Ε:λοιπον guys εγω λεω να το τελειωσουμε εδω το παιχνιδι. Τι λετε?
Τ:οχι γιατι?
Ε:τι αλλο μπορουμε να κανουμε εχετε μεινει ολοι με τα εσωρουχα εκτος απο τον Baekhyun που φοραει την μπλουζα του.
KR:οχι πρεπει να βγαλεις κι εσυ κατι κουκλα μου
Ε:αχαχαχα δεν το νομιζω
KR:θα το δουμε αυτο! Δεν μπορεις να κανεις τα παντα ξερεις.
Ε:μπορω. Ρωτα με
KR:φασωσε τον Sehun για ενα λεπτο
Ε:ΤΙ?
KR:δεν ακουσες?
SH:ρε μαλακα
Ε:πας καλα? Τι ειναι αυτα που λες?
KR:δεν τολμας!Βγαλε την μπλουζα σου!
Ε:πωωωω καλα
SH:OXI!Μολις πηγα να βγαλω την μπλουζα μου ο Sehun με πιανει απο τη μεση και με τραβαει κοντα του. Με κοιταει στα ματια και μετα στα χειλη. Με πλησιαζει και με φιλαει. Τα χειλακια του ηταν τοσο μα τοσο μαλακα. Σαν ζελε(😂) και ειχε γευση φραουλα οταν με φιλουσε. Με δαγκωσε στο κατω χειλος κανοντας με να ανοιξω λιγο το στομα μου και να βαλει την γλωσσα του μεσα. Οι γλωσσες μας επαιζαν ενα τρελο παιχνιδι μεταξυ τους. Τα χερια του ηταν στην μεση μου και με τραβαγανε οσο παει και πιο κοντα του ενω τα δικα μου ηταν στο στηθος του. Ειχα ξεχασει που βρισκομουν. Τον εσπρωξα λιγο και σταματησε με κοιταξε στα ματια και χαμογελασε το ιδιο εκανα και εγω αλλα ενιωθα παραξενα. Οταν καθησα κατω παρατηρησα οτι ολοι μας κοιτουσαν. Αμεσως κοκκινησα και κοιταξα τα ποδια μου. Ο Chanyeol που ηταν διπλα μου με πειραζε συνεχεια κανοντας με ολο και πιο κοκκινη αλλα και να τον χτυπαω στο κεφαλι.
-μετα απο 4 ωρες-
Ειχαμε μεινει μονο εγω ο Baekhyun,kai & o lay. Καλα και ο Sehun καθως ηταν σπιτι του αλλα ναι οκ.
Ε:θα κοιμηθητε εδω αγορια?
Κ:ναι
Ε:δεν σε ρωτησα
Κ:ειπες αγορια
Ε:και νομιζεις οτι εσυ θεωρησε αγορι?
Κ:γιατι τι θεωρουμε?
Ε:πραγμα
Κ:πουτανα
Ε:ΜΑΛΑΚΑ
Β:ΣΚΑΣΤΕ
Κ:ΕΣΥ ΣΚΑΣΕ
Β:ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ! ΟΛΟ ΤΣΑΚΩΝΕΣΤΕ!
Κ:ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΠΕΣΤΟ!
Β:ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΣΑΣ
SH:σταματα Baekhyun με το να φωναζεις κι εσυ δεν βοηθας. Ελσα ελα να παραγγηλουμε πιτσες και εσεις βρειτε ταινια
L:οκΠηγα μεσα με τον Sehun εγω εκατσα πανω στον παγκο της κουζινας και αυτος σε μια καρεκλα. Παραγγηλε και εκλεισε το τηλεφωνο. Γυρησε και με κοιταξε που τον κοιτουσα.
SH:τι κοιτας?
Ε:τιποτα απλα σκεφτομουν
SH:τι?
Ε:αυτο που εγινε πριν
SH:και?
Ε:δεν θα αλλαξει κατι μεταξυ μας σωστα?
SH:βρε χαζο μουΕιπε και με πλησιασε. Μπηκε αναμεσα απο τα ποδια μου και με επιασε απο την μεση. Τον κοιταξα και τον φιλησα στο μαγουλο.
Κ:παραγγ.....εμμμ...
Γυρησα και ειδαμε τον Kai να μας κοιταει καπως περιεργα θα ελεγα. Ο Sehun εβγαλε τα χερια του απο την μεση μου και απομακρυνθηκε.
Ο Kai με κοιταξε με ενα στεναχωριμενο βλεμμα θα ελεγα και εφυγε.
YOU ARE READING
Ο κολλητος του κολλητου μου
FanfictionΣε λενε Ελσα εισαι 17χρονων. Μεγαλωσες στην Νοτια Κορεα στην Σεουλ συγκεκριμενα αλλα εισαι μια ομορφη Ελληνιδα. Παντα ησουν διαφορετικη απο τα αλλα παιδια και για αυτο σε κοροϊδευαν.Ολα σταματησαν οταν βρηκες τον ανθρωπο που ποτε δεν θα σε πληγωνε,κ...