<Maaf>

3.6K 77 4
                                    

TAEHYUNG POV

Aku tersedar dari tidur aku. Dapat aku lihat Heeun sedang menangis sambil membelakangi aku. Aku mula rasa bersalah.

Sebenarnya, Jinhwan ada telefon aku supaya tengok-tengok kan buah hatinya. Tapi.... Baru aku tahu kekasihnya adalah bekad kekasih aku.

Aku sakit hati tengok dia gembira dengan Jinhwan. Ya, aku jeles. Walaupun sudah 3 tahun aku dengan Heeun tiada apa-apa hubungan malah tidak hubungi antara satu sama lain.

Maafkan aku Jinhwan hyung... A-aku buat salah.... Aku sentuh hak kau.

Aku mengeluh perlahan. Tetapi ini adalah satu-satu cara untuk elakkan dari Donghyuk.

Ya, Aku mesti elakkan Donghyuk dari berjumpa Heeun. Aku memeluk pinggang Heeun.

"Morning sayang.." Aku bersuara lembut, tetapi dibalas dengan esakan tangisan.

"Hey, Maafkan aku... Aku tahu aku buat ni salah. Tapi aku kena buat benda ini untuk elakkan Donghyuk terus dekat dengan kau." Aku memalingkan tubuh Heeun memandang aku. Heeun kelihatan kaku lepas dengar semua itu.

"T-tapi awak boleh guna cara lain..." Dia kembali menangis. Aku mengeluh. Betul aku boleh guna cara lain. Tapi sebab nafsu aku bila melihat Heeun.. Aku hilang kawalan.

"Listen, Jinhwan hyung tu kawan aku. Dia minta aku tolong tengok kan kau..." Aku bersuara lagi. Kali ini Heeun memandang aku tajam.

"Then, Why kau tengok sambil merasa?! Kau tahu aku milik Jinhwan! Kenapa?!" Dia menenking aku. Aku mula hilang sabar.

"HEY PEREMPUAN! Kira okay aku nak tengok kan engko! Dan aku buat semua ini bagi Donghyuk rasa engkau dah tak guna! Listen! KAU MILIK AKU, MILIK JINHWAN!" Aku cuba kawal diri aku dari terus memukul dia. Dia kelihatan terkedu dan hanya menundukkan kepalanya.

Aku meraup muka, Kenapa aku buat macam ni. Aish.

Aku memeluknya dan mencium bibirnya.

"Maafkan aku." Aku meneruskan ciuman, dan....

Heeun membalas ciuman aku..

--------------

Sorry pendek, Cause author demam 🤒!!! Huhuhu

Do read my other fanfic;
•Kissing Bad Girl (Jungkook)

[C] Wrong? (MalayFanfic18+) Where stories live. Discover now