Ξερει...

110 18 0
                                    

Κ:S...S...Ssss.....Suho?
S:τι εκανες ρε?
Κ:γιατι εισαι ξυπνιος?
S:ΣΕ ΡΩΤΗΣΑ ΚΑΤΙ!
Κ:σσσσσσσσ μην φωναζεις σε παρακαλω ! Παμε κατω τουλαχιστον.
S:προχωρα!

Κατεβηκαμε κατω εγω εκατσα στο καναπε οπως μου ειπε ενω αυτος εμεινε ορθιος απεναντι μου.

Κ:δεν .....
S:σκασε! Το καταλαβες?
Κ:ακουμ..
S:ΕΙΠΑ ΜΗΝ ΜΙΛΑΣ!
Κ:μαλιστα
S:αυτο που εγινε δεν θα ξανα γινει το καταλαβες?
Κ:την αγαπαω!
S:ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΣ! Για ενα βραδυ την θες μονο και το ξερουμε και οι δυο καλα αυτο! ΕΤΣΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΟΛΕΣ!
Κ:εσυ μην μιλας! Γιατι πριν λιγο την φιλουσες στο λαιμο και την χουφτωνες ΑΝ ΘΥΜΑΣΑΙ!
S:ημουν μεθυσμενος και θα το πω στον Sehun γιατι ειναι φιλος μου και θα καταλαβει. Κοιτα να κανεις το ιδιο και εσυ! ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΗΣΥΧΗ
Κ:ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΘΑ ΚΑΝΩ!
S:προσεχε πως μου μιλας! ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΙΣ ΔΕΙΝΩ ΕΓΩ! Για αυτο κοιταξε να μην μπεις αναμεσα στο ζευγαρι!
Κ:μα...
S:μαμακια! Καταλαβες τι σου ειπα?
Κ:ναι...
S:μην σε ξανα δω κοντα της! Πρεπει να την ξεχασεις! Για καλο ολον μας εδω μεσα.
Κ: ενταξει
S:τραβα κοιμησου αντε
Κ:καλο βραδυ
S:ναι ναι

End pov kai

Το επομενο πρωι με βρηκε στο κρεβατι του Sehun. Ημουν σκεπασμενη γυρησα πλευρο και διπλα μου βρηκα εναν Chanyeol να εχει σκεπαστει μεχρι το κεφαλι και να κοιμαται με ανοιχτο το στοματακι του αλλαξα πλευρο και αντι να βρω τον Chen βρηκα τον Xiumin να κοιμαται τοσο γλυκα ειχε βαλει το χερακι του διπλα απο το προσωπακι του

 Ημουν σκεπασμενη γυρησα πλευρο και διπλα μου βρηκα εναν Chanyeol να εχει σκεπαστει μεχρι το κεφαλι και να κοιμαται με ανοιχτο το στοματακι του αλλαξα πλευρο και αντι να βρω τον Chen βρηκα τον Xiumin να κοιμαται τοσο γλυκα ειχε βαλει το χερακι του...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

και αχουυυ ηθελα να τους ΦΑΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ! Πηγα να σηκωθω αλλα για καποιο λογο δεν μπορουσα ανασηκωσα το παπλομα και ειδα το ενα ποδι του Chanyeol να ειναι περασμενο αναμεσα απο τα δικα μου και το ενα ποδι του Xiumin να ειναι ακουμπισμενο πανω στην κοιλια μου. Τι να κανω? Δεν θελω να τους ξυπνησω. Προσπαθησα να βγαλω οσο πιο ησυχα μπορω το ποδι του Xiumin αλλα αντι αυτου το εβγαλε και περασε το χερι του γυρω απο την μεση μου και ακομπησε το κεφαλι του λιγο πιο κατω απο το στηθος μου. Εμεινα να τους κοιταω. Μετα απο 5' ανοιξε η πορτα και μπηκε ο Chen.

Ο κολλητος του κολλητου μουWhere stories live. Discover now