Οι μερες περασαν πολυ γρηγορα με τους BTS εχω δεσει παρα πολυ και καλοι μου φιλοι εχουν γινει ολοι αλλα ξεχωριζουν o V , ο Jungkook & o Suga. Ξερουν τα παντα για μενα οπως και εγω για αυτους. Με τον Sehun πανε ολα τελεια θα ελεγα. Η σχεση μας κυλα ηρεμα και χαλαρα. Ο Kai με κοιταει συνεχεια αλλα δεν με εχει πλησιασει ξανα. Δεν ξερω αν στεναχωριεμαι ή ειμαι πιο χαλαρη. Αυτο που ξερω ειναι ολα κυλανε ηρεμα. Και μιας και ολα ειναι οκ ηρθε και η εποχη των χριστουγεννων. Η πιο ροματικη θα ελεγα για τα ζευγαρακια. Σημερα ειναι πρωτοχρονια και οι BTS εχουν καλεσει τους δικους μου που πλεον λεγονται ΕΧΟ καθως εχουν κανει αρχη σαν Kpop idol και τα πανε καλα αν και αρχη εχουν πολλες Exo-l ετσι λεγονται οι fan τους.
Για δειπνο στο σπιτι τους. Ξεχασα νας πω καθως εγω κανω παρεα με τους BTS ξανα αρχισαν και οι ΕΧΟ να κανουν. Ειδικα ο Sehun καταλαβε το λαθος που εκανε που δεν εδωσε ευκαιρια στον Namjoon να του εξηγησει και οτι ολα χαλασαν απο μια βλακεια. Ολοι παλι ειναι χαρουμενοι που η "ομαδα" τους ξανα εδεσε μετα απο τοσα χρονια. Το δειπνο αρχιζει στις 8:00 και τωρα η ωρα ειναι 5:00 οποτε πρεπει να αρχιζω να ετοιμαζομαι γιατι θα περασουν ο Baekhyun & o Chen να με παρουν στις 7:00. Εχω πολλα να κανω οποτε ας αρχισουμε! Πρωτα απο ολα ας μπω για να χαλαρωτικο μπανακι μεχρι τις 5:30..Pov Kai~
Εχουν περασει τοσες μερες και θα τρελαθω. Δεν της εχω παρει ουτε ενα φιλι , ενα χαδι ..εστω μια αγκαλια. Η ζωη ειναι τοσο αδικη. Την βλεπω με τον Sehun πως κανουν και παω να τρελαθω. Κανονικα δεν θα επρεπε να κανω ετσι αλλα ειμαι Ε Ρ Ω Τ Ε Υ Μ Ε Ν Ο Σ ναι αυτο ειμαι! ΕΙΜΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΣΑ! Εχω το θαρρος και θα της το πω πριv αλλαξει ο χρονος!Σημερα!
Β:ΚΑΙ ! Τελειωνεις με το μπανιο θελω να κανω πιπι μου χιχιχι (jesus😂)
Κ:μπες
Β:τι εχεις?
Κ:τιποτα
Β:καλα...
Μπηκε μεσα και εγω πηγα στο δωματιο να ντυθω....End Kai pov~
Οοο σκατα! Ξεχαστικα και η ωρα ειναι 6:00???? ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΜΟΥ ΜΕΣΑ!Αααααααααα....τελος παντων. Βγηκα γρηγορα απο το μπανιο σκουπιστηκα βαζοντας στο τελος την κρεμα φραουλας μου.Εβαλα τα ασπρα εσωρουχα μου και πηγα γρηγορα να στεγνωσω τα μαλλια μου. Μετα εβαλα ενα απο τα πιο ωραια φορεματα που εχω ενα σχετικο κοντο γαλιαζιο κοντομανικο φορεμα.
YOU ARE READING
Ο κολλητος του κολλητου μου
FanfictionΣε λενε Ελσα εισαι 17χρονων. Μεγαλωσες στην Νοτια Κορεα στην Σεουλ συγκεκριμενα αλλα εισαι μια ομορφη Ελληνιδα. Παντα ησουν διαφορετικη απο τα αλλα παιδια και για αυτο σε κοροϊδευαν.Ολα σταματησαν οταν βρηκες τον ανθρωπο που ποτε δεν θα σε πληγωνε,κ...