<Rasa>

4.8K 82 5
                                    

Junhoe POV

Aku memandang pintu rumah milik Heeun lama.

Betul ke apa aku buat?

Aku mengeluh lagi, Pada masa yang sama Heeun membuka pintu rumahnya.

"Eh, June~ jap ye aku panggil Omma." Dia tersenyum sinis dan memalingkan belakang badannya untuk memanggil ommanya.

"O-okay.." Aku cuba tersenyum dan mengangguk kecil.

Tidak lama kemudian, Omma Heeun datang dengan muka terkejut, dan cuba menyapa aku dengan baik.

"O-oh.. Junhoe.. Hi." Dia tersenyum, pada masa yang sama dia mata dia meliar ke luar. Sekejap ke kiri, Sekejap ke kanan.

Sure, dia tengah risau kalau Donghyuk balik sekarang.

Tapi memang itu yang Heeun mahu kan.

Aku tersenyum untuk Omma Heeun.

"I want you baby..." Aku lantas memeluk Omma Heeun dan memcium pipi dia.

Jelas dia nampak tak selesa, Pasti dia tak selesa sebab sabtu ini dia akan berkahwin.

Dengan Donghyuk..

"June.. Ini salah lah.." Dia berkata sambil cuba melepaskan pelukkan.

"Omma macam tak biasa, Salah? Dulu siap atas katil pun." Heeun berkata sambil memakan keropok didepan tv. Pakaian dia membuatkan aku lagi ghairah memandangnya dari ommanya.

Omma Heeun seperti menahan geram,

Aku lihat Donghyuk sedang jalan kearah sini, Lantas aku memeluk Omma heeun dan membawa dia masuk ke dalam.

Aku mencium omma Heeun dengan rakus, Dan paling aku tak sangka

Dia membalasnya.

Dia memeluk leher aku supaya mendalamkan ciuman.

Dia mendesah dengan perlahan, Aku memasukkan tangan ke dalam baju omma Heeun.

Aku menangkap bunyi detuman pintu.

"Hi appa, dah balik? Omma tengah 'Sibuk' " Heeun menyapa Donghyuk.

Aku dapat rasakan Donghyuk menahan marah, sebab barang yang bakal dia miliki kini aku tengah pegang dan cium.

Maaf, aku dah rasa dia dulu dari kau. heh.

OMG, thanks for 1K views! hahaha tak sangka dapat sambutan agagagaga

Do read my other fanfic;
•Eaters
•Misi Menjadi Lelaki (coming soon)

[C] Wrong? (MalayFanfic18+) Where stories live. Discover now