5ηΗμερα-Part-1.Γιατί;

1.6K 195 21
                                    

Τα ματια μου ανοιγουν αποτομα.Νιωθω κρυο , τοσο κρυο δεν εχω ξανανιωσει. Ενας μικρος ανεμοστροβιλος περιστρεφεται κατω στα ποδια μου. Κοιταζω γυρω μου. Ειμαι σε εναν ερημο τοπο.Λιγα μετρα διπλα μου εμφανιζεται μια μεγαλη λακουβα. Την πλησιαζω.Το νερο ειναι καθαρο και αυτη η λακουβα δεν ειναι λακουβα. Το βαθος αυτης της λακουβας φτανει στα 12 μετρα σχεδον.Μα πως το ξερω εγω αυτο; Ισως δεν ειναι λακουβα.Ισως ειναι θαλασσα.

Ο ανεμοστροβιλος ειναι ακομα στα ποδια μου. Ειναι σαν να με ακολουθει οπου και να παω.Ταυτοχρονα βγαζει ολη την παγωνια. Δεν ξερω τι να κανω για να ζεσταθω. Κοιταζω ψηλα.Ειναι βραδυ μα εγω βλεπω τα παντα σαν να ειναι μερα. Νιωθω ενα χερι στην πλατη μου.Γυριζω και δεν βλεπω τιποτα μα νιωθω μια παρουσια. Νιωθω ενα θερμο αντικειμενο πισω μου . Γυριζω βιαστικα και ερχομαι προσωπο με προσωπο με εναν ανθρωπο που φοραει μαυρα.Το προσωπο του κι αυτο μαυρο.Δεν καταλαβαινω καν που βρισκομαι.

''Κρυσταλλια.''Λεει η φωνη κι αμεσως ανατριχιαζω.Καπου ξερω αυτη την φωνη.

''Ποιος εισαι;''Ρωταω μα φωνη δεν βγαινει απο το στομα μου.

''Μπες μεσα στο νερο.''Διαταζει η φωνη.

''Δεν , δεν θελω.''Νιωθω τοσο μικρη μπροστα του , τοσο αδυναμη και φοβισμενη.

''Μπες τωρα.''Επαναλαμβανει.Εγω απλως κοιταζω το κενο.Ξαφνικα το χερι του αρπαζει τον αυχενα μου.Με πιεζει με ολη του την δυναμη ωσπου με τραβαει ακριβως πανω απο το νερο.Το προσωπο μου καθρεφτιζεται και τα δακρυα μου χαλανε την ηρεμια του νερου.

''Σε παρακαλω.''Ψιθυριζω και τοτε το κεφαλι μου μπαινει μεσα στο νερο.ΠΡοσπαθω να ξεφυγω μα ειναι αδυνατον.Το νερο μπαινει μεσα στην μυτη μου και τα ματια μου παρακολουθουνε στιγμες απο την ζωη μου. Προσπαθω να ξεφυγω απο το κρατημα του μα ειναι αδυνατον. Αδυνατον..Πεθαινω σιγα σιγα οταν με βγαζει απο το νερο και...

''Κρυσταλλια!''Η μαμα μου με σκουνταει.Ανοιγω τα ματια μου διαπλατα.

''Μαμα...;''Ρωταω τρομαγμενη.Τα ματια μου ειναι υγρα.

''Εγω ειμαι αγαπη μου..''Με αγκαλιαζει κι με κουναει αριστερα και δεξια απαλα.

''Ενας εφιαλτης ηταν.''Προσπαθει να με καθυσηχασει.''Κρυσταλλια..''Νιωθω πως ακουω ξανα αυτη την φωνη..

''Μαμα , ειμαι καλα..''Καθαριζω τα δακρυα μου.

''Θες να μου πεις τι ειδες;''Με ρωταει σιγανα.

30 Days to SuicideWhere stories live. Discover now