τελευταια φορα

94 16 11
                                    

Τα αγορια εφυγαν και σπιτι εκατσε μονο ο Sehun. Δεν μου μιλαγε ηταν σαν να μου κραταγε μουτρα.

Ε:Sehun?
S:τι?
Ε:μου κρατας κακια?
S:λες?
Ε:για ποιο πραγμα?

Γυρησε και με κοιταξε με γουρλωμενα ματια και μετα αγριεψε.

S:πηγες και πηδηχτες με τον Chen & τον Baek ενω τα εχεις με τον Kai και αρνησε εμενα που ξες ποσο σε αγαπω. Μετα μαθαινω απο τα αγορια οτι τοσο καιρο ο Suho σε απειλει. Δηλαδη ρε κοπελα μου ειμαστε κολλητοι ή οχι?

Τι να του ελεγα ειχε δικιο σε ολα. Δεν μιλησα και κοιταξα αλλου το ιδιο εκανες και εκεινος. Μεσα στο δωματιο επικρατουσε πολυ ησυχια μεχρι που την διεκοψε ο Sehun.

S:αμα δεν σε εχω εγω δεν θα σε εχει κανενας αλλος!

Ειπε και κοπανησε το χερι του στο τραπεζι. Σηκωθηκε με επιασε απο την μπλουζα και με μια κινηση με φιλησε. Προσπαθησα να τον διωξω αλλα ηταν πιο δυνατος. Μετα απο λιγο σταματησα και απολαυσα το φιλι του. Εκατσε κατω και με εβαλε στην αγκαλια του. Δεν ηξερα αν ηθελα να κλαψω ή να ουρλιαξω μα το θεο. Ακουσαμε ενα χτυπο στην πορτα.

Κ:Ελσα....ανοιξε

Κοιταξα τον Sehun με γουρλωμενα ματια και του ψυθηρισα.

Ε:ιχχχχ ο Kai
S:το καταλαβα
Ε:τι να κανω
Κ:Ελσα σε παρακαλω!
S:πηγενε και εγω θα φυγω απο την πισω πορτα

Ειπε και εφυγε. Σηκωθηκα και ανοιξα την πορτα. Μπηκε μεσα και εκατσε ο οριθιος απεναντι μου.

Κ:θελω να μιλησουμε
Ε:εμ ναι περνα

Κατσαμε στο καναπε. Ημουν πολυ μακρια του μετα τα χθεσινα φοβομουν λιγο μην με ξανα χτυπησει.

Κ:καταρχας συγνωμη για χθες..φερθηκα χαλια αλλα ελα στην θεση μου...μου ειπε ο Baekhyun τι εγινε και δεν ειμαι καθολου ευχαριστημενος με την συμπεριφορα σου! Ελσα γιατι το εκανες αυτο? Γιατι εκανες sex με τοv Chen & τον Baek? Σου στερησα κατι και ηθελες να το κανεις απο εκδηκηση? Ή μηπως δεν σου φτανουν αυτα που κανουμε μαζι και ειπες να δοκιμασεις και με τα αγορια. Μηπως θες να πας και με τους αλλους? Να παρεις ολους τους ΕΧΟ?
Ε:με λες πουτανα?
Κ:δεν ειπα κατι τετοιο
Ε:κι ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΛΕΣ
Κ:μην ΦΩΝΑΖΕΙΣ!
Ε:φυγε!
Κ:δεν εχω να παω ΠΟΥΘΕΝΑ! Θα κατσουμε εδω να μιλησουμε!
Ε:δεν εχω να πω τιποτα! Ναι κυριε πηγα πηδηχτηκα μετα αγορια και αμα θες να ξερεις ηταν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ!
Κ:ναι ε?
Ε:ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΚΟΥΣ! ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΦΥΓΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΔΟΥΛΙΕΣ
Κ:μηπως θα ερθει κανεις τους να σε πηδηξει?
Ε:ΙΣΩΣ ΑΝΤΕ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟ ΤΩΡΑ!

