<Pelanggan>

4.7K 72 11
                                    

Donghyuk POV

Aku balik awal dari college Kerana ingin buat suprise untuk yang tercinta.

Aku memegang tombol pintu rumah, Hati aku seakan berdebar, untuk memulas tombol pintu ini.

Aku terdengar suara orang mendesah walaupun perlahan.

Oh, mungkin Heeun?

Aku memulas pintu itu, Aku melihat Heeun tengah duduk di sofa dan memakan keropok dengan baju singlet crop tambah pula seluar pendek paras atas paha.

Cukup buat aku tidak keruan.

"Hi appa, dah balik? Omma 'sibuk' sekarang." Heeun membiasakan diri memanggil aku Appa.

Sibuk?

Kalau bukan Heeun yang mendesah....

Aku segera menerpa ke dapur.

Hati aku terasa pedih, Orang yang aku sayang sedang berasmara dengan Hyung aku sendiri.

Koo Junhoe...

Aku mengenggam penumbuk. Secara tiba-tiba pandangan aku gelap.

"Shh... Jangan tengok appa... Nanti hati luka.." Heeun bersuara ditelinga aku,

Oh Heeun yang menutup mata aku menggunakan tangannya.

Dia memeluk aku dari belakang, aku dapat rasakan dadanya melekat betul-betul di belakang badan aku.

Itu membuatkan aku, semakin tidak keruan.

Dia lepaskan tangannya dari terus menutup mata aku.

Kini Omma heeun berada diatas meja dan Junhoe sedang cuba melonggarkan seluarnya.

Aku tergamam,

Tidak tahu malu ke mamat ni?!

Aku menerpa ke mereka dan menumbuk Junhoe dengan kuat.

"JANGAN BERANI SENTUH MILIK AKU!" Aku menjerit dekat dia.

"Tch, mana hormat kau dekat hyung kau ah?" Junhoe berkata seraya mengelap darah dihujung bibirnya.

"Kau fikir aku ada masa untuk fikir hormat bila kau sentuh barang berharga aku?!" Aku sekali lagi meninggikan suara.

Dia tersenyum sinis.

"Aku rasa dia dulu dari kau.."

Junhoe berkata dan berlalu pergi ke pintu rumah,

"Relax lah Appa, tu pelanggan omma paling omma suka." Kata Heeun, dan menapak ke arah aku.

"Ingat, omma tu pelacur, dia pun ada pelanggan yang digemari..." Heeun berbisik kepada aku dan mengerling ke arah ommanya, yang berpeluh.

Dia terus naik ke atas dan ke biliknya.

Aku memandang dia dari belakang, Pinggulnya bergoyang.

Kenapa sejak akhir-akhir ini, dia makin menggoda...

Aku menggeleng kepala perlahan dan memandang Omma heeun yang menunduk memandang lantai.

"Pelanggan Kegemaran ya?" Aku tersenyum sinis dan melipat tanganku didada milik aku.

Dia masih tidak memandang aku.

Aku amat tertekan, Aku menuju ke arahnya,

"PELANGGAN?! JAWAB LAH!" Aku menengkinnya.

Dia masih menunduk dan bahu yang terhenjut-henjut.

"KAU KATA KAU DAH BERHENTI!" Lagi sekali aku meninggikan suara. Bergema satu rumah aku sangka?

Aku menuju ke arah pintu rumah dengan geram, Aku nak hilangkan Stress.

Night club....

[C] Wrong? (MalayFanfic18+) Where stories live. Discover now