<Sex toys>

7.8K 84 25
                                    

Heeun POV

Sampai sahaja dirumah Donghyuk, Donghyuk menarik aku ke dalam biliknya. Aku meronta untuk dilepaskan tapi itu hanya lah sia-sia.

Dia menampar aku dengan kuat membuatkan aku lemah dan terteleng ke sebelah kiri. Aku cuba memandangnya sambil memegang pipi aku yang ditampar olehnya.

Dia menoyakkan skirt dan baju aku. Dia pergi ke arah pintu almari. Aku sudah menangis like there is no tomorrow.

Dia mengeluarkan kotak, yang dapat aku lihat dia labelkan as "Sex toys" Aku sudah mengigil ketakutan. Baru aku teringat kata-kata Jinhwan.

"Donghyuk pergi japan mesti beli sex toys hahaha" Masa itu aku pun tertawa mendengar kata-kata Jinhwan. Tetapi sekarang aku pula yang takut.

Badan aku terasa sejuk dek kerana terlampau takut. Badan aku pula mengigil. Donghyuk membawa keluar dildo dari kotak itu. Dia tersenyum sumbing ke arah aku.

Dia menarik tubuh aku supaya baring di katil. Tangan Donghyuk yang panas mendarat diperut aku yang sudah sejuk seperti mayat.

"Aigoo, kenapa badan kau mengigil dan sejuk ni?" Donghyuk bertanya dengan nada perlinya. Aku hanya mendiamkan diri. Tenaga yang berada dibadan aku sudah habis.

Dia mengikatkan tangan aku di kepala katil. Aku cuba sedaya upaya untuk mengeraskan kaki aku supaya dia tidak dapat mengangkangnya dan mengikat di kaki katil.

Tetapi ianya gagal apabila Donghyuk menampar peha aku dengan kuat membuatkan aku mendesih kesakitan. Peha aku memerah dan berbirat bekas tangannya.

Dan akhirnya dia dapat mengikat aku dikatil dengan begitu rapi. Kaki aku dikangkangnya luas. Membiarkan kemaluan aku terbuka luas. Oh, panties dengan bra aku masih tersarung rapi.

Dia keluar dari bilik dan kembali dengan gunting ditangannya.

"Tak syok lah kalau main ada seurai benang di badan kau kan? So mari aku gunting panties dan bra kau." Kata Donghyuk sambil membawa gunting ditepi panties aku. Tanpa kiraan dia telah pun guntingnya. Panties aku tadi telah dibaling dilantai.

Bra aku pula digunting ditengahnya. Membuatkannya terbelah menjadi dua. Aku memejamkan mata. Tidak mahu tengok betapa hina nya keadaan aku sekarang.

Tanpa sebarang amaran, aku dapat rasakan sesuatu dimasukkan didalam vagina aku. Ianya membuatkan aku membuka mata aku dengan luas.

"Ahhhh.... ughhhh.." Aku mendesah dengan tidak sengaja. Aku melihat dikemaluan aku.

Rupanya, Donghyuk telah memasukan dildo didalam pussy aku. Dia mengawal dildo itu dengan control.

"Hm.. perlahan sangat lah" Dia pun menekan button yang membuatkan benda itu bergerak laju. Aku menggerak-kan pinggul aku apabila ianya bergerak dengan begitu laju.

"A-ahhh... D-donghyuk... Tolong slow.." Aku merayu sambil mendesah. Pinggul aku sering naik dan turun akibat terasa pleasure yang diberi oleh sex toys ini.

Donghyuk tersenyum sinis. Dia membuka seluarnya dan boxernya. Dia melancap didepan muka aku.

Dia berhenti melancap, dan pergi ke kotak itu. Dia mengeluarkan G spike. Aku menelan air liur perit.

"N-no.. Jangan donghyuk..." Aku cuba merayu padanya. Tetapi dia terus menyumbat g spike ke dalam anal aku.

"AHHHH!" Aku menjerit kesakitan apabila duri-duri g spike itu mengena pada anal aku.

Donghyuk memandang puas dan melancap dimuka aku. Dia menekan button dildo supaya mencapai tahap maximun.

"A-ahhh donghyuk.. hmmm... ahhh.." Aku mendesah sambil memanggil namanya. Kaki aku mengejang serta tubuh aku. Menandakan aku telah sampai ke climax.

Dick Donghyuk juga mengeras pada masa yang sama bermakna dia juga hampir sampai ke climax.

Dia mengeluarkan dildo tadi dengan kasar membuatkan aku mendesah.

Dia memasukkan dicknya kedalam pussy aku. Dia menggerak-kannya dengan laju.

"Ah-Ah-ahhhhh! Donghyuk faster faster!" Aku merayu padanya. Dan mengakibatkan Donghyuk bergerak dengan begitu laju.

"Aku akan buat kau tak boleh jalan selama 1 minggu" Dia berkata dengan nafas yang berat.

"FUCK DONGHYUK I'M CUMMING!" Aku mengjerit apabila climax aku hampir dekat.

"ME TOO BABY ME TOO!" Donghyuk menjerit juga. Dalam kiraan 3 kami melepaskan air mani masing-masing.

"UGHHH AHHH" Aku menjerit dan terbaring lemah diatas katil. Donghyuk tumbang diatas badan aku. Dia bangun dan meletakkan dildo didalam pussy aku lagi. Dengan tahap maximun. Aku yang masih lemah bagaikan kena renjatan eletrik apabila dildo itu bergerak didalam vagina.

Donghyuk memgambil tuala.

"Kau tak boleh mandi, aku akan seksa kau dengan sex" Katanya dan pergi meninggalkan aku dengan dildo masih dipussy aku.

Malam itu aku tidak habis-habis mendesah dan membuatkan kemaluan aku sakit. Air mani aku dimana-mana begitu juga dengan Donghyuk. Dia sering menguruh aku mengulum batangnya...

--------------

Do read my other books;
•Kissing bad girl (Jungkook 18+)
•Blog (Jungkook)

[C] Wrong? (MalayFanfic18+) Where stories live. Discover now