Çünkü Seni Seviyorum

86 9 11
                                    

Yatakta oturarak düşünüyordum
Tomoe...Tomoe...o lanet adama deli gibi aşık olmuştum. Artık söyleyecektim yoksa  cesaretimi kaybedecek ve bu  sır benimle mezara kadar gidecekti.Çok korkuyorum...Beni reddetmesinden yada bana kötü şeyler söylemesinden.Bu o kadar can yakıcı bir his ki....
"Nanami!yapacak bir sürü işimiz var.Çabuk ol yataktan çık yoksa ben oraya geliyorum."
Tomoenin sesi.Bir şeytan hem nasıl bu kadar gıcık olup hem de bu kadar sevimli olabilir ki?
"Ahh Tamaaam."
Üstümü giymek için ayakladım. Ama bir sorun vardı.  Bütün kimonolarım kirliydi.Haorim bile yoktu.Tomoe hepsini yıkattırmış olmalı. Bu sefer gerçekleten giyecek bir şeyim yoktu.Dağınık odama göz attım. Tam o sırada babamın öldüğü gün bana hediye ettiği kimono gözüme takıldı. Hayır hayır! Onu giyemem!giyersem yine kötü şeyler olacak.Zaten o günden sonra hiç giyimedim.Acaba tomoe'nin karşısına geceliklemi çıksam? Hayır! Hayır! O zaman beni tilki ateşleri ile kovalar!Ciddiyim.Zaten aramız gergin!Sık sık kavga ediyoruz.Ona aşık olmama rağmen bazen beni çok zorluyor. bir kavga daha çıkarsa işim biter! Başka çare yok,giymek zorundayım.
"Nanami biraz daha oyalanırsan yatağından tekmem ile ayrılırsın!"
Tehtit ediyor beni hala!Salak gibi neden aşık oldum ki?en iyisi yanıt vermemek!Üzerimi değiştirdim. Ama bir sorunum vardı.Kimonomun kuşağını bulamıyordum iç çamaşırımın ve göğülerimin neredeyse hepsi ortadaydı. Odayı savaş alanına dönüştürmeden bunu düşünmeliydim! Koridora baksam?kapıyı aralayıp koridora baktım. Ve bir kuşak gördüm. Kimonomun olmasa da işime yarar.Ama bu kimin ? Neyse hiç farketmez. Odadan hızlıca sıvışıp koridora geçtim. Tam elime alıp arkamı dönmüşken bir ses duydum.
"Nanami bu sefer canına okuyaca-!"
Tomoe'nin tarafından:
Nanami karşımdaydı ve göğüslerinin neredeyse hepsi   iç çamaşırı ile ortadaydı.Hemen arkamı döndüm.O da benimle aynı anda arkasını döndü. Yanaklarım biraz kızarmıştı.Nedir bu duygu böyle!? İlk defa böyle bir şey hissediyorum.!
"Aa-Aptal! Elindeki kumaş parçası benim! Deminden beri sesleniyorum neden cevap vermiyorsun!"
Bu kız...
"Şşşeeyy çççok üüzgünüm.Bi-bilmiyordum!B-ben yani kimonom olmayıncaaa -"
"Tamam anlatma! " Dedim sesimi yükselterek.
"Böyle Sürtük insan kızlar ve genel evdeki kızlar gibi giyinmeye devam edersen bu sefer,-"
"Bir dakikaaa"
Önünü bana döndü.
"Genel evin kadınlarını tanımıyorum ama kötü birşey oldukları kesin!Bana nasıl Sürtük dersin sen?!"
" kes şunu artıkk!Değil misin!Hem evimde besleme kalıyorsun,hem de böyle erkekleri baştan çıkarıyorsun! Doğru düzgün giyinmezsen,seni kapı dışarı ederim ve Tanrı filanda dinlemeyeceğim!Zaten bir sürtüksün!kurallara dikkatmeyen kendini üstün zannedip beni etkisi altına almaya çalışan zavallı bir  sürtük insan kızsın sen! "
Bir şey demeden odasına yöneldi.
"Tomoe! Benden sana bir öğüt,Sana birşey yapmsysan insanlara zarar verme,ve Bence sen kendi kılığına çeki düzen ver!Ayrıca bu kumaş parçasını git beline dola ve ileriki zamanlarda geçmişte neden kavga ettiğimizi hatırla!Birazdan geliyorum!"
