Sehun?

56 20 1
                                    

Ε:θελω να χωρισουμε...
SH:τι...?
Ε:θελω να χωρισουμε...
SH:γιατι..? Εκανα κατι λαθος? Ή κατι που να σε πειραξε?
Ε:οχι ολα καλα τα εκανες...δεν εκανες κατι λαθος..απλα δεν παει αλλο συγνωμη
SH:μαλιστα...καταλαβαινω..
Ε:συγνωμη Sehun
SH:δεν χρειαζεται να ζητας συγνωμη αγαπη μου

Ειπε και με τραβηξε στην αγκαλια του με αποτελεσμα να πεσω πανω στα ποδια του. Με πειρε μια γερη αγκαλια και τον ακουσα να κλαιει. Σκατα τα εκανα παλι. Οταν σηκωθηκε σκουπισε τα ματια του μου εδωσε ενα τελευταιο απαλο φιλι στα χειλη και εφυγε απο το σπιτι. Επεσα στον καναπε και αρχισα να κλαιω. Ο Kai που ηταν πανω ειχε ακουσει ολη την συζητηση μας οταν κατεβηκε κατω ηταν με κοκκινα ματια και αυτος . Τον κοιταξα και ετρεξα στην αγκαλια του και αρχισα παλι να κλαιω. Με σηκωσε και με πηγε στο δωματιο μου . Με αφησε στο κρεβατι ,εβγαλε το παντελονι του και την μπλουζα και μπηκε κατω απο το παπλωμα εκανα το ιδιο και εγω και μπηκα μεσα μαζι του. Με κρατησε στην αγκαλια του και μου οτι ολα θα πανε καλα...
[Μετα απο 2 βδομαδες]
Τα χριστουγεννα εχουν τελειωσει και εχουμε γυρησει σε κανονικες βασεις. Σχολειο και υποχρεωσεις.Ο Sehun οποτε με βλεπει αλλαζει δρομο και αυτο με ποναει πολυ αλλα δεν μπορω να κανω κατι απο το να του αφησω χρονο. Με τον Kai θα ελεγα ολα πανε καλα χωρις να εχουμε προχωρησει. Τα αγορια λεγοντας ο V , Jungkook & o Suga δεν πιστευουν οτι τον αγαπω πραγματικα και οτι θελω τον Sehun. Ο Baekhyun δεν μου μιλαει ενω στην αρχη ηταν λες και συμφωνουσαι. Τα υπολοιπα αγορια ειναι λιγο απομακρα μαζι μου. Μονο o  Rapmon,jimin,jin & jhope μου μιλανε κανονικα. Παιδια πραγματικα δεν ξερω τι εχει γινει πλεον απλα ευχομαι να πεθανω. Ολα με εβγαλαν απο την σκεψη μου οταν ενιωσα καποιον να χτυπαει το θρανιο μου με δυναμη κανοντας με να τρομαξω.
Κ(αθηγητης):ΔΕΣΠΟΙΝΗΣ! ΣΑΣ ΦΩΝΑΖΩ ΤΟΣΗ ΩΡΑ! ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ! ΠΕΡΑΣΤΕ ΕΞΩ ΤΩΡΑΑΑΑΑ!
Ε:μαλιστα κυρια
Κ:ΜΗΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΕΜΕΝΑ ΜΑΛΙΣΤΑ
Ε:καλα!

Ειπα και βγηκα εξω . Εκατσα εξω απο την πορτα και αρχισα να κλαιω . Γιατι τοσο καταπιεση πια? Εκανα πιο εκει και κατερεψα ησυχα. Ακουσα βηματα απο τα δεξια μου αλλα δεν με εδωσα σημασια. Τα βηματα σταματησαν και γυρησα να δω ηταν ο Sehun & o Baekhyun.Μολις τους ειδα σηκωθηκα και αρχισα να περπαταω προς τα αριστερα μου.

Pov αγοριων~
Β:μιλα της ρε τι καθεσαι μια ευκαιρια εψαχνες αντε!
SH:δεν μπορω.....
Β:ΤΩΡΑ!
SH:ελσα.....
Β:παλι
SH:αγκχ...ελσα!
Β:παλι
SH:ΕΛΣΑ!
End pov αγοριων~

Ακουσα τον Sehun να με φωναζει 3 φορες αλλα δεν ηθελα να γυρισω οποτε συνεχισα να περπαταω. Λιγο πριν βγω στο προαβλιο με επιασε απο το χερι και με γυρησε προς αυτον με δυναμη. Παρατηρησα οτι στο προαβλιο ηταν ο D.O , o Chanyeol & o Kai. Οταν γυρησα τον ειδα να με κοιταει στα ματια και ηταν ετοιμος να κλαψει.

Ο κολλητος του κολλητου μουWhere stories live. Discover now