<Cerai>

4.2K 76 1
                                    

HEEUN POV

Aku terdengar bunyi bising di bilik Donghyuk.

Selepas sahaja Jinhwan keluar aku terus menangis.

Aku menguatkan langkah untuk pergi ke bilik Donghyuk. Aku memulas tombol pintu dengan perlahan.

Aku nampak Donghyuk sedang bergelut dengan Jinhwan. Donghyuk berkata dan tersenyum sinis.

Aku dapat rasakan Jinhwan semakin marah, Dia membaling pasu yang ada diatas meja bersebelahan dengannya.

Aku terkejut, aku berlari ke arah Jinhwan untuk menenagkannya.

Tetapi, aku terasa ada benda yang lebih tajam bertemu dengan perut aku.

Darah mula keluar dengan banyak dan mencurah-curah.

Aku memegang perut, Jinhwan memandang aku dengan terkejut dan merangkul pinggang aku.

"H-he-heeun..." Jinhwan mula menangis

"J-jinhwan..." Aku tersenyum memandangnya.

Mata aku terus tertutup dengan senyuman masih di bibir.

"HEEUN!!!" Donghyuk dan Jinhwan menjerit.

Donghyuk POV

Ke-kenapa.. Heeun datang? Dia nak selamatkan aku ke? Kenapa dia nak selamat kan aku? Bukan dia benci kan aku ke?

"Ini, semua salah kau.. Ini semua salah kau!" Jinhwan menjerit dekat aku dan airmatanya makin deras.

"Ka-kalau kau tak rogol Heeun... Heeun... tak akan jadi macam ni!" Jinhwan makin menangis. Dia melutut sambil meraup mukanya dengan tangan kecilnya. Mukanya yang basah itu dikesatnya berkali-kali.

Jujur, Aku rasa kesian dekat dia.. Kalau lah aku tak bodoh pergi rogol Heeun.. Ini semua tak akan jadi.

Omma Heeun datang dengan cemas.

"Ma-mana heeun?" Nada suaranya diperlahan kan.

Jinhwan mengangkat mukanya.

"Ini semua salah husband kesayangan kau! Dia telah rogol Girlfiend aku! Lepastu...." Jinhwan terus menangis..

"T-tak.. A-aku yang salah... Kalau aku tak ada niat nak bunuh Donghyuk.. Mungkin Heeun masih hidup. Aku tak guna. TAK GUNA!" Jinhwan menghentakkan beberapa kali kepalanya di dinding hospital.

Omma Heeun, atau patut aku kata Puan Kim cuba menenangkan Jinhwan.

Selepas Jinhwan mula tenang, Dia mengajak aku untuk berbincang.

"Dong.. Terus terang. You loves my daughter?" Dia bertanya dengan riak kecewa dimukanya.

Aku terkedu. Adakah aku betul-betul suka kan Heeun?

Atau hanya nafsu?

"S-saya tak sure.." Aku menunduk dan berkata. Dia menghela nafas dengan kasar.

"Ceraikan saya.." Dia mengalirkan air mata.

Aku tak tahu kenapa aku rasa kosong. Sedih tidak, Gembira pun tidak.

Aku hanya mengangguk dan pergi dari situ.

[C] Wrong? (MalayFanfic18+) Where stories live. Discover now