Ηρθε η στιγμη

78 18 1
                                    

Ολοι αρχισαμε να αγκαλιοζομαστε και να λεμε καλη χρονια. Μετα ξανα κατσαμε στο καναπε και μιλαγαμε. Τα αγορια ειπαν να παιξουν χαρτια και ετσι εκαναν εκτος απο το Jungkook , Chen , Xiumin , V , Kai & εμενα. Τα αγορια καθονταν στον καναπε και μιλουσαν για την ζωη τους σαν kpop idol ενω εγω ημουν στο κινητο και εστελνα καλη χρονια σε διαφορους γιατι βαριομουν. Σε καποια φαση ηρθε και εκατσε διπλα μου ο Jungkook.

JK:δεν το αφηνεις λιγο?
Ε:εχω δουλεια

Δεν μα ρεσει που το κανω αυτο πραγματικα απλα ειμαι σιγουρη οτι θα με ρωτησει για πριν. Σουφρωσε τα φριδια του και μου αρπαξε το κινητο. Εβγαλα ενα μικρο ουρλιαχτο και απαιτησα να μου δωσει το κινητο μου πισω.

JK:ελσα τι εγινε με τον Kai πριν?
Ε:τιποτα
JK:επ τι εχουμε πει! Οχι ψεματα
Ε:με φιλησε
JK:και εσυ τι εκανες?
Ε:τιποτα
JK:ελσα δεν παει αλλο. Αφου τον θες και σε θελει πρεπει να το πεις στο Sehun.
Ε:δεν μπορωωω
JK:μην κλαψουριζεις πλζ
Ε:μα...
JK:μαμακια ειπαμε κατι ελσα
Ε:πφφ καλα
Χ:επππ τι λετε εδω?

Ειπε ο Xiumin καθως ηρθε και εκατσε διπλα μας.

Ε:εμ να τιποτα
Χ:χμ τελειωσε το κρασι που εχετε αλλο?
Ε:ποσο θα πιεις?
Χ:οσο θελω!
Ε:καλα μην φωναζεις απλα δεν κανει καλο
Χ:κορεατικη κουλτουρα μωρο μου
Ε:πφφφ οκ
JK:αχαχα εμ ειναι στην κουζινα 1ο ντουλαπι αριστερα
Χ:ωραια
Ε:αστο παω εγω
Χ:γιατι???
Ε:γιατι εσυ εισαι ενα αχρηστο γατακι

Ειπα και του εδωσα ενα φιλι στο μαγουλο. Σηκωθηκα και πηγα στην κουζινα πριν μπω γυρησα και κοιταξα τον Kai ο οποιος με κοιταξε του χαμογελασα και μπηκα μεσα. Ημουν στο ντουλαπι που ειπε ο Kookie και βρηκα ενα μπουκαλι αλλα δεν εφτανα . Ενα χερι απο πισω μου το επιασε και το κατεβασε δεν εκανα καν το κοπο κα γυρησω καθως ηξερα πολυ καλα ποιος ειναι. Εβαλε τα χερια του στην μεση μου και εχωσε το κεφαλι του στο λαιμο μου.
Γυρησα και τον κοιταξα. Τι υπεροχα ματακια που εχει.

Ε:Kai....
K:με αγαπας?
Ε:πολυ
Κ:και γιατι δεν μου το ελεγες τοσο καιρο?
Ε:γιατι φοβομουν τι θα πει ο Sehun αλλα τωρα...
Κ:αλλα τωρα τι? Δεν φοβασαι?
Ε:δεν μπορω να το κρατησω αλλο Kai θα του το πω.
Κ:και εγω θα του το πω. Ποτε θα του το πεις?
Ε:δεν  ξερω
Κ:καλα...
Ε:Kai ?
Κ:τι?
Ε:ενα φιλι. Δωσμου ενα φιλι
Κ:μονο ενα?-ειπε με ναζιαρικη φωνη-
Ε:αντε δυο
Κ:μονο 2?-ειπε παλι με την ιδια φωνη-
Ε:αντε τρια
Κ:μονο τρια?-ειπε και καλα λυπημενος-
Ε:οσο θες αρκει να με φιλησεις!

Με επιασε απο την μεση και με ανεβασε στον παγκο της κουζινας. Μπηκε αναμεσα απο τα ποδια μου. Εσκυψε λιγο και με φιλησε . Το φιλι μας ηταν τοσο μα τοσο παθιασμενο απλα δεν περιγραφετε. Περιπου για 5' φασωνομασταν στην ιδια θεση. Μονο εγω και αυτος και ενα φως που ξαφνικα ανοιξε και μας επιασε σε αυτην την σταση. Γυρησαμε τρομοκρατιμενοι και ειδαμε τον Baekhyun να μας κοιταει με γουρλωμενα ματια. Απο την μια ηθελα να γελασω και απο την αλλη δεν ξερω και εγω τι ηθελα να ανοιξει η γη να με καταπιει. Απλα καθοταν και μας κοιτουσε με τα απο λιγο αρχισε να "φωναζει " ψυθιρηστα.

Ο κολλητος του κολλητου μουWhere stories live. Discover now