4 bölüm

333 16 3
                                    

Multi":::::Poyraz

ATEŞ  Mirza  dan devam

Şu boktan hayatımda yaptığım en büyük  üçüncü hatayı yaptım .. birincisi Poyraz la yaptığımız kazaydı  ikincisi kardeşimi bu piçlerin eline göndermem,  sonuncusu ise en berbat olanı diğer iki kardeşimi de bu itin inine sokmam oldu. Hala aklım almıyo nasıl bu kadar malca hareket edebildim halbuki sabah bu alanı turladigimda gözüme garip gelen hiç bişey görmemiştim  olum harbi malsın dışına baktın içine değil sesime hak verdim ciddi malım ben en gereksizinden...

"Abi napıcaz nasıl çıkıcaz  buradan bi fikrin varmı?"  Diyen kardeşime

"Kapana kısıldık kardeşim. nasıl böyle bi tongaya düştük  inan bende bilmiyorum yüksek ihtimal diğerleride kameralara dokunduysa bizim gibi tongaya düştü." Dedim.

"Yüksek ihtimal diğerleride yıkalandı ve abi kızlar arabada kaldı ."

" bende deminden beri onu düşünüyorum hatırlarsan eğer  o bücür 15 dk içinde orda olmazsak buraya geliceğini söyledi vede yüksek ihtimal gelicek kızlarda onun kıçına takılır buraya gelirler anlıycağın cümbür cemaat itin evine misafir olduk .

" Siktir Ateş onlar buraya gelmemeli gelirse neler olacağını sende çok iyi biliyorsun burdaki açlar onları yer bitirir .."dedi.

Diyicek sözüm   yok çünkü bu siktiğimin yerine gelmemeleri gerek. gelirlerse bile onları koruyamayacak kadar bok çukuruna batmış durumdaydık.

""Ooo kimleri görüyorum buralarda Ateş Mirza ve köpekleri" diyen ibneyle sustuk.

"O. Çocuğu bu köpekler senin yedi ceddini becerikler hemde öyle böyle değil götün yiyosa kaldır lan demirleri ....aa dimi senin gibi bi pezevenkte o göt yoktuki kaldırasın.."

"Cık cık cık hadi ama daha farklı yöntemler dene  jojuk."

"Ben burdan bi çıkim sen o zaman gör jojuğu.. Senin üzerinde deniyeceğim yöntemleri." Dedim.o ise dalgaya alıp

"Oww çok korktum bak korkudan altıma yaptım.hahahaha alın şunları diğerlerin yanına götürün en son  üç bebek geliyordu buraya hep beraber onları en iyi şekilde   karşılıyalım nede olsa bizi eğlendirmeye geliyorlar."  Diyen piçle anladım ki  kurtulmamız artık imkansızdı. Bu  kısma kadar Baran o ibneyle  konuşmuştu  ama benim aklım kızlardaydı onların buraya gelebileceğine inanmıyordum ama biri hariç..... Deniz  benim seslenmemle bücür........

      ><>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><><
Denizin ağzından devam

"Yeter gidiyorum ben 20 dk oldu gideli ama ne gelen var ne giden siz arabada kalın çocuklardan birini görmediğiniz sürecede kapıyı açmayın" deyip kapıyı açtım ama benim açmamla Eflinin kapıyı kapatması bir oldu.

" Eflin napıyosun sen ya " dedim

"Asıl sen napıyosun Deniz nereye gittiğini sanıyosun senin gitmene izin vericeğimizimi zannediyosun " dedi ama söylediği sözleri Selen tamamladı.

" onuda geçtik izin versek bile Yiğit sana izin verdiğimiz için bizi öldürür ilk kez kardeşi  gibi gördüğü birini bizimle tanıştırmaya getirdi   kardeşi yerine  koydu  seni ne kadar daha yeni tanışmış olsakta hepimiz için  kardeş gibisin o yüzden hiç bi yere gitmiyorsun.  Gitmene izin vermiyoruz....asla...... yadaaaa  şöyle yapabiliriz  beraber gidicez." Diye bi öneride bulundu

MasumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin