Βγηκαμε απο την κουζινα και κατσαμε στο σαλονι με τα παιδια. Παρατηρησα ομως οτι ο Kai ελειπε.
Ε:που ειναι ο Kai?
B:στο μπανιο
Ε:ααα...
L:παραγγηλατε?
SH:ναι
L:τι?
SH:4 σπεσιαλ
Ε:ΠΟΣΕΣ?
SH:4
Ε:θα σκασουμε
SH:μπα δεν νομιζωΗ ωρα περνουσε και ακομα να κατεβει ο αλλος απο το μπανιο. Τι κανει τοση ωρα? Οπα κατσε! Τι με ενδιαφερει εμενα τι κανει ο Kai εγω τον μισω τον τυπο.
SH:εεε μωρο μου!
Ε:τι?
SH:που ταξιδευεις?
Ε:πουθενα απλα κατι σκεφτομουν.
Β:που ειναι ο αλλος καλε γιατι δεν κατεβαινει?Κοιταξα τον Baekhyun και σηκωσα τους ωμους μου. Σηκωθηκα πανω και πηγα να ανεβω τις σκαλες για τον επανω οροφο.
Β:που πας?
Ε:πανω
Β:οχι? Μην πας θα τσακωθητε
Ε:παω στο δωματιο του Sehun να παρω μια ζακετα γιατι κρυωσα.
Β:ααα
SH:πισω απο την πορτα ειναι η μαυρη
Ε:οκΑνεβηκα πανω και το δωματιο του Sehun ηταν ακριβως διπλα στο μπανιο. Πηγα να ανοιξω την πορτα οταν ακουσα κατι σαν κλαμα. Σταματησα και εβαλα το αυτι μου στην πορτα του μπανιο για να ακουσω καλυτερα. Οντως καποιος εκλεγε εκει μεσα. Και ποιος αλλος εκτος απο τον Kai να ηταν εκει μεσα. Αλλα γιατι εκλεγε? Σταματησα να ακουω και χτυπησα την πορτα. Μετα απο λιγο ανοιξε και εμφανιστηκε ο Kai με κατα κοκκινα ματια. Τον κοιταξα περιεργα.
Ε:γιατι κλαις?
Κ:δεν κλαιω
Ε:ναι καθολου
Κ:τι θες τωρα?Αντε τραβα πηγαινε στο Sehun σου
Ε:οριστε?Ειπα ενω ειχε ειδη φυγει. Τι ηταν αυτο τωρα? "αντε τραβα πηγαινε στο Sehun σου" τι εννοει? Καλα δεν θα πολυ ασχοληθω με τις μαλακιες του. Μπηκα στο δωματιο του Sehun και πηρα την ζακετα πηγα να φυγω αλλα ειδα πανω στο κρεβατι ενα αλμπουμ με φωτογραφιες. Αφησα την ζακετα πανω στο κρεβατι κι εκατσα πανω. Ανοιξα το αλμπουμ και ηταν γεματα με δικες μου και του Sehun. Αρχισα να ξεφυλιζω το αλμπουμ. Ολες οι παλιες ωραιες αναμνησεις μου ηρθαν στο μυαλο. Η αληθεια ειναι οτι εχω περασει πολυ καλα με αυτο το παιδι. Η πορτα ανοιξε και μπηκε ο Sehun. Οταν με ειδε στο κρεβατι με το αλμπουμ χαμογελασε. Ειρθε και εκατσε διπλα μου.
SH:τι κανεις εκει?
Ε:βλεπω το αλμπουμ
SH:χωρις την αδια μου?
Ε:μχ
SH:ναι ε?
Ε:μμμ ναι
SH:επομενως εισαι ενα κακο κοριτσιΕιπε και με εσπρωξε ωστε να ξαπλωσω. Ανεβηκε απο πανω μου περνοντας δεξια και αριστερα τα ποδια του απο μενα.
Ε:φυγεεεεεεεε!!!! Εισαι χοντρος!
SH:τι ειμαι?
Ε:χοντρος! Φυγε!
SH:οχι!
Ε:ρεεεε θα με λιωσεις!
SH:δεν ειμαι χοντρος σταματα!
Ε:εισαι και πολυ μαλιστα
SH:σταματα!
