kaçış (2)

23 4 3
                                    

Vote ve yorum yapmayı unutmayın >°<
Çatlak yazarınız kdkdksksskskx
Medya Tomoeee saçını toplamış hali

"Hey!Nanami!kendine gel! Aç gözünü!"
Hm?n-ne?ahh!her ta-tarafım ağrıyor!Akura-ou mu bu?kim?evet!o
"Uyan!artık!"
Diye başımda aniden bağırdı!
"Aay!"
"Heh!uyandırış biçimim çok güzel değil mi?Acele etme!Tomoe'yi bekliyoruz!"
Ruhum...değişmiş gibi...
"Yenilenmiş gibi hissediyorum...ayrıca burası... Neresi?"
Sakura yine her zamanki gibi sorumu yanıtladı.
"Burası dilek tanrısının yeri.senin için izin almaya geldik.tam iki gündür uyuyorsun...Ruhunu gelecekte eşleştirdik."
O ne?iki n ?şaka değil mi?bende neden her yerim tutulmuş diyorum!
"T-Tomoe nerede!neden buraya gelmedi?"
"Nanami...o..."
"Ona ne...aah!"
Yerimden kalkmaya çalışırken ağrı saplandı!
"Dikkat et!.."
"Söylesene şunu... N'olur...ne oldu ona!"
"O tam..iki gündür yok!"
Tomoe'nin tarafından
Tam iki gündür şu ibne kadınla çatışıyoruz!ya ben öleceğim, ya da onu etkisiz hale getirip buradan kaçıp gideceğiz!Nanami için...Sadece onun için... Savaş nedenini açık olarak bilmiyorum!Lânet kadın!...
Bir an önce buradaki işimi bitirip Nanami'nin yanına dönmeliyim!Bir kere daha çaresiz duruma düşüp ona zorluk çıkaramam!ölme fikrini tamamen aklımdan çıkardım. Bir tanrıçaya karşı bir koruyucu ruh... İmkânsız gibi geliyor! Ama eğer sevdiğin için bunu kabullenmişsen öyle değil.. Savaşırken bile bunları söyleyebiliyorum.Dikkatim dağıldığı sırada ateş oklarından biri Kolumu sıyırarak beni öteki tarafa fırlattı!
"Uahh!!"
"Ne oldu tilki?tükendin mi?"
"Seni..."
"Artık kızımın peşini bırakan diyorum..."
"Heh...kendi kızını ve beni öldürüp yaralanmaya çalışan zavallı bir ANNE mi söylüyor bunu?Aah!az önce anne dedim değil mi?hayır hayır... Sen anne pozisyonuna geçebilecek kadar yüce değilsin! Aslında sen...hiç bir şey değilsin..olmayacaksında..."
"S-sen benim neler çektiğimi bilmiyorsun anlayamazsında!sen..bir yabancısın!!....Bıraktım..."
"Ne geveliyorsun?"
"Git!sen kazandın!"
"Ne?hayır!benim tanıdığım kişi bu değil! Yalan söylemeyi... Kes artık.."
"Zamanı gelince yalanı doğruyu anlarsın! Hemen git buradan!Kızımı sana bırakıyorum!gitt!sen kazandın!"
"Ha?"
"Ne kadar taş kafalı birisin sen! Git diyorum!Şimdilik sen kazandın!"
"Bu kadar kolay bir zafere zafer demem ben!"
Bu kadın böyle yapmaz!
"Hemen gitmezsen kızım ölecek... Git.."
"Na..Na..Nanamii!"
Koşarak oradan çıktım ve doğruca dilek tanrısının sarayına koşmaya başladım.
Planı bu muydu?kendi kızını mı öldürecek!?hiçbir şey anlamadım! Öleceğini duyduğum anda gözüm karardı ve kendimi burada buldum!dışarıda....O..ölecekmi...o..ölecek mi?
O..o..
"Nanamiii!!"
Koşarak saraya Daldım ve yukarı çıktım.
"Nanamii..Nanamii..."
Öyle herkesi başına toplanmış görünce....
"Tomoe.."
"Nanamii!n'oldu sana aç gözlerini!!"
"Tomoe dur n'apıyorsun!uyandırma! Bırak uyusun!"
"Uyumasın!ölecek!neden uyuyor!"
Çocuk gibi mızmızlandığımı biliyorum...
"Tomoe...seni yine kim doldurdu?"
"Ha?"
"Birileri seni doldurunca sen böyle oluyorsun!Nanami uyuyor!yok birşey!n'oldu?..kim kazandı..."
"Uyuyor öyle mi?...kandırıldım öyle mi..."
"Hiç birşey anlamadım! OTUR VE ANLAT ŞUNU YETER ARTIK!"
Akura ou hemen yanımda o iğrenç sesi ile cırladı!kadına benziyor zaten sesi...
"Kyaa çok gürültü var..."
"İyi akşamlar Nanami."
"Nyaaa!nede bu kadar çirkin bir sesin var senin?Demin uykumdan sıçrayarak uyandım.
Nanami hiç söylememesi gereken bir şey söyledi. Akura ou çenesine yapıştı.
" ne dedin küçük veled?bana iğrenç sesli mi dedin?mâdem benim sesimi beğenmiyorsun,bende senin çenenden rahatsızım.kopartayım mı?"
Biraz daha araya girmezsem Nanami'nin çenesi Akura ou'nun odasına süs olacak..
"Gel biz seninle biraz k-konuşalım Akura ou!amlatacaklarımı dinleyecektin hani?"
"Haa en son nerede kalmıştık?"
Böylece Akura ou'yu Nanami'nin yanından uzaklaştırdım.

IşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin