<Private number>

3.4K 73 2
                                    

HEEUN POV

Sudah 3 hari sejak Jinhwan ditahan. Aku sudah boleh discharged dari ward. Aku berjalan longlai ke arah taxi, jujur aku cakap, Aku tak semangat bila tiada Jinhwan disisi.

Ya, mungkin bunyi cliche, tapi inilah yang aku rasakan dari 3 hari lepas. Selama ini aku dalam masalah, sakit mesti Jinhwan ada disisi...

Oleh kerana Donghyuk tak guna itu, Aku dengan Jinhwan kini berjauhan..

Omma? Tch, dia entah kemana, Aku tahu dia dengan Donghyuk sudah berpisah. Jujur aku cakap, okay banyak nya yang jujur hari ini pfft.

Aku dah tak kisah dengan Donghyuk, masa mula-mula mungkin masih angau dan dia seorang saja yang tegur aku. Itu membuatkan aku jatuh cinta dengan dia?

Cinta monyet, biasa lah. Aku menggeleng sedikit.

Aih, macam orang gila pula. Sedang aku berjalan untuk pergi ke taxi, Aku mula sedar yang ada seseorang sedang ikut aku dari belakang, Aku berkata pada diri, mungkin orang sekeliling dan hanya nak pergi ke arah yang sama dengan aku kan?

Aku mula melangkah dengan laju, Bagi mengelakkan perasaan takut menyebulungi diri.

Tiba-tiba telefon aku muka berbunyi.

"Yeoboseyo?" Aku menyapa pemanggil yang menelefon aku. Sebenarnya aku tak tahu siapa telefon aku.

Private number.

"Heeun...." Pemanggil itu bersuara. Dengan nada suara yang sayu dan mampu membuatkan aku goosebumps.

"N-Ni s-siapa?" Aku memberani kan diri untuk bertanya kepada pemilik itu.

"Heeun, kau tak ingat aku ke?" Dia mula bersuara dengan marah. Aku paling kebelakang, Melihat satu susuk tubuh lelaki serba hitam sedang menelefon.

"M-maaf, mungkin awak salah number." Aku berkata dan mematikan talian telefon, Aku mula melangkah dengan laju untuk pergi ke taxi yang aku tempah.

Dalam beberapa langkah lagi aku akan sampai di taxi itu, Tetapi langkah aku mati apabila Seseorang menarik tangan aku dengan kasar.

"Kau nak pergi mana hah?" Dia berkata dengan nada sinis, Aku yang ketakutan hanya mengigil dan menundukkan kepala.

"Kau, Ikut aku! Kau tahu tak betapa seksanya aku bila aku dengan kau berjauhan? Kau tahu tak?!" Dia menengking aku, Dan menuntup mulut dan hidung aku dengan sapu tangan.

Perlahan-lahan mata aku mengjadi layu.

Aku dah tahu, siapa yang menelefon aku guna private number......

Dia Sudah Kembali.....

----------------

JUST IN CASE ADA WATAK BARU AGAGAGGAGA

[C] Wrong? (MalayFanfic18+) Where stories live. Discover now