Η μουσικη ηταν τοσο δυνατη. Τα ιδρωμενα κορμια ηταν παντου γυρω μου . Και εγω ειχα εναν μεθυσμενο Suho & εναν επεισης μεθυσμενο Lu han διπλα μου να με χουφτωμουν και να με φιλανε. Σε καποια φαση ο Lu han πηγε να με φιλησει στο στομα αλλα εγω τραβηχτικα ομως ο Suho μου επιασε το κεφαλι και τα χερια ετσι ωστε να μην μπορω να κανω τιποτα. Ο Lu han με πλησιασε και αρχισε να με φιλαει. Τον ενιωσα να φευγει αποτομα απο πανω μου και εγω βρεθηκα στον ωμο καποιου .
Κ:εεε Sehun την παω σπιτι
SH:σπιτι μας να την πας και θα περασω να την παρω
Κ:οκ
Ε:ασε μεεε
Ε:ασ...ασε με
Κ:εισαι μεθυσμενη!
Ε:καλα κανω!
Κ:θα σε παω σπιτι
Ε:οχιιιιιιιιιι θα παω στο σπιτι του Sehun μουυυυυυ αποψε...
Κ:τι?εννοεις των γονιων του αλλα και παλι οχι θα ερθεις στο δικο μας
Ε:ααααασεεεεε μεεεεεε....
Ε:ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑ ΜΕΕΕΕ ΒΙΑΑΑΑΖΕΙΙΙΙΙ!
Κ:πας καλα??
Ε:αχαχαχαχαχαχαχ τι εγινε ομορφε? Τρομαξαμε?Ειπε ενω με ειχε αφησει μπροστα απο το αμαξι. Με εριξε πισω και περασε τα χερια δεξια και αριστερα μου.
Κ:δεν θα ηθελες να με δεις νευριασμενο για αυτο εμπα στο αμαξι!
Ε:οχι! Θελωωωω να παω στον Sehun μουυυυυυυ
Κ:μπες ειπα γαμω το κεφαλι μου!
Ε:πωπωπω νευραααα χιχιχιχ...Ειπα και μπηκα μεσα στο αυτοκινητο. Ηρθε απο την αλλη και εκλεισε την πορτα με δυναμη.
Κ:βαλε ζωνη
Ε:βαλε μου εσυ - του ειπα νιαζαρικα-
Κ:ελεοςΕιπε και εσκυψε να μου βαλει την ζωνη. Οση ωρα προσπαθουσε εγω τον χαϊδευα στον σβερκο. Τον ακουγα να αναστεναζει και μου φαινεται οτι ετρεμε.Οταν την εβαλε με κοιταξε με σοβαρο υφος και επεστρεψε στην θεση του. Εβαλε και αυτος ζωνη και λιγο πριν ξεκινησουμε ειδαμε τον D.O και τον Kris να κουβαλανε τον Suho & Lu han. Εφτασαν σε εμας και τους εβαλαν στα πισω καθησματα και μετα εφυγαν.
S:ελσα μουυυ ελα πισωωω αγαααπηηη μουυυ
LH:ναιιι ελααα
Ε:μμμ θα το σκεφτω..χχιχιχχι
Κ:δεν θα πας.
Ε:και γιατι παρακαλω?
Κ:γιατι το λεω εγω!Ειπε και ξεκινησε αποτομα. Μετα απο λιγο φτασαμε σπιτι. Ο Kai βγηκε απο το αμαξι ανοιξε την πισω πορτα και εβγαλε εξω τον Lu han τον πηγε μεχρι τα σκαλια και ηρθε να παρει και τον Suho. Επειτα κλειδωσε το αμαξι.
Ε:εεεειιιι...!
Γυρησε και με κοιταξε αλλα δεν μου εδωσε σημασια και μπηκαν στο σπιτι κλεινοντας την πορτα πισω τους.(-.-) μετα απο λιγο ενιωθα τα βλεφαρα μου να κλεινουν μεχρι που τελικα οντως εκλεισαν.
YOU ARE READING
Ο κολλητος του κολλητου μου
FanfictionΣε λενε Ελσα εισαι 17χρονων. Μεγαλωσες στην Νοτια Κορεα στην Σεουλ συγκεκριμενα αλλα εισαι μια ομορφη Ελληνιδα. Παντα ησουν διαφορετικη απο τα αλλα παιδια και για αυτο σε κοροϊδευαν.Ολα σταματησαν οταν βρηκες τον ανθρωπο που ποτε δεν θα σε πληγωνε,κ...