9 bölüm

255 10 0
                                    

Bana anlatmamı istediğini söyleyen kişinin Egemen olması gerekirken Ateş Mirzamı istiyordu şaka kı lan bu adam..

"Senin söylemenle anlatmıycam yanında bulunup ama benimle tek kelime dahi konuşmak istemeyen kardeşim söylediği zaman anlatıcam o ne zaman isterse o zaman. Düşünme süresi ne zaman biterse bana söylediği zaman anlatırım tabi inanırmı inanmazmı bilmiyorum nede olsa başkalarının anlattığına hemen inanmış belliki benim anlatıcaklarım doğrular olsada inanmak istemez "deyip ayaklandım. Tam arkamı dönmüş gidiyordumki

"Düşündüm dediğin gibi anlattıklarını dinlesemde başkalarının söylediği beni daha fazla tatmin etti senin söyleyeceklerinin yanında onlar daha inandırıcı ama yinede inat ettiğin için akşam gelip anlatırsın " dedi

Bu kelimeleri öyle bi söyleyişi vardıki bu mu benim kardeşim bumuydu  o kadar yıl onu arayıp annemin babamın acısını bile doğru düzgün yaşamadan tek düşündüğüm kişi dedim... Ona doğru gidip tam dibinde durdum hafif eğilip yüzümü yüzüne yaklaştırdım

" Kimsin sen ?Senin için mi ben o kadar acı çektim annemizin babamızın acısını bile yaşamadan seni bulmak için  o kadar uğraştım kimsin sen haa kim kim "artık patladığım son noktaydı artık söylediğim bütün kelimeleri bağırarak söylüyordum  ki farkında bile değildim 

"O piç kurularının söylediğine inandın öylemi? ulan onlar seni benden aldı  seni bulabilmek için kaçak bütün ülkeleri gezdim ben yapmadığım hiç bi bok kalmadı . Aramadığım  hiç bi delik kalmadı. Seni kaçıran adamın kim olduğunu dahi bilmiyosun babamızı annemizi kimin öldürdüğünü dahi bilmiyorsun kimsin lan sen kim  bi kere mi anlatıcam tamam o zaman anlatıcam ama emin ol ki kim olduğunu  bilmiyorum benim  bıraktığım kardeşim sen misin ?   senin için mi  o kadarr..... boş versene akşam anlatıcam....  akşam........"deyip arkamı dönüp oradan hızlı bi şekilde   ayrıldım.... Sınıfıma gelip derslerin bitmesini bekledim nede olsa akşam anlatıcaklarım vardı değilmi  nasıl yaşadığım  onsuz geçirdiğim zamanları  anlatıcaktım......

Son dersin zilide çaldığında çantamı alıp gitmem gereken yere gittim ....Anneme babama .........

"Ben geldim .biliyorum çok oldu gelmeyeli ama gelememe sebebim vardı .Kardeşimi  buldum  Anne baba buldum onu ama 4 yaşındaki haliyle değil olgunlaşmış bana inanmayan onu bıraktığımızı düşünen birini buldum .Bizim yerimize  başkalarını ailesi yerine koymuş  ama ne var biliyormusunuz kızamıyorum ki  babacım nasıl kızabilirim ki ona 11 yıl boyunca yanında yoktuk tek başına bıraktık.
Benimde yoktu  belki ama  menderes baba ailesi ailem olup yanlızlığımı  azda olsa hafiflettiler...

Neden gittinizki neden bıraktınız bizi  şimdi burda olsaydınız ne Egemen gidicekti nede ben .

Küçük ailemizle mutlu mesut yaşayıp gidicektik . Neden anne neden baba biz bunları haketmedikki bu zamana kadar hep dik durdum hiç kimseye ezdirmedim kendimi hiç kimseyi yaklaştırmadım yanıma ama Egemeni bulduğumdan beri yıkık bi gecekondu gibiyim her yerden hava alıyorum ve bu soğuğa eskisi gibi dayanamıyorum .sanırım gelen acılar aynı kandan olunca diğerlerinin yanında hiç kalıyomuş onu anladım ama eğer bende sizin  kızınızsam pişman edicem sizin o küçük  oğlunuzu bana söylediklerine size söylediği sözlere pişman edicem....

Şimdi gitmem gerek ama tekrar gelicem annem , babam yine gelicem bu sefer geldiğimde Egemenide getiricem söz veriyorum...." diyip

Son kez  bulundukları  kara  toprağa bakıp Egemene gitmek için yola çıktım.

..........................................

Kapılarının önüne geldiğimde zile basıp beklemeye başladım. Kapıyı açan Poyrazdı

MasumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin