Oyuncularımız:)
Çok uğraştığım sonunda kabul edilip alındığım okulun önündeyim . nasıl bi okulmu tek cümle" erkek lisesinde bulunan tek dişi olduğumu söyleyebilirim" .
. Ben Deniz Gölge bundan önce 17 yaşındayım ve erkek lisesine geçiş yapmış son sınıf bi liseliyim. Nemi arıyorum burda canımın içi olan kardeşim Egemeni..Yaptığım araştırmalara göre bu okulda okuyo ve 1. sınıfa gidiyor olması gerekiyo.. Herneyse şu okulu bide yakından görelim. Okul dışardan bakıldığında çok sessiz 4 tarafı duvarlarla örülü 20 metreye yakın uzunlukta uçlarında tellerle örülü bi cezaevine benziyordu . Duvarlar gri tonunda boyanmış kocaman devasa bi kapıyla göz kırpıyordu bana . Sanki içeri girersen bidaha çıkma olasılığın yokmuş hissi veriyordu . Demir kapıya yaklaşıp üç kere vurdum ve beklemeye başladım bi kaç saniye geçtikten sonra kapı arkasında sürgü çekilme sesi duydum küçük bi delikten bana bakan bi yüz gördüm 45 lerin sonu 50 lerin başında saçları beyazlamaya başlamış yüzünde hoşnutsuz bi ifadeyle bana bakan bi amca gördüm ." yanlış geldin kızım burası erkek lisesi" diyen amcaya gözümü devirmemek için kendimi son anda tuttum .
" biliyorum erkek lisesinde olduğunu bilmesem burda ne işim var amca" dediğinde
Verdiğim cevap hoşuna gitmemiş olacakki bana suratını ekşiterek baktı .
" Tamam o zaman erkek lisesi olduğunu biliyosan burda ne işin var diyen amcaya
"burda okuyorum amca yeni nakil oldum okul Müdürüyle görüşmeye geldim "
Amca öyle bi baktıki sanki arkamda beni 45 yerimden bıçaklayıp ağzımı kapatıp gözlerinin önünde tecavüze uğrayıp öldürmüşler de cesedim hortlak olup karşısına çıkmışım gibi gözlerini kocaman belertip bana baktı." ne dedin kızım yanlış anladım sanırım burda mı okuyacaksın erkek lisesinde .
" artık cevap vermekten sıkıldığım için kafamı salladım.
"Kapıyı açarsan eğer okula girmek istiyorum "dedim.
Bi süre yüzüme aval aval bakıp kendi kafasından bi şeyler tartıp bi sonuca varamayınca kapıyı açmaya karar verdi .
" İki dakika bekle kızım müdürü arayayım geldiğini haber vermem gerekiyo " dedi.
Usulca başımı sallayıp aramasını bekledim . İki dakika sonra yanıma gelip müdürün odasında beni beklediğini söyledi . Okula doğru giderken dışardan göründüğü gibi olmayan okulun içine baktım okul iki kısımdan oluşan 4 er katları olan iki binadan oluşuyordu. Sol tarafında araba park yeri sağ tarafında ise koca bi çardak bulunuyordu bu saatte herkez sınıfında olduğu için kimseler yoktu dışarda bi bekçi bide nöbetçiden başka . Arabaların bulunduğu yere baktığım da oldukça lüks arabalarının bulunduğunu fark ettim. Adı üstünde Özel Erkek Koleji onlar için son model benim için o kadar da önemli olmayan arabalara göz attığımda bi araba gözüme çarptı siyah bi mazda kaporta kısmında bi kartal şekli olan özel modifiye edilmiş değeri yaklaşık bu okulu satın alacak kadar pahalı olan bi baktınmı bi daha dönüp bakabilecegin cinste mükemmel ötesi bi arabaydı gözümü arabadan alamazken önüme bakmadığım için bi kayaya bodoslama çarptım.
" Hay ananı önüne baksana çocuk "
diyen mala yerden kalkıp baktım ama bakmak ne bakmak yarabbim analar neler doguruyormuşta benim haberim yokmuş şu an önümde duran ayı yaklaşık 1 90 boylarında siyah tonlarına yakın yana yatırdığı saçları,siz diyin kahverengi ben diyim çikolata renginde olan gözleri , kalın beni ısır diyen dolgun dudakları, uzun gür kirpikleri , yüzüne tezat olarak küçücük okka bi burnu vardı. Vücuduna giydiği siyah tişörtle bütün hatları belli olan yunan heykeline bakıyordum ki taki söylediği kelimeyi söyleyene kadar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masum
Romanceİlk kez yazdığım bi kitap belki hatalarım fazladır ama maruz görmeniz dileğiyle şimdiden keyifli okumalar..... **Deniz Gölge** Saf, Masum ve tertemiz sevgimdi benden sana kalan ve öylede kalmaya devam edicek olandı senin bana olan sevdan .. İki duda...