θες να γινεις το κοριτσι μου?

100 19 1
                                    

Το επομενο πρωι σηκωθηκα κατα τις 8:00 ναι παιδια τοσο νωρις κυριακατικα λογο πονου. Ημουν στις μερες μου μαλλον. Βρισκομουν στον καναπε οταν κατεβηκε η μητερα μου κατω.

Μ:ελσα μωρο μου τι κανεις τετοια ωρα εδω? Γιατι δεν κοιμασαι?
Ε:μου ειρθε περιοδος μαμα
Μ:ωχ μωρο μου! Πονας πολυ?
Ε:λιγο
Μ:πηρες κανενα φελντεν?
Ε:οχι μπορεις να μου φερεις ? Γιατι ειναι λιγο αδυνατο να σηκωθω τωρα.
Μ:ναι μωρο μου . Θες να σου φτιαξω κατι να φας πριν παω στην δουλεια?
Ε:οχι
Μ:οκ ......ελα παρε
Ε:οκ θενξ. Τι ωρα θα γυρησεις μαμα?
Μ:πιστευω το απογευμα γιατι σημερα εχω να ενα γκρουπ με ιαπωνεζους.
Ε:μαλιστα οκ. Η γιαγια εστειλε μυνημα απο την ελλαδα οτι μας περιμενει τα χριστουγεννα θα παμε?
Μ:πολυ πιθανον γλυκια μου. Αλλα τωρα πρεπει να φυγω. Να προσεχεις!
Ε:κι εσυ!

Ειπα και η μαμα μου εφυγε. Δεν σας εχω μιλησει ποτε για την μαμα μου. Η μαμα εχει σπουδασει τουριστικα οποτε ξεναγει κοσμο και επειδη μενουμε πολλα χρονια κορεα εχει μαθει καλα τον τοπο και τους χωρους και ξεναγει τους τουριστες απλα το μονο αρνητικο ειναι οτι δεν την βλεπω πολυ αλλα δεν πειραζει.
Εκει που εβλεπα μια σειρα στην τηλεωραση μου ειρθε μυνημα.

SH:καλημερα νουνα!τι κανεις? Γιατι τετοια ωρα ξυπνια? Εισαι καλα? Σε πειραξε μηπως χθες ο Kai? Να παω να τον πλακωσω?😡😠
Ε:μια χαρα ειμαι sehun απλα μου ειρθε περιοδος και ποναω αυτο ολο!😩😒

Ειχαν περασει 20' και δεν ειχε απαντησει περιεργο. Μαλλον θα τον πηρε ο υπνος. Σκεφτηκα να παω να κανω τα μαθηματα αλλα τα ειχα κανει την παρασευη. Η ωρα ηταν 8:50 και χτηπησε το κουδουνι. Με βαρια καρδια σηκωθηκα και πηγα εως την πορτα. Μολις την ανοιξα ειδα τον Sehun,Chen,Lay & Baekhyun με σακουλες στα χερια. Δεν με ρωτησαν καν και περασαν μεσα. Πηγαν και εκατσαν στο καναπε και με κοιτουσαν. Εγω εκλεισα την πορτα και εκατσα διπλα στoν Chen.

Ε:τι θελετε εδω τετοια ωρα?
Β:ειμασταν στου Sehun και μας ειπε οτι εχεις περιοδο και ειρθαμε με φαϊ.

Τι εκανε? Τι ειπε? ΟMG ρεζιλι με εκανε παλι! Ελεος επρεπε να τους πει οτι εχω περιοδο? Δεν μπορουσε απλα να τους πει οτι με ποναει η κοιλια μου? ΕΛΕΟΣ!

Ε:ρε Sehun ελεος!-.-
S:τι?
C:αωω! Το μωρακι μας ντρεπεται
L:αωωωωωω!😍
Ε:σταματηστε!
Β:αχαχαχαχαχα😂
Ε:ειδες τι εκανες τωρα?
Β:λοιπον λοιπον κοιτα να δεις τι σου φεραμε. Σου πηρα ενα πακετο πατατακια με αλατι-ενα με ριγανη-ενα με ξυδι-ενα με σοκολαυτα και ενα με καραμελα.
L:επεισης σου πηραμε 3 τοστ, 3 σαντουϊτσ,2 τυροπιτες και μια με φιλαδελφια,5 πιτσες και 1 κουλουρι.
C:επειδης πειραμε και χυμος . Δηλαδη βυσιναδα,πορτοκαλαδα,ανανα,σταφυ-λι,αναμικτο,καροτο,μυλο και ροδι.
S:και τελος εγω πηρα παγωτα τα αγαπηπενα σου και 5 ταινιες για να δουμε τι λες?
Ε:λεω οτι ΔΕΝ ΠΑΩ ΜΕΤΑΝΑΣΤΡΙΑ ΣΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ! ΑΠΛΑ ΕΧΩ περιοδο.ΤΙ ΣΤΟ ΠΟΥΤΣΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ? ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ΦΑΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ?
Β:εμεις μικρο
Ε:jesus....

Ο Sehun πηγε τα παγωτα στο ψυγιο και εφερε ποτηρια. Εβαλαν να δουμε την πρωτη ταινια που ηταν *ψαχνοντας την ντορι* πολυ ωραιο και καποιες σκηνες τοσο συγκινητικες να το δειτε ολοι. Μα σκεφτειτε οτι ο Baekhyun κλαιει παιδια.(😂)
Οταν τελειωσε η ταινια ο Chen πηγε τουαλετα . Ο Sehun για νερο.

Ε:πολυ αντρας εισαι ρε Baekhyun
B:ασε με! Ηταν πολυ ωραια ταινια

Ειπε και αρχισε παλι να κλαιει. Οταν ηρθαν και οι αλλοι και επιτελους o Baekhyun ειχε σταματησει να κλαιει...κατσανε και ειμασταν ολοι στα κινητα μας. Ο Chen ετρωγε τα πατακια , o Lay τα τοστ και ο Sehun ενα απο τα παγωτα ΜΟΥ. Μετα λενε για σενα τα πηραμε. Πηγα στα ποδια του Sehun και το κοιταξα με σηκωμενο το φρυδι.

S:τι?
Ε:τι κανεις?
S:τρωω
Ε:τα παγωτα ΜΟΥ
S:και οι αλλοι τρωνε δικα σου πραγματα γιατι φωναζεις μονο σε εμενα?
Ε:γιατι μπορω!
Πηγα κοντα στο αυτι του και το φιλησα απαλα και του ειπα *ελα πανω *. Σηκωθηκα απο πανω του και πηγα πανω. Μετα απο λιγο ειρθε και ο Sehun με εσπρωξε στον τοιχο και αρχισε να με φιλαει. Εγω πηδηξα πανω του και περασα τα ποδια μου γυρω του και τα χερια μου γυρω απο το λαιμο του. Μπηκαμε μεσα στο δωματιο μου με αφησε πανω στο κρεβατι και ανεβηκε απο πανω μου. Αρχισε να με φιλαει στο λαιμο και μετα στα χειλη. Ηταν τοσο αχχχχχ ομγ δεν μπορω ουτε να το περιγραψω. Ανασηκωθηκε και με κοιταξε μου χαϊδεξε τα μαγουλα και με ξανα φιλησε πιο γλυκα αυτην την φορα.
Μετα κατεβηκε απο πανω μου εκατσε στο κρεβατι. Με κοιταξε και μετα απο λιγο ξανα μιλησε.
S:ελσα θες να γινεις το κοριτσι μου?
Ε:εεε?
S:θες?
Ε:θελω!
S:τι? Οντως?
Ε:ναι!

Δεν ειπε κατι και απλα με αγκαλιασε παρα πολυ σφυχτα.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
ΜΙΚΡΟ ΤΟ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΠΟΡΩ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ! ΤΑ ΛΕΜΕ😘

Ο κολλητος του κολλητου μουOù les histoires vivent. Découvrez maintenant