aşık

30 4 1
                                    

Medyada yine akura ou varrrr bayılıyorum lan bu adama sjsjsjsj nanami ve Akura ou'yu shiplicem sanırım
UzumakiHyuugaHinata en değerlime itafhen😊😊😊😘😘😘😘😘

Artık tomoe'nin beni sevdiğine inanmıyorum!çünkü ya beni Kandırıyor,ya da hiç takmıyor!ölü gibi..o kadınlara iltifat yağdırırken beni bir kere bile övmedi!övmesi gerekmiyordu!Aferin dese bile yeterdi!beni kullandı... Benimle oynadı, ve ben tükendim sanırım... Ciddi anlamda..tükendim!
Benimle böyle oynayıp sonra köşeye bir bebekmişim gibi atması, canımı sıkıyor! Bende tomoeyi unutmak için beni gerçekten seven birine giderim...bana gerçekten yardım eden...ne olursa olsun artık canımı sıkmayacağım Tomoe yüzünden!

Gözlerimi açtığımda karşımda Akura ou yüzüme bakarak Gülümsedi.

**flashback****
"Nanami!iyi misin?
"İyiyim iyiyim!azıcık uykum var sadece!"
Deyip akura ou 'nun dizine yattım.
**2 saat sonra**
"Nanami kalk!böyle rahat edemezsin!seni Odana taşıyacağım!"
"Geğek yooğk!ben buğda uyuyacağım!hooo pişşş"
Demiştim uykulu sesimle.
***flashback the end****

"Günaydın Nanamii!dün dizimde uyuya kalmıştın yukarı çıkaracakken kendin biraz daha uyumak istediğini söyledin sonra da bende  bu pozisyonda uyumuşum!kusura bakma rahat edememi-"
"Hayır çok rahattı!ama dün öyle mi oldu?bana baştan sona anlatsana!Tomoe nereye gitti?"
"Yapacak bazı işlerinin olduğunu söyleyerek çıktı!"
"Hmpf!hep is iş iş!ama...burası neden değişik?"
"Onların evindeyiz!"
"Evine hoş geldin nanamiii!senin için güzel şeyler hazırladık! Evde yalnız yaşıyorduk!"
"Ah!hinataaa!günaydın!
" ben geldim!"
"Sakura!hoş geldin!"
"Nanami hala uyuyor mu?"
"Hayır! Uyandı!"
"Merhaba uykucular!günaydın! Nanami artık bizimle yaşayacaksın!"
"Eh?sizinle mi?"
"Aaah!"
Sırtımın ağrısını unutmuş kalkarken tekrar hazırladım!sağol sırtım!!
"Nanami iyi misin?!"
"Sırtım!"
Koptu koptu sırtımm!
"Ben nanamiyi odasına çıkarıyorum!"
Akura ou beni kucakladığı gibi odaya çıkardı!
"Kendini zorlama!nede olsa insanlar...eee.."
"Hadi desene!sende de!insanlar güçsüzdür!"
"Ben onu demek.."
"Neyse ne beni yalnız bırak!"
Sanırım azıcık bağırdım.Odadan sessizce gitti.ben ne yaptığımın farkına varınca çağırmak istedim ama sesimi duymadı!
"Nanami? Ne oldu?iyimisin?"
Odaya Tomoe girdi.b-ben bu sefer onu unutacağım!
"İyiyim!yok birşey!"
Deyip zorlukla arkamı döndüm.
"Dünden beri çok iyiyim!sadece biraz yalnız kalmaya ihtiyacım var!hem geneleve Gitsene sen?gözden oynaşmak için seni bekliyordur kesin!"
"Saçmala! Ben seni sevi-"
"Sevmiyorsun!senin gözünde oyuncağım ben!her seferinde kullanılıp bir oyuncak!onlar bile benden daha kıymetli!Akura ou bile beni senden daha çok seviyor!değer veriyor!"
"Öyleyse ona git!mâdem seni sevmediğimi düşünüyorsun, git biraz da onunla oyna!"
Kapıyı çarparak çıktı. Bu zamana kadar nerelerdeymiş acaba?
İyi!peki!bende Akura ou ya gidip onu sevdiğimi söylerim ve onu unuturum!beni daha çok seven biri beni daha mutlu eder!zaman içinde de Akura ou'yu severim!çok severim!

