Ε:θα ερθουν και οι αλλοι ?
SH:ναι αυτους περιμενουμε βασικα
Ε:και τι θα κανουμε?
L:θα ολοκληρωσουμε ενα καινουργιο τραγουδι
Ε:δικο σας?
S:ναι
Ε:τιτλος?
L:love me right
Ε:ωραιο.....ολοι μαζι το γραψατε?
Κ:οχι
Ε:Sehun?
K:σου ειπα εγω οχι. Τι ρωτας τον Sehun?
Ε:σου μιλησα?
Κ:οχι αλλα σου απαντησα εγω τι ρωτας τον αλλον?
Ε:οτι θελω θα κανω δεν θα σου δωσω αναφορα!
Κ:για προσεχε πως μιλας μικρο.
Ε:μικρο ειναι αυτο που εχεις αναμεσα απο τα ποδια σου ΜΑΛΑΚΑ!Ειχαμε γινει θεαμα . Εγω ειχα σηκωθει απανω οπως και ο kai και φωναζαμε. Ο Lu han, suho ,chen & o sehun απλα κοιτουσαν. Η τελευταια φραση που του ειπα *μικρο ειναι αυτο που εχεις αναμεσα απο τα ποδια σου* ειχε σαν αποτελεσμα τα αγορια να γουρλωσουν τα ματια τους. Την ωρα που πηγε να μιλησει ο Kai χτυπησε το κουδουνι. Ο Chen σηκωθηκε να ανοιξει. Ο Sehun με τραβηξε κατω και με εβαλε στην αγκαλια του αλλα δεν μπορουσα να ηρεμισω ηθελα να τον βρισω τον μαλακα. Στον χωρο εμφανιστηκε ο Chen μαζι με τον D.O. και τον Lay.
D.O:γεια τι λεει?
L:ελσα και εσυ εδω?
Ε:αφου με βλεπεις τι με ρωτας?
D.O:τι εχεις?
Ε:δεν εχω κατι
L:ναι φαινεται
Ε:κοφτε το!-ειπα καπως δυνατα-
SH:ειιιιι αφηστε την. Ελατε να κατσετε.
Κ:οι αλλοι ποτε θα ερθουν ?
Ε:οταν θα φυγεις εσυ...
Κ:τι ειπες?
Ε:σε νοιαζει?
Κ:για να σε ρωταω μαλλον!
Ε:χεστηκα
SH:ελατε τωρα ρε παιδια σταματηστε!
Κ:μα δεν την βλεπεις?
SH:την βλεπω. Ελσα σταματα!
Ε:εγω φταιω τωρα?
SH:δεν ειπα οτι φταις εσυ αλλα..
Κ:δηλαδη εγω φταιω? Ωραια λοιπον φευγω!
Ε:στο καλοΟ Kai με κοιταξε με μισος και γυρησε να φυγει αλλα ο Lu han τον σταματησε.
LH:που πας?
Κ:καπου μακρια απο αυτην
LH:εχουμε δουλεια κατσε κατω τωρα!
Κ:δεν μπορω να μηνω στο ιδιο δωματιο με μια ΠΟΥΤΑΝΑ!Ο Lu han εκανε ενα βημα πισω ανοιγοντας το στομα του. Ο Suho και ο Chen εμειναν με αυτο που μολις ειπε ο φιλος τους. Ο D.O. που καθοταν διπλα μου με κοιταξε. Εκει που υπηρχε ησυχια στο χωρο ξαφνικα σηκωνεται ο Sehun χτυπωντας το χερι του στο τραπεζι τοσο δυνατα που επεσαν κατι ποτηρια. Πρωτη φορα τον εβλεπα τοσο θυμωμενο. Ημουν σιγουρη οτι δεν θα ειχε καλο τελος ολο αυτο. Ο Sehun πλησιασε απηλιτικα τον Kai . Τον εσπρωξε ωστε να πεσει στον πισω τοιχο και αρχιζε να του φωναζει.
