Ραντεβου

108 22 3
                                    

Μολις κατεβηκα κατω φυγαμε με τον Kai. Πηγαμε με τον αμαξι του. Αλλα εμ δεν ηξερα που θα πηγαιναμε.

Ε:Kai?
K:τι?
Ε:που παμε?
Κ:θα δεις
Ε:μαλιστα

Δεν ειπα κατι παραπανω και απλα γυρησα προς το παραθυρο και κοιτουσα απεξω. Το αμαξι εστριψε σε ενα στενο και μας εβγαλε στον κεντρικο δρομο. Κοιταξα τον Kai αλλα αυτος απλα κοιτουσε συγκεντρωμενος τον δρομο. Μονο μια στιγμη γυρησε για να μου πει να βαλω ζωνη και μετα παλι στο δρομο. Τωρα μπορουσα να παρατηρησω το ποσο ωραια χαρακτηριστηκα ειχε. Μετα απο πολυ ωρα δρομο φτασαμε μαλλον εκει που ηθελε. Βγηκε απο το αμαξι και ειρθε απο την δικια μου πλευρα και μου ανοιξε την πορτα. Με κοιταξε και μου εδωσε το χερι του. Εγω απλα τον κοιταξα του χαμογελασα και το εδωσα το χερι μου. Κληδωσε το αμαξι και περπατησαμε μεχρι την παραλια. Ναιπ με ειχε φερει σε μια παραλια.

Ε:γιατι με εφερες εδω?
Κ:δεν σου αρεσει?
Ε:οχι δεν λεω αυτο. Ειναι πολυ ωραιο μερος αλλα γιατι εδω?
Κ:μα ρεσει να ερχομαι εδω. Εδω καθομαι συνηθως οταν θελω να σκεφτω.
Ε:ααα οκ. Που θα κατσουμε ?
Κ:κατω
Ε:αμ οκ

Πηγα να κατσω αλλα με σταματησε. Τον κοιταξα και μου χαμογελασε. Εβγαλε την μαυρη ζακετα που φορουσε και την εβαλε κατω. Μου εκανε σημα να καθησω.

Ε:ευχαριστω αλλα δεν ηταν αναγκη ξερεις
Κ:απλα κοιτα την θεα
Ε:αχαχαχαχα οκ
Κ:σα ρεσει το μαλλι της γριας?
Ε:οριστε?
Κ:το γλυκο λεω σα ρεσει?
Ε:εμ εχω να φαω καιρο αλλα ναι ειναι ωραιο
Κ:ωραια ερχομαι
Ε:που πας?

Δεν απαντησε καν και εφυγε. Μετα απο 2' ειρθε με 2 ξυλακια με μαλλι της γριας.

Ε:ευχαριστω αλλα δεν ηταν αναγκη
Κ:τα παντα για ενα ομορφο κοριτσι σαν εσενα

Δεν ειπα κατι και απλα χαμογελασα. Αρχισαμε να τρωμε το μαλλι της γριας. Παρατηρησα οτι ο Kai ειχε λεροθει λιγακι.

Ε:εεε Kai?
Κ:μχ?
Ε:εχεις λιγο εδω -ειπα και του εδειξα λιγο πιο πανω απο τα χειλη του-
Κ: και εσυ εχεις
Ε:τι??? Που????
Κ:ηρεμα γατακι
Ε:ΠΕΣ ΜΟΥ
Κ:εδω
Ε:που?
Κ:εδω!
Ε:εδω?
Κ:Ε-Δ-Ω!
Ε:εδω?
Κ:θεε μου εδω γαμω

Ειπε και εβαλε το δαχτυλο του στο στομα του και μετα ρο ακουμπησε υπερβολικα κοντα στα χειλια μου. Εγω τον κοιτουσα λες και με ειχαν υπνοτισει . Ο  Κai κοκκηνισε με την κινηση που εκανε και μαζευτηκε στην θεση του.
Μετα απο 2ωρες αποφασισαμε να φυγουμε καπως ειχε αρχισει ξα βραδιαζει πλεον. Η ωρα ηταν 9:00 και ειμασταν στο δρομο για την Σεουλ.

Ε:παμε σπιτι?
Κ:βαρεθηκες?
Ε:οχι καλε απλα ρωτησα
Κ:ελεγα να παμε για σουσι
Ε:ομγ ναι σε παρακαλω
Κ: αχαχαχ οκ

Φτασαμε στο μαγαζι που θα πηγαιναμε για σουσι παλι καλα δεν ειχε κοσμο και βρηκαμε να κατσουμε. Ειρθε ο σερβιτορος να μας παρει παραγγελια.

Σ(ερβιτορος):γεια σας παιδια
Κ&Ε: γεια σας
Σ:τι θα παρετε?-ειπε και κοιταξε το Kai-
K:ενα california παρακαλω
Σ:φυσικα και εσεις ωραια μου δεσποινης?
Ε:αχαχα ενα vegeterian(μπορει και να το σκοτωσα λιγο)
Σ:φυσικα θελετε κατι αλλο?
Κ:και λιγο κοκκινο κρασι
Σ:2 ποτηρια?
Κ:ναι
Σ:οκ ευχαριστουμε

Ο σερβιτορος εφυγε. Μετα απο λιγο ηρθαν τα πιατα μας. Ηταν ολα τοσο ομγ νοστιμα. Μολις αφησε το δικο μου εβαλα το κινητο μου και το πηρα μια φωτογραφια.

 Μολις αφησε το δικο μου εβαλα το κινητο μου και το πηρα μια φωτογραφια

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Συνεχισαμε με τον Kai να τρωμε και να πινουμε το ποτο μας. Οταν τελειωσαμε ζητησαμε τον λογαριασμο και φυγαμε.

Κ:σπιτι σου να σε παω?
Ε:ναι αν γιναται
Κ:φυσικα. Που μενεις?
Ε:εμ ναι (πειτε μια οδο)
Κ:ενα στενο πιο κατω απο τov Sehun?
E: ναι

Οταν φτασαμε σταματησε ακριβως εξω απο την πορτα του σπιτιου. Του ειπα να μην βγει.

Ε:ευχαριστω για σημερα περασα πολυ καλα.
Κ:χαιρομαι. Αρα τωρα ειναι ολα οκαυ μεταξι μας?
Ε:μμμμ πιστευω πως ναι. Λοιπον τα λεμε Kai . Καλο βραδυ
Κ:γεια σου

Βγηκα απο το αμαξι και μπηκα μεσα στο σπιτι πηγα στο καναπε και κατερεψα εκει κοιταζοντας το ταβανι.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
ΓΕΙΑ ΣΑΣ! ΣΡ ΠΟΥ ΑΡΓΗΣΑ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΑΛΛΑ ΔΙΑΒΑΣΜΑΤΑ
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΤ

Ο κολλητος του κολλητου μουWhere stories live. Discover now