Ζηλευεις?

118 19 0
                                    

Οι ωρες στο σχολειο περασαν γρηγορα. Γνωρισα την παρεα του Jungkook μου φανηκαν ολοι πολυ καλα παιδια. Ακομα και αυτος ο Suga ο οποιος για καποιο λογο ηταν συνεχεια σοβαρος. Ο Rapmon μου φανηκε πολυ καλος με βαση αυτα που ειπε ο Jungkook. Η αληθεια ειναι θα ηθελα πολυ να μαθω και την δικια του πλευρα. Το πως ενιωσε. Πρεπει να ηταν πολυ δυσκολο για αυτον να τον κατηγορουν οτι βιασε μια κοπελα. Τελος παντων το κουδουνι ακουστηκε και ολα τα παιδια μαζευαν τα βιβλια τους. Πριν φυγουμε μπαινει ο διευθηντης μεσα και μας λεει οτι αυριο δεν θα εχουμε σχολειο γιατι θα κανουν εκλογες. Χαρα ολα τα παιδια.  Εβαλα την τσαντα μου στον ωμο και περιμενα τον Jungkook.

JK:θες να παμε καμια βολτα καθως δεν εχουμε αυριο διαβασμα?
Ε:χμμ και δεν παμε...απλα να το πω στον  Sehun γιατι θα με περιμενει να φυγουμε μαζι οκ?
JK:ναι φυσικα ελα παμε

Βγηκαμε εξω. Στην εξοδο του προαβλιου στην μια μερια ηταν η δικια μου παρεα και στην αλλη του Jungkook. Ετρεξα στην δικια μου παρεα συγκεκριμενα στον Baekhyun απο οτι καταλαβατε του εχω αδυναμια.

Β:μικρουλα
Ε: δεν ειμαι μικρη!
Β:καλα ηρεμα γατακι
Ε:ετσι μπραβο...Sehun να σου πω κατι?
SH:τι ειναι?
Ε:ελα λιγο
SH:ελα πες μου τι ειναι?
Ε:μπορεις να παρεις την τσαντα μου και θα περασω να την παρω το απογευμα?
SH:γιατι που θα πας?
Ε:βολτα
SH:με ποιον?
Ε:με τον Jungkook
SH:μονο?
Ε:οχι και με την παρεα του
SH:ξεχασε το
Ε:γιατι?-.-
SH:ειπα οχι
Ε:μα γλυκε μου δεν σε ρωτησα
SH:δεν θα πας
Ε:δεν θα κανω οτι μου λες. Αμα εσυ φοβασαι χεστηκα οκ? Το οτι πλεον ειμαστε μαζι δεν σημαινει οτι θα με διαταζεις για το τι θα κανω στην ζωη μου το καταλαβες? Αντε τσαο!

Ειπα και εφυγα αφηνοντας την τσαντα μου στο πατωμα. Πηγα στην αλλη παρεα και τους χαιρετησα ο V επεσε πανω μου.

RM:σε πειραζει αν παμε σπιτι μου?
Ε:φυσικα και οχι
JH:τελεια παμε

Πηγαμε στο σπιτι του Rapmon ειναι πραγματικα τελειο. Αλλα πολυ μεγαλο για να μενει  μονος του.

RM:πως σου φαινεται το σπιτι μου Eλσα?
Ε:ειναι παρααααα πολυυυυ ωραιο. Αλλα δεν ειναι υπερβολικα μεγαλο μονο για ενα ατομο ? Δηλαδη ποσα υπνοδωματια εχει?
S:6
Ε:ποσα? Γιατι τοσα πολλα?
JN:μενουμε ολοι μας εδω
Ε:ααααα
JK:ναι ειμαστε μια μεγαλη παρεα
Ε:ναι αλλα ειστε 7 και εχει μονο 6 δωματια?
JM:ναι γιατι ο Jungkook με τον V κοιμουντε μαζι.
Ε:ααααα
RM:ναι ναι ...λοιπον Jin πηγαινε φτιαξε μας κατι να φαμε
JN: οκ
Ε:θες βοηθεια?
JN:αν θελεις δεν θα πω οχι
Ε:φυσικα

Ο κολλητος του κολλητου μουWhere stories live. Discover now