Muratt.... onun ne işi vardıki burda hem o döndüyse o zaman Ateş Mirzada dönmüştür içimde yine o kıpırtılar oluşmaya başlamıştı . Murata doğru gidip tam konuşucakken benden önce o davranıp konuştu"Deniz ne işin var burda"
" Menderes babayı görmeye geldim asıl senin burda ne işin var ?"dediğimde ne diyeceği aklına yeni geliyomuş gibi Menderes babaya döndü
"Konuşmamız gerek müsayitseniz özel olarak konuşabilirmiyiz iki dakika" bende burdayım ama beni neden görmemezlikten geldiki Menderes babanın konuşmasıyla önüme döndüm
"Gel Murat geçelim odama zaten bizde odaya geçicektik Denizle "demesiyle Murat lafa girip
"Yanlız konuşsak daha iyi olucak özel bi konu"hahaha ben burdayken Menderes baba beni dış kapının dış mandalı yapmazdıki vede konuşmasıylada onaylanmış oldu
"Deniz den gizli saklım yok gelin geçelim odama hadi"
Dediğinde birbirimize baktık . Menderes babanın odasına gitdiğimizde Muratın ne söyliyeceğini merak etmedim desem yalan olur
Menderes baba Murata dönüp"Söyle koçum noldu hayırdır bi sıkıntınız mı var? " diye sordu
"Abi nasıl söylenir bilmiyorum ama yardım amaçlı değilde bilgi almak için geldim diyebiliriz Aras Ulu hakkında ne biliyosan söyleyebilirmisin ?"
"Hayırdır evlat Arasla ne alakanız var ?"
"Abi sen söylesen olmazmı nerelerde bulunur ne tür işlerle ilgilenir kimdir nedir ?"bişey vardı Muratta ilk kez tedirgin gördüm onu nesi var acaba 3 aya yakındır ortada yoktular ama şu anda ortaya çıkıyolar ve çıkar çıkmazda Aras Ulu yu soruyo ne işleri olurki onunla hem zaten çoğunlukla yer altı işleriyle ilgilenir şimdi gerçekten merak ettim nolduğunu
"Sakin ol evlat Aras hakkında söyliyeceğim fazla bişey yok yer altı dövüşleri yaptırır kumarhaneleri var bide kendi adına Ulu inşaat adında şirketi var . Asıl onun hakkında bilgi edinmek istiyosan daha önceden Deniz ilgilendi onunla onun hakkında herşeyi Denize sor istersen 3 yıl önce onun yanına göndermiştim ."
Dediğinde Murat inanamaz gözlerle bana baktı"Neden öyle bakıyosun ki size söyledim yapmadığım iş kalmadığını babanın emriyle yer altına casus olarak gönderildim yaşım küçük olduğu için almaya niyetleri yoktu ama marifetlerim yaşımdan büyük olduğu için direk Arasın gözdelerinden oldum . Sanırım 5 yada 6 ay yanında durdum edindiğim bilgiler bana yettiği içinde oradan ayrıldım . Neden onun hakkında bilgi istiyosun onun nedenini söyle bana hakkında bilgi veriyim ."
Dediğimde biraz düşündü teklifim gayet iyiydi söylesin neden istediğini söyliyim onun hakkında bildiklerimi kısasa kısas.....Muratın söyledikleriyle dondum kaldım şaka yapıyor olmalı
"Ateşi aldılar o yüzden soruyorum" bizim Ateş Mirzadan bahsediyoruz mantıklı değil bu
"Açık konuş Murat ne demek Ateş Mirzayı aldılar "
"Burdan gitme sebebimiz yaptığımız işlere engel olan birileri vardı ilk başta senin ortaya çıkardığın casustan dolayı işleri halledemediğimizi sandık ama ondan dolayı değildi başka kişilerden dolayıydı . Zaten biliyosun alel acele gittiğimiz için hiçbirinizi görme fırsatımız olmadı gittiğimiz gibi araştırmaya başladık bütün bulduklarımız öğrendiklerimiz Aras Uluya çıkıyodu adam hakkında araştırma dahi yapamadan kaldığımız yerdeki odaya baskın yapmışlar o sırada ben yememiz için bi kaç bişey almaya gitmiştim döndüğümde olan olmuştu . Yapabiliceğim bişey olmadığı için en iyi bilgiyi sizden alabilirim dedim o yüzden buraya geldim."
İnanması oldukça güç ama gerçekti kaçırılmış şimdi bu duruma kahkaha atıp gülmek vardı ama Aras gibi bi psikopatın eline düştüysen gülmek değil tam tersi ağlaman gerekirdi.
Vede onu bulabileceğimiz tek bi yer vardı oda yer altıydı. Yüksek ihtimal onu dövüştürmek için kullanmaya başlamıştır ama Ateş Mirzanın onun emirlerini uygulayacağını zannetmiyordum o yüzden tahminimce işkence ediyolardır .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masum
Romanceİlk kez yazdığım bi kitap belki hatalarım fazladır ama maruz görmeniz dileğiyle şimdiden keyifli okumalar..... **Deniz Gölge** Saf, Masum ve tertemiz sevgimdi benden sana kalan ve öylede kalmaya devam edicek olandı senin bana olan sevdan .. İki duda...