[Οταν ειμασταν στο εμπορικο]
Ε:με τι θα αρχισουμε?
Μ:με τα εσωρουχα
Ε:με τι?
Μ:με τα εσωρουχα
Ε:τι λες ρε μαμα?
Μ:αυτο που ακουσες! Ελα εδω ειναι πολυ καλοΜπηκαμε μεσα στο μαγαζι. Η μαμα κατι ειπε στην πολητρια και με κοιταξε και μου χαμογελασε.
Π:απο εδω ελατε σας παρακαλω
Ακολουθησαμε την πολητρια μας πηγε στον κατω οροφο. Ο οποιος ηταν γεματος με ερωτικα να το πω εσωρουχα. Μολις τα ειδα μου περαχτηκαν τα ματια εξω.
Ε:ρε μαμα τι κανουμε εδω?
Μ:ηρθαμε για το δωρο το ξεχασες?
Ε:ρε μαμαααα
Μ:θα το αρεσει μην φοβασαι
Ε:μωρε οτι θα το αρεσει θα το αρεσει αλλα δεν ειμαι για τετοια εγω
Π:λοιπον απο εδω αρχιζουν και τελειωνουν εως εδω αυτου του ειδους στυλ που ειπαμε οτι θελετε
Ε:ποιο στυλ?
Μ:σσσ!Σας ευχαριστουμε!
Π:οτι θελετε θα ειμαι πανωΕιπε και εφυγε. Η μαμα με ρωτησε τι χρωμα και της ειπα καποιο ασπρο.
Μ:τι χρωμα προτιμας?
Ε:ασπρο
Μ:ωραια μαυρο
Ε:τσΤελικα μετα καταληξαμε σε καποιο. Δεν ηταν τοσο "σεξουλιαρικο" αλλα για πρωτη φορα μια χαρα ηταν.Πληρωσαμε φυγαμε. Η μαμα στεκοταν ορθια οταν σε καποια φαση "ξυπνησε" και πηγαμε για καλληντικα. Οταν μπηκαμε μεσα ηρθε ενας υπαλληλος του καταστηματος ανδρας ηταν πολυ ομορφος αλλα σιγουρα gay. Δεν εχω κατι με αυτους αλλα με θαμπωσε η ομορφια του. Δεν ηταν κορεατης ξενος πρεπει να ηταν.
Μ:θελω να βαψετε την κορη μου
Π:μμμ φυσικα αλλα σε 2 ωρες μπορουμε . Γιατι τωρα εχουμε μια νυφη μεσα και το ενα της μυριζει και το αλλο της βρωμαει . Αφηστε αφηστε. Σε πειραζει γλυκια μου να του κανουμε μετα?
Ε:εμ οχι
Π:ωραια πειτε μου ενα ονομα
Μ:αντε παιδακι μου πες!
-ειπε η μαμα και με σκουντηξε οσο τον κοιτουσα...παλι ρεζιλι εγινα-
Ε:αω! Χεχε εμ ναι ...Ελσα!
Π:ενταξει δεν ειμαι και κουφοςΤον κοιταξα με γουρλωμενα ματια και κοννινησα. Με κοιταξε και αρχισε να γελαει το ιδιο και η μαμα μου.
Μ:σας ευχαριστουμε θα ξανα ερθουμε
Π:θα σας περιμενουμε γεια σαςΒγηκαμε εξω απο το καταστημα. Και περπαταγαμε για να παμε στο κωμοτηριο.
Μ:ειδες τι κουκλος που ηταν
Ε:ναι
Μ:αλλα μικρος τι να τον κανεις
Ε:ναι...ρε μαμα ελεος!
Μ:αχαχχα τι?
Ε:τι..πωωω....αστ...ΑΠΛΑ ΠΡΟΧΩΡΑΜπηκαμε μεσα στο κωμοτηριο. Ειχα καιρο να ερθω γιατι πριν 2 παρακαλαγα την μαμα να βαψω το μαλλι μου και μου ελεγε οχι και ειχα στεναχωρηθει πολυ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ο κολλητος του κολλητου μου
FanficΣε λενε Ελσα εισαι 17χρονων. Μεγαλωσες στην Νοτια Κορεα στην Σεουλ συγκεκριμενα αλλα εισαι μια ομορφη Ελληνιδα. Παντα ησουν διαφορετικη απο τα αλλα παιδια και για αυτο σε κοροϊδευαν.Ολα σταματησαν οταν βρηκες τον ανθρωπο που ποτε δεν θα σε πληγωνε,κ...