(+18lik küçük bir kısım olabilir ona göre baştan söylüyorum bölümde bulunduğu yerde belirtirim okumak istemeyen kişiler o kısmı atlıyabilir)
Gözler her şeyi anlatmazmıydı neden o zaman sevdiğim kişinin bana anlatmak istediklerine karşı kilitlemiştim duyularımı masum olduğunu bildiğim halde neden atlatamıyordum gördüklerimi . Zoruma gidiyordu işte nasıl o kadar çabuk yatağına aldığını anlıyamıyordum . Ben bile olsam o kadar çabuk bırakırmıydımki kendimi
Dünden razısın canım
diyen iç sesimi duymamazlıktan gelmem en makbul olanıydı yoksa dinlersem onu
şu anda Ateş Mirzanın kucağında yaptıklarını unutmuş bir şekilde dudaklarını dudaklarıma mühürlüyor olurdum .Ama yapamazdım şu anlık imkansız gibi bir şeydi veyahut sözleriyle ikna ederse o zaman düşünebilirdim. Daldığım derinliklerden çıkıp Ateş Mirzaya baktığımda kara kara düşündüğünü gördüm. Elini yeni çıkmaya başlamış sakallarında gezdirirken beni nasıl ikna ediceğine dair fikir yürütüyordu kendince . En kestirme yoldan girip beni sevdiğini ilaçtan dolayı ona dokunduğunu söylese affetme olasılığım %85 oda neden....
Beni sevdiğini söylemesinden dolayı. Yok sevmek değilde direk ilaçtan dolayı onunla birlikte oldum senden başkasına bakarmı bu gözler seni ne kadar istediğimi sende biliyorsun derse %50 ama mantıksız bir açıklama yaparsa affetme olasılığım %0 dı.Umuyorumki ilk düşündüğümü söyler yoksa ben bile neler olacağını kestirmekte zorluk çekiyorum . Ateş Mirza konuşmaya karar vermiş gibi ellerini dizlerine koyup yüzüme bakmaya başladı
"Sen yanımdan kalkıp lavaboya gittiğinde aklımda sadece senin ve Emrenin birbirinize baktığınız an vardı . Benden başkasına o şekilde bakman siktiğimin kıskançlık duyularını son radleye getirip kanımın kaynamasına yetti orada bir güzel ağzını burnunu dağıtmak vardı ibnenin ama senin vereceğin tepkiden emin olmadığım için hiç bir şey yapmadım .
O yüzden ordan çıktıktan sonra düşüncelerimi dağıtabileceğim tek yerin gittiğimiz yer olduğunu düşündüm. Ama bilseydim hayatta o yerden dahi geçmezdim. Yemin ederim ki senle onu nasıl karıştırdım bilmiyorum ama kafamı çevirip yanımda durana baktığımda sen olduğunu gördüm yada sen olduğunu zannettim. O anda gördüğüm tek kişi sendin . Ellerimden tutup yerimden kaldırdı beni şaşırsamda sonradan dans etmek istediğini düşündüm . Dans etmek yerine koltuklara doğru gidip beni koltuğa ittiğinde donup kaldım . Kendime gelmeden dudaklarımdan öpmeye başladığında ise ilk kez kendi isteğinle beni öptüğün için hoşuma gitti . Ne kadar öpüştük bilmiyorum tam olarak hatırlamıyorum ama kulağıma doğru eğilip benimle birlikte olmak istediğini söylediğinde ilk afalladım sonra kendimi toparladığımda emin olup olmadığını sordum . Sen ise hiç bir şeyden bu kadar emin olmadığını beni istediğini söyledin.
İlkti bu söylediklerin, yaptıkların normalde olsa belki senin o şekilde düşünmeyeceğini onun yaptıklarını yapamayacağını bilsemde kanımda dolaşan ilaç yüzünden düşünemiyordum . Tek istediğim senin beni istediğin gibi benimde seni istediğimdi. Zaten sabahta ne kadar çok istediğimi farketmişsindir .
Sonrası zaten malum ben bilerek veyahut isteyerek başkasıyla olacak kadar pezevenk değilim heleki tek istediğim yatağımda senin olman senin sıcağında uyuyup uyanmakken başkasıyla nasıl yaparım bunu . Ben ... yani sen.... off lan olmuyor .... her neyse demek isteyeceğim sen varken başkasına bakmam sen varken başkasına dokunmam haram onlar bana Helalim olmasını istediğim senken diğerleri günahtır haramdır bana .."dediğinde istediğim kelimeyi yine söylememişti ama söylemediği sürece affetmeyecektim onu
"Beni seviyormusun "dediğimde yüzüme bakmaya başladı . On saniye yirmi saniye yarım dakika 5 dakika derken tek yaptığı yüzüme bakmaktı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masum
Romanceİlk kez yazdığım bi kitap belki hatalarım fazladır ama maruz görmeniz dileğiyle şimdiden keyifli okumalar..... **Deniz Gölge** Saf, Masum ve tertemiz sevgimdi benden sana kalan ve öylede kalmaya devam edicek olandı senin bana olan sevdan .. İki duda...