Εχει περασει ενα μηνας τωρα. Τελικα αδικα κατηγορησα τον Suho δεν ηταν αυτος. Γιατι μια μερα γυρναγα απο μια βολτα με δυο κοπελες απο το σχολειο και με αρπαξε ενας τυπος.
[Επιστροφη εκεινης της βραδιας]
L(una):κοριτσια ειναι ειδη 2:00 και αυριο εχουμε σχολειο δεν φευγουμε?
Ε:ναι δικιο εχεις
J(imin):ναι μισο...συγνωμη μας φερνετε το λογαριασμο?
Σ(ερβιτορος): ναι δωστε μου 2'
J:οκευ
Ε:ποναει το κεφαλι μου
L:φυσικα αφου πηρες 2 βοτκες και μια μαργαριτα
Ε:σσσ!
Σ:οριστε
L:ευχαριστουμεΠληρωσαμε και φυγαμε .Τα κοριτσια με αφησαν ενα τετραγωνο πιο κατω γιατι ειχαν γινει κατι εργα αρα δεν μπορουσε να περασει το αμαξι.
Ε:ευχαριστω ε!
J:τα λεμε αυριο κουκλα
L:φιλια και να προσεχεις!Τα κοριτσια εφυγαν και αρχισα να περπαταω μεχρι το σπιτι. Εκει που περπαταγα επεσε κατω το κινητο μου και εσκυψα να το μαζεψω. Οταν σηκωθηκα ειδα εναν τυπο μπροστα μου. Με ερπαξε απο τα μαλλι και με πηγε σε ενα σκωτεινο στενακι. Με πεταξε στο τοιχο και κολλησε απο πισω μου....
(Πλευρα αγοριων)
Β:βαριεμαιιιιιιιιιιιιιιι
Χ:ωωω σκασε πια!
Κ:αχαχαχχαχα...
Β:να παρουμε την Ελσα να παμε απο εκει?
L:θα κοιμαται τωρα ρε
SH:μπα εχει βγει με κατι φιλες τις απο το σχολειο
CY:παμε τοτε απο εκει?
Τ:παιδια ειναι αργα θα ειναι κουρασμενη
Β:ναι δικιο εχει...για αυτο θα την παρω τηλεφωνο
Χ:βλακα
Β:το ακουσα αυτο..
S:μην...
Β:σσσ καλει! Το απαντησε , ελα Ελσα θες.....Ο Baek γουρλωσε τα ματια του και σηκωθηκε πανω.Τα αγορια τον κοιταξαν με απορια. Εβαλε ανοιχτη ακροαση και αφησε το κινητο στο τραπεζι. Μεσα απο το κινητο ακουγοταν οι φωνες τις Ελσα και τα κλαψουρισματα της.Ο Sehun με τον Κai σηκωθηκαν επανω. Ο Suho κοιταξε τον Luhan και τον Baekhyun και ετρεξαν αμεσως προς την πορτα. Ακολουθησαν και ο Kai με τον Sehun. Οι υπολιποι εμειναν πισω. Τα αγορια δεν πηραν καν το αμαξι. Ετρεξαν με ολοι τους την δυναμη μεχρι το σπιτι της Ελσας.
(Τελος pov αγοριων)
Με πεταξε πανω στον τοιχο και κολλησε απο πισω μου. Αρχισε να με φιλαει στο λαιμο οπως τοτε. Τα χερια του χουφτωσαν με δυναμη τον ποπο μου . Εβαλε το χερι του κατω απο την φουστα μου και μεσα απο το εσωρουχο μου. Με πολυ δυναμη εβαλε δυο δαχτυλα στην περιοχη μου. Ηταν τοσος πολυ ο πονος που με εκανε να λυγισω τα ποδια μου. Με επιασε απο την μεση και με γυρησε. Με εριξε κατω και αρχισε να ξεκουμπονει το παντελονι του. Δεν μπορουσα να σταματησω να κλαιω. Πηγα να φωναξω αλλα μου εδωσε ενα δυνατο χαστουκι που επεσα κατω και μου ηταν πολυ δυσκολο να ξανα σηκωθω. Το μονο που θυμαμαι ηταν οτι τον ειδαν πεφτει κατω και τον Kai με τον Suho να με σηκωνουν πανω. Μεχρι που εχασα τις εσθησεις μου. Μετα απο μια ημερα ημουν στο νοσοκομειο. Η μαμα και τα αγορια ηταν εκει. Στο δωματιο ηταν ο Kai , Sehun & Baekhyun. Οταν ανοιξα τα ματια μου ετραξαν ολοι πανω μου να δουν αν ειμαι καλα. Εκεινος ο μπασταρδος μπηκε φυλακη για 12 χρονια για παραλιγο βιασμο ανηλικου και ξυλορδαμο.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ο κολλητος του κολλητου μου
FanficΣε λενε Ελσα εισαι 17χρονων. Μεγαλωσες στην Νοτια Κορεα στην Σεουλ συγκεκριμενα αλλα εισαι μια ομορφη Ελληνιδα. Παντα ησουν διαφορετικη απο τα αλλα παιδια και για αυτο σε κοροϊδευαν.Ολα σταματησαν οταν βρηκες τον ανθρωπο που ποτε δεν θα σε πληγωνε,κ...