σε αγαπω

91 19 8
                                    

Πηγαμε με τον Jungkook στην ταξη να παρουμε γρηγορα τις τσαντες μας γιατι οπου νανε θα χτυπησει το κουδουνι για μεσα. Την ωρα που βγεναμε απο την ταξη μας , μας  εκλεισε το δρομο ο Sehun. Πω τι θελει τωρα αυτος? Με κοιταξε οπως και εγω αλλα με σηκωμενο το φρυδι. Ο Kookie πηγε να του μιλησει αλλα τον τραβηξα πισω.

Ε:τι θες παλι?
SH:να μιλησουμε καθαρα
Ε:γιατι ποτε μιλασαμε βρωμικα?

Ειπα και ακουσα τον Kookie απο πισω μου να γελαει σιγανα. Κοιταξα τον Sehun με ενα χαμογελο αλλα απο οτι καταλαβα δεν ειχε ορεξη αρα εγινα "σοβαρη".

SH:μιλαω σοβαρα!
Ε:εγω παλι οχι
SH:δεν εχω ορεξη για παιχνιδακια ελσα
Ε:ουτε εγω εχω ορεξη να μιλησω μαζι σου
JK:παμε?
Ε:ναι Kookie μου

Προσπερασαμε τον Sehun αλλα τον ακουσα να ψυθηριζει το "μου ". Που ειπα τον Κookie. Βγηκαμε εξω και μας περιμεναν τα αγορια. Αποφασισαμε να παμε στα starbucks. Πηρε ο καθες απο ενα καφε ή σοκολατα. Ηταν ολα τελεια.Η ωρα περασε παρα πολυ γρηγορα αλλα το σημαντικο ειναι οτι περασαμε καλα. Στο τελος βγηκαμε απο το μαγαζι και εγω με τον Kai πηγαμε στο σπιτι μου μιας και η μαμα θα ελειπε οπως παντα. Φτασαμε στο σπιτι και κατσαμε στον καναπε.

Κ:τι θα κανουμε τωρα?
Ε:να δουμε καμια ταινια?
Κ:μμμ εχω κατι καλυτερο στο μυαλο μου

Ειπε και ηρθε πιο κοντα μου φιλοντας με στον λαιμο. Περασε το ενα το χερι γυρω απο την μεση μου και το αλλο το ακουμπησε πανω στο ποδι μου και το χαϊδευε. Αμεσως μετα ανεβηκε στα χειλη μου και αρχισε να παιζει με αυτα.Εγω αντεπεδωσα αμεσως στο φιλι του. Μειναμε εκει για 3' . Μετα απο λιγο απομακρυνθηκε για να παρουμε ανασα. Τον ειδα να σηκωνετε και να πηγαινει στην κουζινα.

Ε:ειιι που πας?!
Κ:να μας φτιαξω κατι να φαμε δεν σε αφηνω ετσι εγω αγαπη μου
Ε:χιχιχιχι

Ο Kai πηγε μεσα στην κουζινα και εγω εμεινα στο σαλονι να χαζευω τηλεωραση. Σε καποια φαση δονηθηκε το κινητο μου και ειδα οτι με επερνε τηλεφωνο ο Sehun. Πωωω τι θελει τωρα?

Ε:παρακαλω?
SH:ελσα? Ο Sehun ειμαι
Ε:ααα γεια σου Sehun. Τι κανεις?
SH:καλα ειμαι εσυ?
Ε:καλα. Εδω στο σπιτι ειμαι.
SH:μπορω να ερθω να μιλησουμε?
Ε:εμ κοιτα τωρα εχω κοσμο αμα θες ελα κατα τις 6:00 το απογευμα αμα μπορεις.
SH:ωραια μια χαρα 6:00 θα ειμαι εκει αντιο!

Ειπε και το εκλεισε. Η αληθεια ειναι οτι θελω πολυ να τα ξανα βρω μαζι του γιατι μου εχει λειψει γαμωτο παρα πολυ .Αφησα το κινητο στο καναπε και πηγα μεσα στην κουζινα. Εκει ειδα τοv Kai να ανακατευει τα μακαρονια. Ηταν τοσο ηρεμος και τοσο ομορφος . Το φως του ηλιου επεφτε πανω στο προσωπο του και φωτιζοταν ολοκληρος. Πηγα απο πισω του και τον πηρα μια μεγαλη αγκαλια. Τον ακουσα να αναστεναζει ενα "σε αγαπω" αλλα τιποτα παραπανω. Μετα απο λιγο σερβιρε το τραπεζι και κατσαμε να φαμε. Η αληθεια ειναι οτι ηταν πεντανοστιμο! Αγορι για το σπιτι ειναι αυτο το παιδι πραγματικα. Μετα μαζεψα τα πιατα και με την δικια του βοηθεια τα πλειναμε. Οταν τελειωσαμε ανεβηκαμε πανω εγω εβαλα τις μπιτζαμες μου και ο Kai απλα εβγαλε τον τζιν του για να ειναι πιο ανετα.Πεσαμε και οι δυο σε ενα γλυκο υπνο.

Ο κολλητος του κολλητου μουWhere stories live. Discover now