Senin için

31 5 0
                                    

Tomoe'nin tarafından

Yaşıyor muyum?...
Terimin ıslaklığı vücudumu sırılsıklam ettiği için uyandım,biraz çevreme Bakındım! Nanami..bana sarılmış bir şekilde uyuyor!

Kızlar... Kapının yakınında uyuyorlar!

Peki ya arkamdaki ağırlık?

Kalkmaya çalışında Nanaminin uyandığını fark ettim!
"Tomoe...? Uyanmışsın!Çok şükür! Dinlenmen lazım daha erken!"
"Tamam uyu sen Kıyafetlerimi değiştirip gelirim!"
Ayağa kalktım ve Nanaminin çekiştirdiğini fark ettim

"Hayır gitme! Korkutma beni!"
"Tam bir baş belasısın!"
"Lütfen!"
"Gözlerini kapat ve ben aç diyene kadar açma! Uzun sürmeyecek!"

Gözlerini kapatıp tekrar yere yattı. Bende odaya gidip acele ederek Üzerimi değiştirdim!.

"To-tomoe?"
"Hm?"
Gözlerini açtı..
"Yanımdaymışsın ve cevap vermiyorsun!çok kötüsün!"
Ellerimi ağzına tuttum
"Sessiz ol herkesi uyandıracaksın!!"
"Tamam çek şu elini!"
Yarım ağzıyla konuşmaya çalışması hoşuma gitti..
Ellerimi çektim.
"Nanami,Tomoe gidip başka yerde fingirdeşin!Uyutmadınız Sinirlerimi bozuyor !"
Akura ou?...
"O neden burada farketmemişim!"
Nanamiye baktığımda gözlerini kapatmıştı. Her zamanki tavrım ile alnına yapıştırdım!
"Uyaaan!"
"Kyaaaaaa!!!"
"Tomoe! Uyuyorum!"
"Bahçede uyu!"
Akura ou ayağa kalkarak bahçeyi gitti..
"Beni özledin değil mi Nanami?"
"Hayır özlemedim!"
"Ama daha demin yanımda fosur fosur uyurken çok mutlu görünüyordun?"

"Nne saçmalıyorsun? Kaymışımdır kesin!"
"Ama tek o da değil! Az önce beni bırakma korkuyorum diye ağlıyordun!"
"E-eh?"
"Ne dediğimi duydun!"
"Gelsene sen!İyileşmissin!"
"....Nereye?"
Nanami beni çekerek öteki odaya götürdü !O da beni özlemiş diye düşünmeye !evet bana sıkıca sarılıyor!
"Bu seni özledim demek değil mi!?"
"Çoook..."
O anda karnıma tekme atıldığını hissettim!
"Arghh!"
Yere düştüm! Ayağıyla yüzümü çiğnedi!
"Nanamiii"
"Seni çok özledim Tomoe... Bana yaptıklarını ....Çok özledim!...Uyurken döverek uyandırmanı...."
Elbisemi tutup kendine çekti ve Gülümsedi!
Bu aptal iyice delirmiş!
"Çok özledim!"
Göğüsüne bulaşan kanı gördüm...
"Nanami...Bu ne...."
Sertçe yere bırakıp elbisesini çekiştirdi.
"Hi-hiç..!seni ilgilendirmez!"
Akura ou pencereden izliyordu!
"Tomoe!bir kızdan dayak yediğini ilk defa görüyorum! Bu kadarcık mıydı? Boşuna heyecanlanmışım!Ama nanami ne güzel dövüşmüştü! Herkesi biç-"
Duyduklarım karşısında şok oldum!
"Ne!!Hayır Nanami katil olmaz!olamaz!"
Nanamiye dönüp hafifçe çenesini yukarı kaldırdım!
"Yapmadın değil mi?Sen...başkalarına kıyamazsın yapamadın değil mi? Yaralandın değil mi ! Konuşsana Nanamii! Hiç kesilmeyen sesin şimdi neden kesildi? Neden gözlerimin içine bakıp konuşamıyorsun?Neden yapmadım istemiyorsun?Desene!!!" 

Ağlayarak cevap verdi...
"Ya-yaptım!Senin için yaptım ! Masum kişileri öldürmek istememiştim!Ama...Sadece bir ki-kişi!Sevdiklerimi korumak için yaptım!"
"Sorun bir kişi değil! Bana benzememen ne kadar çok uğraşmıştım! Benim gibi elini kana bulaşmış hiç kimse sevmeyen    bir katil olmaman için!"
"Tomoe yeter artık!"
"Sen karışma! Ait olduğun yere git!"
"Tomoe kendine gel!!Sakin ol! O kızı korumak için yaptı!"
"Çekil kenara Akura ou!Seni ilgilendirmez! Bundan sonra meclis üyelerinden sadece birini öldürdüğü için ne olacak biliyor musun? Hepsi bizi öldürecek!"
"Dinle Sende kadın yüzüme bak!"

Çıldırmak üzereyim...
"Bundan sonra bu odada yaşayacaksın!Birazdan gelecekler evde olmadığını söyleyeceğim! Özgürlüğün kısıtlıyorum!Ben isteyene kadar burada kalacaksın!Tamam mı?"
"Hayır! Ne olacaksa olacak öldür istersen beni!Ama ben böyle bir odada yaşamam!Taciz ettin sesimi çıkarmadım üzerine yardım ettim!Ama senin benim özgürlüğünü kısıtlama gibi bir hakkın yok!"

IşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin