<Sex car>

6K 77 16
                                    

HEEUN POV

Aku tak tahu apa yang merasuk aku, tetapi aku tewas dengan mainan bibir milik Taehyung. Bibirnya yang lembut itu mampu menggodakan aku.

Aku dengan dia membalas ciuman, kedengaran pintu bilik yang didiami oleh kami terbuka dengan kuat.

Aku melepaskan bibir dengan kasar dan memandang gerangan yang memecah masuk rumah dan bilik kami.

Kim Donghyuk....

Dia memandang tajam Taehyung sambil menerpa kearah Tae. Dapat aku rasakan aura gelap menyelubungi diri Donghyuk.

"APA KAU BUAT DENGAN HEEUN AH?!" Donghyuk meningkatkan volume suaranya. Sampaikan aku pun terkejut mendengar suaranya yang kuat.

"Apa? relax lah bro. Dia bekas awek aku. So lantak aku lah." Taehyung menjawab dengan tenang.

Donghyuk dengan tiba-tiba sahaja menumbuk pipi Taehyung dengan kuat.

"Tch..." Taehyung berdecit dan memandang Donghyuk dengan pandangan mengejek dan senyuman sinis terhias dimukanya.

"Heeun milik aku!" Taehyung dengan tiba-tiba marah dan membalas tumbukkan Donghyuk.

aku masih kaku, diatas katil. Memandang mereka yang sedang bergelut sesama sendiri.

Sekejap Taehyung diatas, sekejap Donghyuk di bawah.

Aku yang sudah tidak tahan melihat perlingkahan mereka terus bangun dan

"SUDAH!" Aku menengking kedua-dua lelaki didepan aku. Mereka berhenti bergaduh dan memandang aku.

Donghyuk melepaskan kolar baju Taehyung dengan kasar dan menarik aku keluar dari rumah milik Tae.

DONGHYUK POV

Aku menarik kasar pergelangan tangan Heeun dan menyumbat dia kedalam kereta milik aku.

Dia hanya memakai singlet putih dan seluar paras paha. Aku memandang kearah dadanya dan menelan air liur dengan kelat.

Sabar Dong... Dia milik kau.

Heeun cuba cover badannya dengan tangan kecil miliknya.

"Jangan cover lah. Bukan nya aku tak pernah nampak badan kau. Malah pernah jolok." Aku berkata selamba sambil memandu kereta dia memberhentikan perbuatannya dan memandang aku.

"Aku bukan murah." Dia berkata dengan air mata yang bergelinang.

"A-aku hanya milik Jinan..." Muka aku mula merasa panas bila dengar nama lelaki tak guna itu disebut.

Ya aku berang, Heeun mesti tahu dia hanya milik aku.

AKU SEPATUTNYA HERO DALAM FANFIC INI!

Aku memberhentikan kereta dibahu jalan. Aku memandang mukanya lama

"Kau, Milik, Aku, Selamanya." Aku bersuara keras. Heeun masih kaku di situ.

Aku mengangkat mukanya supaya memandang aku.

"DENGAR KE TAK?!" Aku mula menengkingnya. Dengan kasae aku kiss bibir miliknya dan meraba-raba buah dadanya.

"uhm! hmp!" Heeun cuba menjerit tetapi disebabkan bibir aku masih di bibirnya, jadi dia tidak boleh menjerit.

Seluar aku semakin ketat, tangan aku mula turun ke bawah perut Heeun.

Aku meraba-raba dikawasan wanita Heeun.

"Ahhh.... Hm.." Heeun mendesah dengan perlahan. Muka aku disembamkan dibuah dadanya.

Tak salah kan aku buat Sex Car?

----------------

Do read my other books;
•Kissing bad Girl (Jungkook 18+)
•Blog (Jungkook)

[C] Wrong? (MalayFanfic18+) Where stories live. Discover now