"Ne halin varsa gör! Bana ne evden kaçsan keşke ama yüzsüzsün konuda yapma-"
"Yeter artık!! Senden nefret ediyorum Tomoe!"
Dedi ağlamaklı sesiyle.
"Beni rahat bırak!"
Nanami'nin tarafından
Odaya girip kapıyı sertçe çarptım! Buna artık dayanamıyorum!Her gün bana  sözlü işkence uyguluyor!Yüreğimi altüst ediyor! Bu sondu artık! Kaçacağım buradan! O beni hiç mi hiç yanında istemiyor!Bana Sürtük diyor,besleme diyor! Benden nefretle edip her gün gitmem için nelerini vermeyeceğinden bahsediyor! "Yeter artık! Buradan kaçıyorum!rahatlama çünkü ben artık yokum hayalindi.Beni sakın arama! Ve senden nefret ediyorum hoşçakalı yaptığın iyilikler için teşekkür ederim"O kocaman kapıyı sürükleyip pencereme ulaştım ve ani bir hareketle kendimi dışarı attım. Sağ tarafa doğru koşarken yanında geçirdiğim ilk gün Tomoe
Bana
"Youkailer'e yem olmak istiyorsan sağdan git!" Demişti! Bu sefer istiyorum. Bu sefer o söz benimle mezara gidecek ! Tomoeye değil!
Sola doğru koştum ve evden oldukça uzaklaştım! Artık Tomoe her istediğini yapabilir! Genel evdeki kızlarla oynaşabilir hatta! Dikkatini çekmeye çalıştığımı anlamış! Benim artık yaşama sebebim yok! Bu arada ağlamaktan kızarmış gözlerimle bir süre koştuktan sonra olduğum yere yapmıtım.Artık bir youkai gelse beni kolayca yutabilir.
Ama içimden bağırmak geldi!
"Baba nerdesin! Bu kızını eziyet olsun diye neden? Neden Dünyada tek bıraktın?Neden benimde seninle gelmeme izin vermedin! Nedeeennnn" haykırınca yüzüme kocaman bir gülümseme yayıldı ve azda Olsa göğüslerim hala açıktı ve iç çamaşırım gözüküyordu.beni gören bir youkailer kesinlikle kendilerinden geçecekler! Uykuya-mı dalıyorum?!
Tomoe'nin tarafından
Nanamiyi uzun süredir  bekliyorum. başına bir iş mi geldi  acaba?Sözlerim çok ağırdı. Bir anlık öfkeyle neler söyledim ben!?.
"Nanami? İçeri giriyorum!"
İçerisi bomboştu.Bir rüya olmasını diledim. Nereye gitti!?
"Nanami!! Ne yaptın sen! Bu ne? Kâğıt parçası! Okudum ve şok oldum! Çok zorladım!!"
Aman bana ne? Giderse kendisi gitmiş! Nanaminin annesine de kendisi kaçmış derim.Üzülmedim. Üzülmeyeceğim...Ama kalbim neden sıkılıyor? Neden huzursuzlukla çarpıyor?Neyse!biraz eğlenmeye gidelim!Genel evdeki kızlar beni bekliyordur!
Sonunda!ayakashi dünyası !kızlar cidden mutlu olmuşlardı!Ama buranın kadınları daha açık giyiniyorlar ve daha çirkinler!
Çirkinler!? Ne dedim ben?Nanami ile mi kıyasladım? Hayır hayır! Onlar pahabiçilmezler
"Tomoe donoo!hoş geldiniz gelin size masaj yapalım! Ben en güzel sakemizden ikram edeceğim! "
Bir an Nanami'nin yüzünü görmüş gibi oldum! "Tamam Nanami!"
Ne dedim ben!?
"Ahhahah Tomoe dono sizi gidi! İsterseniz sizin Nanami'niz olurum tabii"
Ne!? Benim Nanamim mi?! Ne saçmalıyor bu?
*****
Tuhaf...Çok tuhaf... Normalde aldığım zevkin yarısını bile içki içerken alamıyorum bu kadın başımda neden konuşuyor?
"Ahh Tomoe samaa sizleri çok özledim! Siz beni hiç özlemediniz mi"
Nanami?! O ne yapıyor! Ben neden böyleyim?Birden ayaklandım.İ-istemiyorum!Ayaklarım beni nereye götürüyor? Bence en iyisi eve gitmek.
