επετειος

71 17 11
                                    

Πραγματικα σας λεω νιωθω οτι τα εχω κανει σκατα στην ζωη μου ενω στην τελικη δεν φταιω εγω για τιποτα αλλα εχω μαθει να παιρνω το φτεξιμο πανω μου τοσα χρονια. Δεν μπορουσα να κατσω αλλο σπιτι. Πηρα τηλεφωνο τον Kookie και τον ρωτησα αν θελει να παμε για τρεξιμο αμεσως δεχτηκε. Ανεβηκα πανω και εβαλα ενα ροζ κοντο σορτσακι της nike μαζι με ενα απλο ασπρο τυραντακι και τα μαυρα αθλητικα μου. Πηρα σε μια απλη τσαντ ενα μπουκαλακι νερο,μια πετσετουλα,κλειδια και το κινητο και κατεβηκα κατω. Μετα απο 12' χτυπησε το κουδουνι πηγα να ανοιξω και ηταν o Kookie μου.

Ε:παμε?
Κ:ναι αλλα πρωτα πρεπει να ντυθεις
Ε:οριστε?ντυμενη ειμαι δεν βλεπεις?
Κ:δεν εισαι Κα-ταλ-λη-λα
Ε:δηλαδη?
Κ:να παρε αυτα και πηγεναι επανω να αλλαξεις
Ε:μα...
Κ:μαμακια! Αντε αντε! 1! 2! 1! 2! 1! 2!

Δεν καταλαβαινω τι διαφορα εχουν τα ρουχα που φοραω εγω απο αυτα που μου εδωσε ανεβηκα πανω. Αφησα την σακουλα στο κρεβατι μου και εβγαλα τα ρουχα. Ηταν ενα μαυρο σορτσακι με κτ γραμμες και μια κοκκινη κοντομανικη μπλουζα παλι με κατι γραμμες. Τα εβαλα ενταξει παλι καλα δεν μου ηταν μεγαλα και κατεβηκα κατω . Δεν τον βρηκα πουθενα.

Ε:kookie? Kookie?μα καλα που πηγε?

Ξαφνικα νιωθω καποιον να με πιανει απο την μεση και να με σηκωνει ψηλα. Αρχιζα να γκαριζω απο τον φοβο μου. Οταν με αφησε τον χτυπησα στο ωμο. Λιγο πριν βγουμε παρατηρησα οτι φορουσε ακριβως τα ιδια ρουχα.

 Λιγο πριν βγουμε παρατηρησα οτι φορουσε ακριβως τα ιδια ρουχα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Κ:ετσι για να ειμαστε σετακι αγαπη μου! Παμε?
Ε:παμε τι να πω

Ξεκινησαμε απο το σπιτι μου που δεν ειναι πολυ εξω απο την Seoul. Για περιπου 1 ωρα τρεχαμε. Πηγαμε σε ενα παρκακι που ηταν λιγο πιο κατω απο το σπιι μου. Ηταν πραγματικα πολυ ομορφο εκει πηγαινα μονο οταν ηθελα να παρω καθαρο αερα και να σκεφτω. Ο  Κookie εβλεπε οτι κατι με βασανιζε και με ρωταγε συνεχεια.

Κ:πες μου! Πες μου! Πες μου! Πες μου! Πες μου! Πες μου! Πες...
Ε:ΚΑΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΑΠΛΑ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΛΕΣ ΠΕΣ ΜΟΥ!
Κ:ενταξει πες μου...αχαχαχαχα....ααουυυ

Ο κολλητος του κολλητου μουWhere stories live. Discover now