Merhaba yine ben sgsxsd kısa kesicem artık Akura ou'nun Tarafından yani gözünden de var.seviliyorsunuz vote ve yorumu unutmayın her bir yorumunuz beni daha da mutlu ediyor ,yorumlarınız kıymetli benim için! <3 😘😘😘😙
Akura ou'nun gözünden
Sonunda...eve aptalımın yanına gidiyorum!o tomoe denile p*ç ortalıklarda yok!birde koruyucu ruh olacak...hah!kesin aşkının acısını başka kadınlar ile bastırmaya çalışıyor!
Evden içeri giriyorum...amna içimde çok kötü bir his var!hadi ama şeytanlar da sevilmek ister!N-nanami... Hayır şaka! Şaka bu...
Kanlar içinde..
"Hey NANAMİ! Topla kendini! Hey!nanamiiii!!!ne oldu? Ne oldu?ne yapacağım! Daha önce hic böyle bir durumla karşılaşmadım! Acilen bir bez koparıp yarasını kapattım ve koşarak hastanenin kapısına getirdim! Görünür nasıl olunuyordu?aklım... Ben....
Sonunda birileri onu gördü
" y-yaralı var!sedye getirin!sedye!"
İçeri aldılar... Tomoe.. Yemin ederim seni öldüreceğim!!insan ses kuralları,d
Söz veriyorum geri döneceğim Nanami! O zamana kadar ayakta kal!sonsuza k-kadar uyuma!
Ben güçlü kana susamış kral lakabı ile anılan kişi.. Şimdi çelimsiz bir kızın intikamını almak için tomoe denilen P*ç'in yanına gidiyorum..
"Tomoe! NEREDESİN TOMOE?"
Yine içip sızmış.
"Kalk ayağa neyin var senin!ne zamandan beri böyle pislik yapmayı bırakacaksın?ne zaman nanamiye zarar vermeyi keseceksin?"
"Ne diyorsun?"
"O kızın koruyucu ruhu olacaksın birde!tipin bile kalmamış senin!ne koruyucu ruhu? Nerede eski asil ve temiz Tomoe??"
"Ben...Nanamiyi ne olursa olsun unutacağım....sonra bu rezil halimden kurtulurum!bende biliyorum zavallı konumuna düştüğümü!"
"Kendine !"
Tomoe! Nanami ölüyor! Sen onu koruyamadın!"
"N-ne!??"
"O'na birşey olursa yemin ederim kardeşim, eski arkadaşım dem-"
"KES ZIRVALAMAYI!BENİ ONUN YANINA GÖTÜR!!"
Birlikte nanaminin bulunduğu hastaneye gittik.şunu neden yanımda getirdiğimi hiç bilmiyorum. Nanami'nin arkadaşlarına da haber verdik.birazdan onlar da gelir.Nanami'yi gördüğümde... Ölmek üzere olduğunu... Beynim durdu...ne yapacağım? Şu yeşil çizgi neden tek çizgi halinde yanıyor?ben ağlayabilir miyim?ağlayabilseydim öldürdüğüm insanların ömürlerini nanamiye bahşederdim.gözyaşı yüzüne damladığı anda...uyandırdı... Donuk bembeyaz surat...hareketsiz bir vücut...
Tomoe insan şeklini alıp doktor ile konuşmaya gitti.Nanami yaşamazsa bu hastaneyi başlarına ciddi anlamda yıkarım!hasta,doktor kim varsa işkence çektirerek öldürürüm!
Ben görünür olma sihrini neden hatırlamıyorum?
"Şe-şey getirdiğiniz hasta..hamileymiş...henüz çok yeni... Siz nesi oluyorsunuz?eğer durum daha kötü olursa...birisini kurtarabiliriz...iyi günler!"Ha-ha...mile?..
***flashback***
"Hey Akura ou! Bana bir bebeğin ne kadar sürede oluştuğunu söyle!"
"Ne yapacaksın?"
"Söyle işte!"
"Hmmm youkailerin bebekleri hızlı gelişir...yaklaşık 3 ay!"
***flashback the end ***Demek bu yüzden miydi!
"TOMOEEEEEE!"
Bu serseri mi baba olacak?heh...hiç sanmıyorum...o daha Nanami'yi bile koruyamıyor!Ona bunları ödeteceğim!"Bunu O'na nasıl yaparsın? Ona...ona...n-nasıl dokunursun?Nasıl bu hale getirirsin!!!?o masum insan kıza nasıl böyle birşey yaparsın?"
"..."
"Cevap versenee!"
"Şu anda konuşmak istemiyorum!"
"Ne zaman bu kadar pislik bir adam oldun sen?"
"Biliyorum...kendimden nefret ediyorum..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Işık
RomanceAşk yüzde değil kalpte başlar .Ben kimim? Normal bir kız değil miyim? Neden annemle ilgili sorular babam tarafından geçiştiriliyor?Neden alnımda bir iz var? Annem nerede?Asıl sorunum ise koruyucu ruhuna salak gibi aşık olmam!Ama o beni neden sevmiy...