Ε:γιατι επειδη λεω την αληθεια? Χοντρεεεεεεε μμμμ
SH:σταματααααα!
Ε:αλλιως τι?
SH:αλλιως....αυτοΕιπε και με φιλησε στο στομα. Αρχισα να τον βαραω στο στηθος για να με αφησει αλλα μου επιασε τα χερια και τα εβαλε πανω απο το κεφαλι μου δεξια και αριστερα μου. Συνεχισε να με φιλαει χωρις κανενα προβλημα. Με δαγκωσε στο κατω χειλος κανοντας με να ανοιξω το στομα μου και να βαλει την γλωσσα του μεσα. Τα χερια του χαλαρωσαν και βρηκα την ευκαιρια να τον σπρωξω. Ανασηκωθηκε ενω ηταν ακομα πανω μου. Τον κοιταξα αγρια και σκουπισα τα χειλη μου.
Ε:ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?
SH:αυτο που θελω εδω και καιρο
Ε:ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ?
SH: σε αγαπω γαμωτο μου! Πως γινεται να μην το εχεις καταλαβει?
Ε:εγω....εσυ....
SH:σε αγαπω απο την πρωτη μερα που σε ειδα να.....Δεν προλαβε να συνεχισει ενω τον ξανα φιλησα. Επιασε το κεφαλι μου και με απομακρινε.
SH:γιατι?
Ε:γιατι και εγω σε αγαπωΤοτε με ξανα φιλησε πιο γλυκα αυτη φορα. Με εριξε μαλακα κατω και αρχισε να με φιλαει. Τα χερια του ηταν το ενα στο κεφαλι μου και με χαϊδευε ενω το αλλο στην μεση μου. Ενας χτυπος στην πορτα μας εκανε να σταματησουμε.
Β:ΕΛΑΤΕ ΕΙΡΘΑΝΕ ΟΙ ΠΙΤΣΕΣ
Ε:ενταξειΟ Baekhyun εφυγε. Ο Sehun σηκωθηκε και με βοηθησε να σηκωθω και εγω. Εβαλα την ζακετα και λιγο πριν βγω απο το δωματιο με ξανα φιλησε και μου ψιθυρισε "σε αγαπω μικρη μου". Κατεβηκαμε κατω ο Sehun εκατσε διπλα στον Kai και εγω διπλα στον Baekhyun. Ο Baekhyun πλαγιασε και μου ψιθυρισε.
Β:τι κανατε τοση ωρα πανω?
Ε:τιποτα που να σε αφορα
Β:σεξ?
Ε:πως το καταλαβες?
Β:εκανες σεξ με τον Sehun?
Ε:μην φωναζεις δεν καναμε σεξ πλακα σου εκανα
Β:ααα οκ
Ε:ελεος
Β:παντως οτι και να κανατε λειπατε πολυ ωρα και ο αλλος ηταν πολυ νευρικος
Ε:ποιος?
Β:τι ποιος? Ο Kai!
E:χεστηκαΕιπα και κοιταξα τον Sehun ο οποιος με κοιτουσε με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια. Του χαμογελασα και εγω. Κοιταξα τον Kai χωρις να ξερω τον λογο και κοιτουσε αγρια τον sehun. O Sehun γυρησε και κοιταξε τον Kai και κατι του ειπε αλλα δεν ακουσα τι και ο Kai απλα κουνησε το κεφαλι του.
Γεια σας ^^ λοιπον σορρυ που εχω να γραψω τοσο καιρο αλλα ειχα πολυ διαβασμα:(
Για αυτο προσπαθησα να ειναι μεγαλο!
Ελπιζω να σας αρεσει αυτο το παρτ♡
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kai+ ελσα?
Sehun+ελσα?
YOU ARE READING
Ο κολλητος του κολλητου μου
FanfictionΣε λενε Ελσα εισαι 17χρονων. Μεγαλωσες στην Νοτια Κορεα στην Σεουλ συγκεκριμενα αλλα εισαι μια ομορφη Ελληνιδα. Παντα ησουν διαφορετικη απο τα αλλα παιδια και για αυτο σε κοροϊδευαν.Ολα σταματησαν οταν βρηκες τον ανθρωπο που ποτε δεν θα σε πληγωνε,κ...