<Tergoda>

5K 79 12
                                    

Jinhwan POV

Heeun didepan tersenyum girang dan mencium kedua pipi aku.

Aku tertawa gembira.

Sudah lama aku nak rasakan kasih sayang dari Heeun.

"Rindu dengan Jinan~~~" Heeun berkata manja dan meleret. Haih sapa je tak tergoda?

Ini membuatkan aku risau sekiranya plan yang aku bantu ini akan memakan diri aku.

Aku takut Donghyuk suka kan Heeun Aku.

"Jinan pun rindukan EunEun! so how's your plan?" Aku bertanya sambil mengusap kepala heeun.

Nasib aku tinggi dari Heeun. walaupun Heeun 159cm.

Heeun tersenyum bila aku bertanyakan plan.

"Berjaya! Donghyuk tergoda bila Eun pakai bathrobe hehe" Dia berkata sambil tersenyum sinis.

Tergoda.

Perkataan paling aku takut.

Aku tersenyum kecil. Aku memandang dia, dan dia memandang aku.

"Heeun..." Aku memanggil namanya dengan nada rendah.

"Eung?" Heeun memandang aku dengan perasaan ingin tahu.

"Eun tak akan jatuh cinta dengan Donghyuk lagi kan?" Aku bertanya dengan teragak-agak.

Dia tenang dan tersenyum.

"Jap, Eun fikirkan" Dia meletakkan jari di mukanya acah macam Einstens tengah berfikir.

"Heeun, Jinan tengah serious ni." Aku mengeluh dan memandangnya dengan pandangan serius.

Heeun memandang aku dan menekup kedua belah pipi aku.

"Listen Jinan, Eun memang tak akan jilat apa yang Eun ludah balik tahu?"

Dia memandang aku dan tersenyum.

"Tapi hati manusia boleh beru--" Tidak sempat aku habiskan ayat dia memotong.

"Never for him, Jinhwan. Tambahan Eun dah ada Jinan yang sayangkan Eun kan? So promise me you won't leave me.."

Dia bertindak mencium aku dengan lembut.

Aku mengeluh lega dan tersenyum sebalik ciuman.

Perlahan-lahan aku membalas ciuman dia,

Aku akan pastikan Donghyuk akan Tergoda dan sengsara lepas ni..

[C] Wrong? (MalayFanfic18+) Where stories live. Discover now