<Kawan Baru>

5.8K 115 10
                                    



Aku, Park Heeun. Berumur 20 tahun. Pelajar kolej KAIC. Aku sentiasa berseorangan di kolej, Ibu kerap kali tiada rumah. Mencari rezeki haram untuk aku..

          Dia... Pelacur.

Walaubagaimana, aku masih sayang dan hormat ibu ku. Sekurangnya, dia tidak buang aku masa mengandungkan aku. seperti kandungan yang lain.

Ya, aku anak luar nikah.

Disebabkan ini, kehidupan aku seharian tidak gembira. Manusia yang kononnya suci dengan anak HALAL. Kerap kali mengejek diriku.

"Hi... awak sorang?" Sapa seseorang, aku hairan. Dia nampak makhluk lain selain aku ke kat meja ni?

Aku perlahan-lahan mengangkat kepala.

DUP!

Pelajar paling hot di Kolej.

             Kim Donghyuk...

"y-ya, sorang." SIAL! kenapa aku gagap!

Dia tergelak kecil lalu berkata

"boleh aku duduk sini?" katanya sambil melabuhkan punggungnya bersebelahan aku.

Kelu, lidah aku sekarang kelu. Sekejap awak-saya, sekejap Aku-Kau.

"hey.. aku cakap dengan kau ni" katanya berbisik pada telinga aku. Aku menoleh kearahnya

YA AMPUN! Kenapa dekat sangat?!

Aku mengjarakkan diri dari Donghyuk.

"ke-kenapa awak duduk sini?" kataku. Gagap. LAGI! Pipi ku mula kemerahan.

"asal? tak boleh ke? kau sorng kan?" Tanyanya bertubi-tubi. Aku menundukkan kepala.

"Aku.. Anak luar nikah.." Kata aku berani. Aku takut orang jijik dengan aku. Dia senyap. Aku dah agak.

Aku beranikan diri memandang wajahnya. Mukanya kelihatan kosong.

"Aku tahu tu." dia menggigit sedikit roti ditangannya.

"Tapi tak salah aku nak berkawan. Kau manusia jugak. Bukan Alien berkepala 8." Donghyuk berkata selamba sambil merenung anak mata aku.

Aku mengjadi malu. Sekali lagi, aku menundukkan kepala aku. Aku menangkap gelak halus dari Donghyuk.

"Kau nampak comel, Park Heeun.." Dia berbisik kepada ku sambil tersenyum miang.

DUP! Mana dia tahu nama aku? A-Aku speechless.

"Aku tahu nama kau, sebab ramai bercakap pasal kau." Sambungnya seperti tahu persoalan diminda ini.

Oh lupa aku juga popular kerana aku unik. Bukan anak Halal. pft agak mengarut tapi ini kenyataan.

"Squad aku selalu kata kau lawa, even kau anak haram." Kata dia sambil matanya scan tubuh ku atas bawah.

Aku mengjadi malu-malu kucing. Pipiku secara automatik mengjadi Merah.

"Body kau pun lawa..." dia berbisik sambil menggigit bibirnya.

A-Aku tergamam..

              Love is rough.
                     Number 4 so hard.
                             

[C] Wrong? (MalayFanfic18+) Where stories live. Discover now