SH:ΑΚΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ! ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΠΕΙΣ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ *ΠΟΥΤΑΝΑ* ΘΑ ΦΑΣ ΤΟ ΞΥΛΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ! ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΛΛΗΤΟΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΧΙΔΑΙΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟ Κ-Ο-Ρ-Ι-Τ-Σ-Α-Κ-Ι ΜΟΥ! ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?
Κ:ΑΥΤΗ ΤΟ ΑΡΧΙΣΕ ΕΜΕΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ?
SH:ΚΑΤΣΕ ΚΑΛΑ Ε? ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΑΡΧΙΣΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ !
Κ:ενταξει σορρυ οκ? Απλα θυμωσα!
SH:το ξερω αλλα μην το ξανα κανεις οκ?
Κ:οκΕγω παρακολουθουσα απλα. Απο την μια χαιρομουν και απο την αλλη ενιωθα καπως περιεργα που τον μαλωνε . Εννοωω εγω συνηθως του φωναζω ή τον βριζω και τωρα τι? Στο τελος τα βρηκανε παλι καλα γιατι αλλιως θα ειχα τυψεις. Ηρθε και μου ζητησε συγνωμη αλλα εγω δεν το απαντησα απλα σηκωθηκα και εκατσα πανω στον D.O ο οποιος περασε τα χερια του γυρω απο την μεση μου.
-μετα απο 2ωρες-
Επιτελους ειχαν ερθει ολοι τους. Χαρηκαμε που με ειδαμε ο ενας τον αλλον γιατι ειχαμε καιρο να μαζευτουμε ολοι μαζι. Κανανε προβα το τραγουδι οσο εγω κοιμομουν στην αγκαλια του Chanyeol με τα ποδια μου να βρισκονται πανω στον Suho. Οταν τελειωσαν με ξυπνησαν.
CY(chanyeol):σηκω μικρο....ελα βρε γλυκο μου σηκω....
S:δεν νομιζω να σηκωθει τετοιο γουρουνι που ειναι
Ε:σε ακουσα
S:ουπς
Kris:ολοι μας αλλα , αλλο αυτο.
CY:σηκω! Θελω να παω τουαλετα!
Ε:πωωωω οριστεΕιπα και σηκωθηκα απο πανω του. Πηγα στον αλλον καναπε που καθοταν ο Sehun και κυριολεκτικα τον καβαλισα*με την καλη ενια*.
SH:εμ ξες ωραια η σαστη σου μωρο μου αλλα δεν μπορω να κουνηθω.
Ε:δεν με νοιαζει
SH:ουτε εμεναΕιπε και με εσπρωξε αλλα παλι καλα ηταν απο πισω ο D.O. και με κρατησε. Σηκωθηκα και εκατσα διπλα στον Tao. Ηρθαν και οι αλλοι και κατσαμε σε εναν κυκλο.
Κ:τι κανουμε τωρα?
C:δεν παιζουμε κανενα παιχνιδι?
Ε:μωρα ειμαστε ?
C:ναι σαν εσενα
Ε:.....
S:μπουκαλα?
Ε:ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
T:γιατι γελας?
Ε:εισαστε 12 αγορια και ενα κοριτσι τι θα κανετε εσεις?Κοιταχτηκαν λιγο και αμεσως πηραν μια φατσα αηδιας. Τελικα αποφασισαμε να παιξουμε θαρρος ή αληθεια. Αλλα επειδη σιγουρα βαριομασταν εχουμε βαλει τους δικους μας κανονες. Οποτε αν καποιος αρνηθει τοτε θα πρεπει βγαλει κατι που φοραει. Ολοι τους ειχανε μεινει με τα εσωρουχα.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
YOU ARE READING
Ο κολλητος του κολλητου μου
FanfictionΣε λενε Ελσα εισαι 17χρονων. Μεγαλωσες στην Νοτια Κορεα στην Σεουλ συγκεκριμενα αλλα εισαι μια ομορφη Ελληνιδα. Παντα ησουν διαφορετικη απο τα αλλα παιδια και για αυτο σε κοροϊδευαν.Ολα σταματησαν οταν βρηκες τον ανθρωπο που ποτε δεν θα σε πληγωνε,κ...