Ειπα και πηγα να ανεβω τις σκαλες αλλα ηρθε και με τραβηξε απο το χερι. Με εριξε στο τοιχο και με εγκλωβισε αναμεσα απο τα χερια του.

Ε:ΑΣΕ ΜΕ!
Κ:ΠΟΤΕ!ΘΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ!
Ε:ΧΑΑΑ ΨΩΝΑΡΑ!
Κ:ΕΙΜΑΙ!
Ε:ΑΣΕ ΜΕ!

Εσκυψε και με επιασε απο τα ποδια και με εβαλε στους ωμους του . Αρχιζα να ουρλιαζω σαν το ιστερικο. Με πηγε πανω στο δωματιο μου και με αφησε στο κρεβατι. Ηρθε απο πανω μου και αρχισε να με φιλαει στο στωμα. Μολις απομακρυνθηκε το εχωσα ενα δυνατο χαστουκι με κοιταξε αγρια και επιασε τα χερια μου και με ξανα φιλησε. Απομακρινθηκε και με αφησε και τον ξανα χαστουκισα. Με επιασε απο το σβερκο και με ξανα φιλησε. Απομακρινθηκε και τον τραβηξα κοντα μου και τον φιλησα. Περασε τα χερια του απο την μεση μου και εγω απο το λαιμο του . Το φιλι μας ηταν τοσο βαθυ εκριβε ολα τα συναισθηματα που νιωθει ο ενας για τον αλλον. Το χερι του κατεβηκε πιο κατω και μπηκε αναμεσα απο τα ποδια μου. Αρχισε να με χαϊδευει αργα κανοντας με να αναστεναζω. Το αλλο του χερι χουφτωνε με δυναμη το στηθος μου . Με μια κινηση εσκισε το μπλουζακι που φορουσα. Ειχε θεα το στηθος μου , κατεβηκε πιο κατω και εβγαλε την φορμα μου.

Κ:σε αγαπω!
Ε:κανεμε ξανα δικια σου...για μια τελευταια φορα σε παρακαλω!

Ολη την μερα καναμε ερωτα. Το βραδυ μας βρηκε αγκαλια στο κρεβατι μου. Κατα τις 12:00 ο Kai εφυγε. Σηκωθηκα να κανω ενα μπανιο. Οταν τελειωσα εκατσα πανω στο κρεβατι μου και μπηκα να δω τα αεροπορικα εισητηρια για Ελλαδα. Ναι σωστα καταλαβατε θα εφευγα! Θα πηγαινα στην Ελλαδα για μονιμη εγκατασταση. Θα τα αφηνα ολα πισω. Εστειλα μυνημα στον Kookie να ερθει απο εδω και ηρθε. Ηταν ο μονος που ηξερε οτι θα εφευγα. Οταν του το ειπα εριξε πολυ κλαμα το γλυκουλι μου εκλεγε περιπου 30' τον λυπηθηκε η καρδια μου. Μετα του ειπα ομως οτι δεν θα χασω επαφη μαζι του και οτι θα ερχομαι μονο για αυτον και τους BTS. Με βοηθησε κα φτιαξω την βαλιτσα μου. Στις 5:00 το πρωι ξεκινησαμε απο το σπιτι για το αεροδρομιο. Του εδωσα 3 γραμματα το ενα ηταν για τον Suho , το αλλο για τον Sehun και το τελευταιο για τον Kai.Του ζητησα να περασει ενας μηνας και μετα να τα δωσει. Στις 6:30 ειχε φυγει το αεροπλανο για αθηνα με εμενα μεσα.
Εκανα αραγε το σωστο? Μαλλον ναι ετσι πισττευα τουλαχιστον.

-------------------------------------
Χευ guys σρ που αργω αλλα εκτος απο τις εξετασεις του σχολειου τρεχω και για αλλα θεματα.
Ααα αμα θελετε καντε με follow στo insta θα χαρω να μιλησω μαζι σας

Ααα αμα θελετε καντε με follow στo insta θα χαρω να μιλησω μαζι σας

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 21, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ο κολλητος του κολλητου μουWhere stories live. Discover now