<Game Begin>

4.9K 82 18
                                    

Heeun POV

Aku melangkah masuk kerumah, dengan senyuman.

Aku nampak omma dengan donghyuk sedang bercumbu. Auch, so sweet both of themmm!

"ehem." Aku berdehem dibelakang mereka

"Maaf menganggu." Aku berkata lagi, Omma nampak terkejut dan Donghyuk cuba cover muka terkejut dia.

"I dah balik ini, omma bila nak langsung perkhawinan? Cepat-cepat lah sikit." Aku berkata dengan senyuman dan memandang ke arah mereka dengan senyuman.

Cepat-cepat lah langsungkan perkhawinan, aku tak sabar nak musnahkan ni...

"K-kau dah restu hubungan kami?" Donghyuk bertanya kepada aku.

Aku tertawa kecil, "mestilah. Buat apa tak restukan? kalau aku tak restu pun kau orang akan kawin jugak. haha. Lagipun aku dah ada Jinhwan." Aku tersenyum dan mengenyitkan sebelah mata aku kepada mereka.

"Kami cadang lusa kami akan berkhawin.." Omma mula bersuara, aku memandang muka omma dan tersenyum manis.

"Aw, patut lah bersweet tadi, Baguslah kalau cepat. Okay lah I naik atas dulu tau." Aku melangkah ke bilik aku.

Aku berhenti di tangga ketiga untuk sampai ke tingkat atas.

"Donghyuk..." Panggil aku, Donghyuk mendongak memandang aku diatas.

"Jangan menyesal tau?" Aku menghadiahkannya senyuman sinis.

"Menyesal sebab apa?" Dia mengerutkan dahinya dan memandang aku.

"Tiada apa, just jangan menyesal. Okay lah aku nak naik bilik. Nak mandi. Bye, Papa~" Aku melambai dan melangkag kearah bilik aku.

Aku menutup pintu dengan perlahan, Aku bersandar dibelakang pintu dan tersenyum sinis.

Telefon ditangan aku buka dan mencari number seseorang.

"Misi berjalan lancar.." Aku berkata pada dia.

"Bagus, kau ini memang licik dari lahir kan? Haha" Dia tertawa dan aku turut tertawa

"Mungkin? Aku dah penat jadi baik lah Jinhwan. Sekarang, masa untuk dark side aku menyerlah." Aku senyum sinis.

Kalau lah tiada Jinhwan mungkin aku masih lemah? Jinhwan lah yang rancang segalanya.

Dan tak disangkal kan, Ideanya memang unik dan baik.

Aku meletakkan telefon aku diatas meja solek dan melangkah kebilik air.

Sekarang aku hanya memakai bathrobe yang jarang dan singkat.

Game start baby....

--------------
Donghyuk POV

"ARGHHHHH!" Aku terdengar jeritan dari bilik Heeun. Kenapa dengan dia?

Aku sekarang duduk seorang diri diruang tamu. Omma heeun pergi ke mall untuk beli barang. Mungkin?

Aku berlari kearah pintu bilik Heeun.

Tok..
Tok..
Tok..

Tiada balasan. Aku membuka perlahan-lahan pintu bilik dia.

Kosong..?

"Heeun? Heeun?" Aku memanggil namanya.

"Dalam bilik air.." Sahut dia sambil merintih kesakitan.

Aku membuka pintu bilik air, kenapa tak kunci?

Argh, Yang penting sekarang Heeun.

Aku ternampak dia dilantai bilik air, dan dibawah shower. Bathrobe jarang itu basah kerana air shower terbuka.

Aku terlihat sabun dilantai.

Mungkin Heeun jatuh sebab terpijak sabun?

Aku bertanya sendiri

"Papa-yah... tolong Heeun sakit ni.." Heeun berkata manja dan menunjukkan kakinya yang sakit itu.

Aku teragak-agak untuk datang dekat.

Aku memegang kakinya.

Lembut, seperti selalu.

Buah dadanya kelihatan dek kerana basah. Secara perlahan dapat aku rasakan junior aku semakin berdiri.

"L-luruskan kaki kau.." Aku menuruh Heeun luruskan kakinya.

"Papa, mana boleh luruskan.. sakit ni ah.. ah.." Dia berkata dengan lemah.

Secara jujur aku mahu dia panggil aku Daddy.

"Call me daddy.." Aku berkata padanya. Dia tertawa kecil.

"Daddy, I tengah sakit ni." Dia merengek.

"Dukung I." Dia berkata.

"A-apa?" Aku bertanya menginginkan kepastian.

"Dukung I, Kan I tngh sakit." Dia kata sambil mengangkat tangannya.

Aku menangkatnya dengan bridal style. Junior aku makin menegak apabila menyentuh pinggulnya.

Aku meletakkan Heeun dikatilnya. Walaupun dalam keadaan basah, tapi dia sakit, nak buat apa?

Semasa aku nak lepaskannya, Aku terjatuh di atasnya.

Dan ikatan bathrobe-nya terlerai.

I think i've fell in her game...

[C] Wrong? (MalayFanfic18+) Where stories live. Discover now