Donghyuk POV
Puas. Itu yang dapat aku katakan. Aku puas melihat vagina dia bengkak dan dia keletihan kerana melakukan sex seharian. Dia mengigil kesejukkan kerana aku memasang suhu aircond 16•
"Bangun." Aku mengejut Heeun bangun tetapi tiada tindak balas. Aku mula risau melihat dia tiada tindak balas. Aku memegang dahinya.
DAMN! Panas!
Aku membuka ikatan pada tangan dan kaki heeun. Bajunya aku ambil dari bilik sebelah dan memakaikannya.
Aku letakkan Heeun dikatil dan selimutkan nya. Aku resah bila melihat dia begitu. Aku mengambil kunci kereta dan hidupkan enjin kereta. Aku berlari naik ke atas dan mendukung Heeun dengan gaya bridal style.
"A-a-appo..." Dia memegang kemaluan dia dengan tangan dan dahinya berkerut menahan sakit. Aku mula memaki diri sendiri.
Jadi para readers, jangan lah kecam dan maki aku. Aku baru sedar aku salah. Cara aku salah.
Aku keluar memecut kereta dengan laju ke arah hospital. Syukur lah, kami selamat tiba. Dahi Heeun berkerut manakala mulutnya terkumat-kamit mengatakan perkataan 'sakit'
"Doctor! Tolong!" Aku menjerit meminta pertolongan dari doctor atau nurse-nurse dihospital ini.
Semua memandang aku dan membawa Heeun ke dalam ER. Aku menunggu dengan tenang.
Tiba-tiba doctor yang merawat Heeun keluar. "Awak penjaga dia?" Aku sekadar menangguk. "Ikut saya." Dengan kata magik itu, aku mengikut Doctor itu ke dalam biliknya.
"Sila duduk encik." Aku duduk dan memandang mukanya. "Awak ini Kim donghyuk?" Aku hanya menangguk lagi. "Doc, dia tak apa-apa kan?" Aku bertanya risau.
Doctor itu memandang aku tajam "Awak ada buat penderaan seks keatas dia?" Doctor itu memandang aku atas bawah.
Aku membaca nama doctor itu. "Yunhyeong", Aku kaku. Terdiam seribu bahasa.
"Ta-tak!" Aku cuba menipu lebih kepada a little white lies. Tetapi dia memandang aku dengan pandangan tidak percaya.
"Sebab saya ada nampak tanda-tanda dia kena penderaan seks. Dan dia meracau nama Kim Donghyuk. Minta dilepaskan dan dia menangis. Oleh kerana itu saya menyuntik dia dengan ubat tidur." Doctor Yunhyeong masih memandang aku. Meminta aku jujur.
YOU ARE READING
[C] Wrong? (MalayFanfic18+)
FanfictionPark Heeun, sudah berjaya membuat bapa tirinya, Kim Donghyuk jatuh hati padanya. Malangnya, Hati Heeun sepenuhnya milik Jinhwan, kekasih hatinya yang telah dia merampas hatinya. Heeun, Dia rancang benda keji, dia rancang dengan godaan. Akhirnya...