HEEUN POV
Sampai sahaja dirumah, aku terus berlari ke dalam bilik aku dan mengunci bilik aku dengan rapi. Perlu ke dia buat sex masa dalam kereta?
Ya, aku tahu jerat yang aku pasang sekarang memakan diri aku.. Dan aku mengesal.. Saat-saat macam ini kalau ada Jinhwan mesti dia akan peluk aku dan tenangkan aku. Berkata
"shhh, Ini semua bukan salah Eun." Aku mula menitiskan air mata bila teringat kembali pada kekasih aku. Kenapa dia kena tangkap.. Patutnya Donghyuk yang kena tangkap bukan Jinhwan.
Aku rasa diri aku seakan-akan kotor bila diperlakukan begini oleh Donghyuk. Dia buat aku macam pelacur yang dibeli dan buat seperti binatang untuk dia lepaskan nafsu.
Aku menarik nafas dengan panjang, berharap airmata aku berhenti. Tetapi tidak. Airmata aku makin laju.
Aku terdengar bunyi ketukkan pintu dan suara wanita memanggil nama aku.
"Heeun... bukak pintu ini. Biar omma masuk.." Suara omma yang sayup-sayup itu membuatkan aku kembali bersemangat untuk membuka pintu.
Aku melangkah ke arah pintu dan menarik omma masuk ke dalam bilik. Aku memeluknya dan menangis didalam pelukanya. Aku rindu peluk kan dia.
"O-omma... Donghyuk...." Aku mahu beritahu segalanya tentang donghyuk lakukan pada aku. Tetapi malangnya, Omma ditarik oleh Donghyuk dan dilempang olehnya.
Aku tergamam dengan tindakkan Donghyuk. Donghyuk menarik aku keluar dari bilik.
"Jum aku bawak kau keluar dari neraka ini." Donghyuk berkata seakan-akan kata-katanya benar.
Aku menampar mukanya
"Kau yang bina neraka untuk aku. Bukan omma!" Aku memberanikan berkata. Dia memegang pipi yang ditampar oleh aku dengan senyuman sinis.
"Sebab Engkau tempah neraka ini" Dia menarik aku masuk ke dalam kereta dan memukul buah dada aku dengan tali pinggang miliknya.
Nampaknya, Neraka yang dibina oleh Donghyuk sudah dibuka.
----------------
Do read my other books;
•Blog (Jungkook)
•Kissing bad girl (Jungkook 18+)--------------
Sorry pendek cause baru balik kerja so letih hehe. Besok I'll update lagi❤️❤️❤️❤️
And, start next part, akan jadi extra angst sex.
YOU ARE READING
[C] Wrong? (MalayFanfic18+)
FanfictionPark Heeun, sudah berjaya membuat bapa tirinya, Kim Donghyuk jatuh hati padanya. Malangnya, Hati Heeun sepenuhnya milik Jinhwan, kekasih hatinya yang telah dia merampas hatinya. Heeun, Dia rancang benda keji, dia rancang dengan godaan. Akhirnya...