"Tomoe dono!nereye!daha sizee-"
"Kes sesini git başkalarıyla Oynaş! Ben eve dönüyorum! Nanami beni merak etmiştir!"
Bir anda sihir ile eve geldim.
"Nanami! Ben geldim!"
Bu sessizlik...Çok tuhaf! Sonra aklıma geldi! Nanami kaçmıştı! Bir anda karşımda hayal gücüm ile Nanaminin annesi belirdi!
"Kızın kaç-"
Yakama yapıştı.
"Hayır! Kaçmadı! Sen onu yanında istemedin,bu baskıya dayanamayıp kaçtı! İntihar etmek istedi! O kız... O kız sana aşıktı! Sana her baktığında gözleri büyüyordu! Düşüncelerini okunan sayesinde anladım bunu! Getir onu bana! Yoksa sefil bir hayat çekersin! Git eski ortağına!Aradığın emanet orada!" yarı kafiyeli  bir dil konuşup ortadan kayboldu.
Duyduklama inanamadım
Nanami? Bana aşık! Peki ya ben? Ben onu seviyor muyum?! Nanami'nin odasına doğru yürüdüm. İçeri girdiğimde Onun güzel kokusuyla karşılaştım henüz toplanmayan soğuk  futonunun içine girdim ve kokusunu içime çektim ne kadar güzel. O kız bana ne yaptı? Ben neden ona bu kadar alıştım her kavga edişimizde galiba ben çok daha kötü davrandım.intihar etmek istediğine göre? İlk geldiğinde  bile çok mutluydu.Sonrasında hiç Gülümsememeye başladı.Nadir,Çok az. İmnsan olduğu için aşşağıladım.Nanami?
****
Gözlerimi kapatıp bir süre onu hayal ettim. Uykuya sürüklendim .Nanami ağlıyordu. Çok ağlıyordu. Ve beni arıyordu. Birkaç youkai geldi! Uyanamıyorum! Yanına gitmek istiyorum! O pis elleriyle dokunanları boğmak istiyorum. Nanami bitkin ! Onu öldürecekler! Ve sonrasında kırmızı uzun saçlı yuzu belli olmayan bir adam!
Uykumdan sıçrayarak uyandım.Nanamiyi öyle bırakamazdım!Yanıma bir meşale aldım ve tilki ateşlerimle havanın karanlığında yol aldık. Orman sağda,Nanami sola doğru kaçmış olmalı.
***Nanami'nin tarafından
Sıcak... Sıcak...
Yorgun düştüğüm yerde youkailer tarafından yenilmek üzereydim. sonra Adını bile bilmediğim  uzun kırmızı saçlı birinin beni buraya getirdiğibi biliyorum.Yumuşak bir yer. Gözlerimi açtım.kollarını bana dolamıştı.Arkamı döndüm. Oda en az Tomoe kadar yakışıklıydı. Tomoe?! Tomoe?! Göz yaşlarım tane tane o adamın koluna damlıyordum.sessizce,usulca.Ben gittiğim için Tomoe çok sevinmiştir.Adam uyandı.
"Hey ! Kadın! Başımda neden ağlıyorsun? Sen şu meşhur tochigami değil misin?"
"Yok birşey! Kalp kırıklığı yaşadım sadece! "Artık içimde tutamadım. O tanımadığım adama sarıldım.Nedense  bana Tomoe'yi  andırıyordu.Hıçkırıklarımı serbest bıraktım.
" Hey?!Ne  oldu!? yaşadıklarını bilmiyorum, Seni öldürmedim ama ben?!.. Ne önemi varki?" Deyip başımı okşamaya başladı. Tomoe'den daha iyi birisi bu!Yani sanırım. Sonra bana seslendi
"Adın ne? Tochigami?"
"Nanami diyebilirsin"
"Biraz uyu!Nanami!"
Tomoe'nin tarafından
Nanamiyi ormanda karış karış arıyorduk.Oluşturduğu kadar çok tilki ateşi yardımcısı oluşturdum.Sayıları Bin'i geçiyordu. Ama onlarda hala bulamamışlardı.Belki de tehlike altındadır ve vakti azalıyordu?!Sabah olmak üzereydi.Nanamiii...Nanamii! Neredesin?