"Nanami! Yemeğini getirdim!"
İşte geldi!
"Ben aşağıya inerdim!az öncekiler için ımmm...aaa..özür.."
Odadan gitmişti!şaka değil mi?ne yaptım ki?
"Nanamii!"
Hinata yanıma geldi!
"Bu haftadan sonra okula geleceksin.kayıt işlemlerini yaptık.ve yarın alışverişe gideceğiz!sana daha çok kıyafet almalıyız!bi-birde..karışmak gibi olmasın amaaa..."
"Evet?sor hadi!"
"Şey.. Akura ou ve Tomoe aşağıda kavgaya tutuştular yine!"
"O gürültü demek bundan mıydı??"
Hızlıca sırtımın agrısını boş vererek aşağıya koştum! Gerçekten de kavgaya başlamışlardı!
Aman tanrım izlemek istiyorum!
İzleteceğim ben sana az sonra iç ses!lütfen Tanrım lütfen! kavganın ortasında iç sesim de bir yumruk yesin
Merdivenlerden inerken upuzun geceliğimin önüne bastım ve aşağı doğru yuvarlandım! Olamaz!köşeye çarpacağım!çarpacağım! Çar...bu sahneyi görmek istemiyorum!benim..dünyaya veda.. Aaaaaahh!
"Tuttum seni!Nanami!korkma aç gözlerini!"
Gözlerimi açtım! Karşımda tomoe vardı!sinirle evden çıktı!.
"Bu..bu..Akura ou!bu!"
Evet yerde oturuyorduk ve bacakları arasındaydım!adamın şeyi önündeyim..şe-şeyi..uzun..iğrenç!.. Şe-şe-şeee...anlayın işte!
"Tabii ki benim aptal kadın!"
Diye şakayla karışık kafama sertçe bir tane indirdi...bayağı acımıştı!
"Aah!şey ben.."
"Eee"
"Teşekkür etmiyorum!g-geber! Öl!seni iğrenç!!bir kıza yapılırmı bu?..aman!her n-ne..."
(((Ahahhaaha naptın nanami suçsuz birine beddua seansı yaptın resmen!gerçi  bir şeytan ne kadar suçsuz olacaksa?)))
"G-geber?"
Bu utanca daha fazla dayanamamış kucağından kalkarak ve tabana kuvvet yukarı odama çıktım!
"Geber dedim!!geber dedimmm!bu ikinci pot kırışım!yeter !"
Gerçekten aptalsın Nanami!
Bu gece telafi et bunu!git özür dile!
Ya yine pot kırarsam?ve beni odadan atarsa dışarı!
Yapacaksın!kalbini kırdın bir kere!yapmak zorundasın!
Haklısın! Kalbini kırdım!
Terliklerimi çıkarıp arkama bakmadan fırlattım sıkıntı ile.
"Nanam-ahhh!aghhhhh!ne oluyor!!savunmaya filan mı geçtin?!"
Yine mi bu!!bu kaçıncı oluyorrr!neden hep kötü zamanlarda gelmek zorundasın!
"Çe-çekil çekiil!"
Resmen akura ou yu ezerek geçtim kapıdan ve tuvalete koştum tuvalete.yüzümü yıkayıp kendime geldim!nefret ettim bu durumdan!
Postunu yere serdim taş gibi kaslı akura ou'nun tomoeden çok kası vardı adamın! Kaslarını saymış gibi konuşuyorum!hmmfpp

IşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin