Donghyuk POV
Shit, kenapa aku terpukau dengan suara manja Heeun?!
Cara dia goda sama dengan cara ommanya goda aku dulu.
Aku nampak Puan Park keluar dari bilik Heeun.
Aku berlari ke arah Puan Park.
"Sayang..." Aku bersuara dengan nada memujuk. Puan Park hanya menjeling aku.
Orang tua ni, dah tua pun merajuk...
"I didn't mean to do that!" Aku merentap tangan Puan Park. Dia tersentak.
"Then, apa?" Dia bertanya dengan nada sinis. Dia melipatkan tangannya di dadanya yang anjal.
"It an accident..!" Aku berkata meninggikan sedikit suara aku.
Dia seakan tersentak selepas aku meninggikan suara.
"Accident? After you gosok vagina dia pun accident?!" Dia meninggikan suara dan menangis didepan aku.
Jujur, aku lemah melihat perempuan menangis..
Aku memeluk dia,
"I'm sorry... I tergoda dengan dia.."
Dia membalas pelukkan aku dan terus menangis di dadaku.
------------------
Heeun POVAku melihat Omma keluar dari bilik aku.
Dia menutup pintu, dan aku mengesat airmata palsu aku.
"Heh, plan A berjalan lancar" Aku berkata pada diri sendiri dan tertawa kecil.
Aku mencapai telefon dan mendail number seseorang.
"Hello?" Aku menegurnya.
"Hello, Kau nak apa telefon aku? Dah lama tak hubungi aku tiba-tiba call?" Dia bertanya dan tertawa kecil di hujung.
Aku tersenyum sendiri selepas mendengar katanya.
"Kau boleh tolong aku tak?" Aku bertanya pada dia
"Tch, dah agak dah. Mesti nak minta tolong, Hahaha. Boleh, tolong apa? Ada ganjaran tak?" Dia tertawa sinis dan menanyakan soalan yang semua orang mesti nak bila membantu atau membuat apa-apa.
"Kau tahu kan Omma aku? Alah yang kau langgan sebulan lepas? Jangan buat lupa Junhoe"
Aku bertanya dengan nada perli.
Dia menelan air liurnya selepas mendengar nama omma ku di sebut.
I'm sure, Donghyuk dengan omma dah berbaik sekarang. So aku nak Junhoe jadi orang ketiga... heh.
YOU ARE READING
[C] Wrong? (MalayFanfic18+)
FanfictionPark Heeun, sudah berjaya membuat bapa tirinya, Kim Donghyuk jatuh hati padanya. Malangnya, Hati Heeun sepenuhnya milik Jinhwan, kekasih hatinya yang telah dia merampas hatinya. Heeun, Dia rancang benda keji, dia rancang dengan godaan. Akhirnya...