"Nanamiii!Özür dilerim hadi çık ortaya!"
Nanami'nin annesi ne demişti? Belki de yanlış yerdeyimdir!
Eski ortağın ,Kırmızı uzun saç? Bir dakika! Yoksa bu?! Evet evet kesinlikle o!
Tilki ateşlerimi bir araya topladım.
"Hepiniz gelin! Gidiyoruz!Hedef bulunmuştur!"
Onu bulunca bir daha asla kaybetmeyeceğim.Akura ou'nu. Sarayına gidiyoruz.
Nanami'nin tarafından
Gözlerimi açmamla irkildim.Çünkü o kehribar rengi gözler bana bakıyordu.
"Kyaaahhh"
"Ne oldu?"
Gözlerimi ovuşturdum.Her yerim ağrıyordu.
"Yo-yok birşey! Beni kurtardığın için teşekkür ederim! "
"Aaah öönemli değil!"
"Bu arada adın ne?"
Şeytandı adam.! Göz bebeklerinden anladım! Ve bir anda gözlerinde korkuç bir  parıldama oldu
"Akura ou ismi sana tanıdık geldi mi?Bebeğim?" eli kimonoma gitti
Olamaz!olamaz!
Uzaklaştırma büyüsü kullandım.
"Yapma! Uzak dur benden!"
"Hadi ama! Sana zarar vermeyeceğim!Vermek isteseydim şimdiye kadar öldürmüştüm.
Bu adama nasıl sarıldım ben!? Kendimden soğudum.! Belki de Tomoe haklıdır?! Belki de ben bir sürtüğümdür?
Uzaklaştırma büyüm bir anda sona erdi. Adam pis bir sırıtışla üzerime atladı. Ve kimonomu çıkardı.
" B-bırak yyapma Tomoeee!!"
Sadece iç çamaşırlarım kalmıştı ve ben hareket edemiyorum.
Tomoenin tarafından
Akura ou nun sarayına yaklaşmıştım. Biraz daha yürüyüp ana kapıdan içeri girdim.Ve sesler duydum.
"Korkma benden Nanami! Sadece bana ait ol!"
Şimşekler beynimde çaktı. O adamı öldüreceğim.
"Hayır! Hayır! Öleceğim ama asla sana ait olmayacağım! Ben başkasına aşığım! "
Yoksa...
"Dokunma bana! Uzak dur benden!
Kapıyı kırıp içeri Daldım. Nanami neredeyse tamamen çıplaktı. Ve anında akura ou' nun boynuna yapmıştım.
Nanaminin tarafından
Tomoe kapıyı kırıp içeri Daldı.
Ve akura ou nun boynuna yapmıştı.Bense şok oldum ve ağlamaya başladım. Kılıçlar çekildi.
" uzun zaman oldu,Tomoe ."
"Bana ait birisine dokunmaya nasıl cüret edersin sen!"
Ona ait?
"Hee o kadın sana mı ait? Tamam bak paylaşalım!"
"O bir mal değil! Onu seninle paylaşmayacağım.Bu yaptıklarına pişman olacaksın!,"
"Yeter artık kesin şunu!"
Kılıçla vurmayı denedi Akura ou yara aldı, ama yinede gülüyordu.
"Ölümsüz birini kılıçla yaralamak ha? Sen hiç değişmeyeceksin ,Tomoe!,"
Tomoenin kılıcını kenara fırlattı.
"Al bakalım!"
"Yapma!!"
Tam yaralaycakken Tomoenin önüne geçip ona sıkıca sarıldım.
Birden sırtımda keskin bir acı hissettim ve kıpırdayamadım ve bir tane daha.
Tomoe çok sinirlendi. Akura ou ya tüm gücüyle saldırıp tilki ateşi ile onu ve sarayını yerle bir etti. Beni dışarı kucağında çıkardı. Kokusunu ilk ve son defa belki de içime çektim.
Akura ou nun kılıcı yere düşmüştü galiba. Gözlerim kapandı Tomoe beni haorisine sarıp kucakladı. Alnımdan öptü.Gözlerim kapandı.
"Nanamii!Nanami lütfen aç gözlerini. Beni bırakma! Benden nefret etme çok pişmanım!"
"S-senden nefret editmiyorum.Çççünkü sseni se-sevi-seviyorum Tomoe. "
Gözlerim kapandı.

IşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin