Ağır Yük

72 7 3
                                    

Tomoenin tarafından
***
Sabır!! Dünkü başladığımız yerdeyiz!Lanet şifa tanrısının lanet evi!Nanami dikişlerini patlatmış! Neden bunlar benim başıma gelir ki! Ben kötülük yapmak istiyorum! Koruyucu ruh olabilirim ama ayakashiyim! Sıkıcı! Her şey,her kes sıkıcı! Bu küçük kıza aşık olmam ben! Oldummu yoksa?! Hayır! Olmadım! Bu gün ona onu reddettiğimi söyleyeceğim! İstediği kadar ağlasın! Umrumda değil! Bu tavır,bu üslup, bu davranışlarınır!ve özellikle bu kıyafetler bana uymuyor!Bu gidişle saçlarımı da yaprakla kısaltacağım!! Tekrardan özgür olmak istiyorum ben! Ama onu kırarak da istemiyorum!Ne taraftan bakarsam bakayım,görebildiğim sadece bir gerçek var!
Nanami benim için her şeyden önemli!
Sonunda! Gözlerini açıyor!!Onun için çok endişelendim!
"Tomoe!? Bu-burası?"
"Şifa tanrısının evi!çıldırmak üzereyim!Buradan gidelim!"
Tam kucağıma alacakken şifa tanrısı beni durdurdu.
"Bekle!"
"Hm!?ne oldu?"
"Dikişleri öyle bir patlatmış ki bu sefer çift dikiş attım! Nasıl fingirdeştiyseniz öyle!?"
Nanami'nin yüzü kızardı.Küçük bir oyun daha oynayacağım! Hareket etmek gerekmeden hem de!
"H-ha-hayırr!! Oynaşma fe-felan yok!O şey oldu...O!"
"Çok kötüsün Nanami!"
En sevimli ifademi takındım.
"Az önce beni ne kadar sevdiğini söyleyip duruyordun,biraz daha..."
"Ne-ne ss-saaçmalıyorsun sen sapık tilki! Yok-yok öyle birşey o şaka yapıyor!!"
"Nanami! Ama az önce tekrarı istiyorum diyordun!"
"Nnn-ne diyorsun sen Beee!!bbbeni rezil mi edeceksin! Yok öyle birşey! "
"Anlamalıydım!böyle bir dikiş ancak böylece patlar  zaten!Bu azgın tilki ile nasıl oynaştıysan!?"
Nanamiye dönüp pislik  bir gülümse yaptım!
"Oyn-"
"Tamaaam!her ihtimale karşı burada 4 gün kalacaksın!"
"Ama ben kadınım olmadan geceleri ne yaparım!?"
"Heee!!?Tomoe kendine gel!"
"Sakın hamile kalırsan bana gelme,bunun çocuğundan dünyaya zarardan başka birşey gelmez!"
Nanami dersini alana kadar böyle yapacağım! Onu herkesin önünde rezil edeceğim!ki bir daha bana bulaşmasın!Ama ben onsuz bir gün geçiremedim! Nasıl dört gün geçireceğim!Neyse! Yapacak birşey yok! Banyo yaparsın demiştim,dikişleri patladı!bu en güvenli yol!
Ama Nanami elimi bırakmıyordu!
"Hayır! Bende Tomoe ile eve gideceğim! Burada deliririm!"
"Nanami! Bu senin iyiliğin için! Ben seni her gün ziyarete geleceğim! Şimdi izin verirsen sana temiz kıyafet getireceğim!" deyip elini çektim! O an sanki kalbim parçalandı! Hah bende kalp varmı ki?
"Şi-şifa tanrısı! Acab-"
"Sadece bir kişi! Hasta olmayan burada kalamaz! Sizin de ne yapacağınız hiç belli olmaz! Şu tilki ile Oynaştığına göre?"
Şu tombul varlık fazla ciddiye almış!
"Hhayır! Gitme Tomoe lütfen!"
Ben bu kızı nasıl reddedeceğim!? Onu kabullenmek istiyorum ama her seferinde önüme farklı engeller çıkıyor!
"Nanami! Bb-ben..."
Şimdi söylersem kız kalp krizi geçirir! Zaten yaralı! O kendini benim için siper etti!!
Kendini benim için siper etti!?? 
Benim için!?
Kimsenin yapmadığını yaptı!Bu konuyu biraz daha düşünmem lazım!
"Nanami ! Yarın yine geleceğim! Sadece 4 gün sabret!
" sonra kararını açıklar mısın? "
"Sen hala akıllanmadın değil mi!? Hala böyle sorduğuna göre? Bakarız. Belli değil!"
Uzunca düşünmem lazım!Çok uzun bir süre!
"Ttamam!uslu duracağım! Ama lütfen her gün gel!"
"Tamam!" deyip elini öptüm. Ve kapıdan çıkınca içimin yandığını hissettim.
Nanami'nin Tarafından
Tomoe'siz dört gün!alışabilirim herhalde! Neden ben hiç mutlu olamıyorum!
Tomoe beni alnımdan öptü.
"Nanami her gün geleceğim!"
4 gün sonra****

Sonunda! Buradan kurtuluyordum! Tomoe her gün beni ziyarete geliyordu ama yetmiyordu! Hazırlanıp Tomoe'nin beni almasını bekleyeceğim!yada neden ben yanına girmiyorum? Varsa  Fuda ödünç alabilirim ya da tanrılık güçlerimi kullanırım!son kontrollerimi yapmaya gelen tanrıya sordum:
"Afedersiniz!?boş fuda nedir biliyor musunuz? Bir tane rica edebilir miyim?"
" O kâğıt parçalarına çok ihtiyacım olmaz!ama yinede bir bakayım! Sen tek başına mı gideceksin?yoksa o tilki seni almaya gelmeyecek mi?"
"Sadece sürpriz yapmak istiyorum!"
Bir bakayım! "
Biraz sonra elinde fuda ile geri döndü!
"Şansına bir tane buldum! Al bakalım!"
Ne kadar sevindim anlatamam!Tomoe'ye sürpriz yapmak istiyorum! Eminim sevinir! Yada her zamanki soğuk tavrıyla beni karşılar!

Fudaya evimin adını yazarak takip ettim! Bir süre dinlenip yine yola düştüm Ayaklarım kopmak üzere! Ama evime geldim!sonunda güzel evim! Kapıyı açtım! Tomoe'yo korkutacağım!
Aman!sake şişeleri yerde! Her yer dağınık! Çok mu erken geldim? Tomoe bu kadar uyumaz ki?
"Tomoe! Ben gel-"
Gördüklerim karşısında şok oldum! Lütfen hayal olsun! Tomoe? Başka kadınla birlikte....birlikte olmuştu.
Gözlerimden yaşlar boşandı. Tomoe? Ne yaptın sen? Kadının iç çamaşırları ile T-Tomoe'nin kıyafetleri? 
....

IşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin