Πας καλα?

144 23 0
                                    

-μετα απο 2ωρες-

Ο Sehun ειχε παει σπιτι του. Οποτε εκατσα να κανω τα μαθηματα για να μην τα εχω για αυριο. Εκει που διαβαζα μου ειρθε μυνημα απο την Yura.

Υ:γεια!
Ε:γεια τι κανεις?
Υ:μια χαρα εσυ?
Ε:κι εγω καλα ειμαι...πως πηγε το μαθημα?
Υ:εμ καλα ηταν λιγο βαρετο αλλα καλο!
Ε:ωραια χαιρομαι
Υ:ναι. Τελικα μπορεις για σημερα?
Ε:οχι δυστηχως η μαμα μου , μου ειχε κλεισει ραντεβου με τον γιατρο και δεν το ηξερα καν...σορρυ αν ειναι καποια αλλη στιγμη ενταξει?
Υ:ναι φυσικα. Καλο σαββατοκυριακο.
Ε:επεισης.

Λοιπον η αληθεια ειναι οτι δεν ενιωσα και τοσο ευχαριστα που της ειπα ψεματα αλλα δεν ειμαι ουτε ο πρωτος ουτε ο τελευταιος ανθρωπος που το κανει. Ετσι κι αλλιως της ειπα για καποια αλλη φορα , οποτε? Συνεχισα να διαβαζω μεχρι που τελειωσα. Πηρα το κινητο στο χερι και εκατσα στο κρεβατι μου. Τοτε μου ειρθε αλλο μυνημα απο τον Chen. O Chen ειναι ενας καλος φιλος του Sehun . Πολυ καλο παιδι,ευγενικο,εχεις τροπους γενικα χαιρεσαι να κανεις παρεα μαζι του.

C:hai^^
E:helloooo❤
C:τι κανεις μικρο?☺
Ε:γκρρ σου εχω πει να μην με λες ετσι!
C:αχαχα τι κανεις?😅
Ε:καλα μολις τελειωσα τα μαθηματα😧
C:ουυ ηταν πολλα?
Ε:οχι...
C:μια χαρα τοτε! Θα ερθεις το απογευμα στο σπιτι του Sehun?
Ε:φυσικα γινεται να λειπω εγω?
C:δικιο εχεις😂
Ε:i know
C:μχ....οποτε τα λεμε εκει μικρο😂💙
Ε:αλλη μια φορα να το πεις θα σου σπασω τα κοκκαλα!😡
C:αχου το😄
Ε:*χαζο😘*βββ
C:ββββ💕

Ο Chen ειναι 2 χρονια μεγαλυτερος απο τον  Sehun αρα απο εμενα 3χρονια. Αλλα δεν εχω προβλημα. Γενικα κανω με μεγαλα παιδια παρεα. Ο Sehun κι εγω εχουμε ιδια κοινα,ιδιους φιλους,ιδιες συνηθιες και ιδιες αδυναμιες.Πριν τον γνωρισω η ζωη μου ηταν χαλια. Ολα τα παιδια με κοροϊδευαν και με πειραζαν. Οταν το γνωρισα δεν αφησε ποτε κανεναν να με ξανα πειραξει. Το ιδιο εκαναν και οι φιλοι του. Τους ξερω ολους και τους αγαπω οσο δεν παει αλλο. Ειναι τα 11 γατακια μου οπως τους λεω. Επεισης το ονειρο τους ειναι να γινουν διασημοι χορευτες - τραγουδηστες. Εχουν ολοι ταλεντο εκτος απο εναν μαλακα(σρ😂😢) τον Kai. Ο θεε μου ποτε δεν το συμπαθησα αυτο το παιδι...τι παιδι δηλαδη πραγμα ετσι πρεπει να τον φωναζουν πραγμα! Το παιζει ωραιος κι ετσι αχ θεε μου ευχομαι να τον πατησει αμαξι βασικα αυτο ακουστηκε πολυ κακο ....αλλα δεν πειραζει. Κατσε τι ωρα μου ειπε ο Sehun να παω σπιτι του? Εκει που ημουν ετοιμη να τον παρω τηλεφωνο με πηρε αυτος.

Ο κολλητος του κολλητου μουDove le storie prendono vita. Scoprilo ora