Eve gelene kadar türlü türlü şeyler düşündüm neden böyle hissettiğimi neden kadına yaptıklarımla içimin rahatladığını neden çiğdem denen o şıllığın anlattıklarıyla içimin acıdığını en önemlisi ise bunların hepsine kalbimin farklı şekillerde atmasıydı.
Ateş Mirza öptüğünde yerinden çıkıcakmış gibi atarken ona dokunan birini gördüğümde kalbimin sızladığını hissediyordum. Ama gitti ilk öpücüğüm yaa şaka gibi bi hiç uğruna başkalarını sürekli öpen bi adama gitti Eve vardığımda odama girip üzerimi değiştirdim .
Banyoya girip suyun altında rahatlamaya çalıştım ama olmadı aklımda cevaplaması gereken o kadar soru varken rahatlamam imkansızdı sudan çıkıp kurulandıktan sonra pijamalarımı giydim yaw bu kızlarda hep seksi seksi gecelikler almış arkadaş bu nedir ya diyip yatağıma girdim uyumaya çalıştım ama olmadığı için aç olan karnımı doyurmaya karar verdim üzerime hırka alıp aşşağıya indim evde kimse olmadığı için üstümü değiştirme gereği duymamıştım.
Mutfağa inip kendime ne yapabilirim diye düşündüm ama en kısa sürede sandiviç yapabileceğime karar verdim malzemeleri çıkarıp sandiviçi hazırladım yanınada bi bardak vişne suyu doldurdum masaya oturup yemeye başladım . Bi kaç ısırık aldığım sırada bahçe tarafından ses geldiğini duydum ilk kulak vermesemde tekrar duyduğumda yerimden kalkıp bahçe tarafına doğru gittim etrafa baktığımda kimseyi görmedim tam arkamı dönüp gidiyordumki tekrardan sesi duymamla önüme dönmem bir oldu dikkatli baktığım zaman havuzun yakınında birinin olduğunu gördüm o tarafa doğru gittiğimde yerde oturan Ateş Mirzayı gördüm elinde bira şişesi havuza doğru yerden eşelediği toprak parçalarını atıyordu.
Tam arkamı dönüp geri gidicektim ki çıkardığım sesle bana dönmesi bir oldu ilk yüzüme baktı ardından ise vücuduma bakmaya başladı . Neden o kadar dikkatli bakıyo derken gecelikli olduğum aklıma geldi Ahh Selen Eflin sizi kesicem kıtır kıtır . Hırkamın kenarlarından tutup önümü kapattım .arkamı dönüp gidiyordumki Ateş Mirzanın
"Deniz"
demesiyle durdum . Önüme dönmeye niyetim olmadığı için gitmeye başladım ama her zamanki gibi Ateş Mirzanın mengene gibi elleri kollarımda yerini buldu bana bakıp konuşmaya başladı.
"Deniz valla bilmiyodum ben ilk öpücüğün olduğunu ama benim olduğu için pişman olduğumu söyleyemiycem "hayvan herif bide pişman olmayacağım diyo ne bekliyorumki
"Çek kolunu sana seni uzun bi süre görmek istemediğimi söyledim nesini anlamıyosun ?"
"Emin misin beni görmek istemediğine ?"eminmiydim gerçektende onu görmek istemediğime offf bilmiyorum lanet olsun hiç bişey bilmiyorum gitmesin istiyo kalbim yanımda kalsın ama mantığım başka dallara konan biri tek sana bağlı kalırmı Deniz diyodu ve mantığım daha ağır basıyordu o kadar kadınla birlikte olmuşken benim gibi hiç bişey bilmeyen birini napıcaktıki en fazla iki gün yanında tutardı üçüncü gün yanında istemediğini söyliycekti . Ben kimdimki beni yanında istesin ...
"Emin değilim ama şimdilik görmek istemiyorum hiç çoktan iyi bişeyleri beynimde yerli yerine oturtmadan istemiyorum "
"Ya sen istediğinde bu sefer ben yanında olmak istemezsem"
işte beklediğim cevapta buydu. Ne bekliyordunki Deniz sen herşeyi yerli yerine oturtana kadar seni bekliyeceğinimi aptalsın kızım aptal daha ne hisstettiğini bile bilmiyosun neden düşüncelerinin önemi olsunki
"Sen bilirsin sana zorla yanımda ol demiyorum emin ol verdiğin cevap tahmin ettiğim cevaptı neden yanında olmamı isteyesinki istesen bile en fazla iki gün yada üç gün yanında kalmamı istersin bi yerden sonra sıkılırsın benim gibi hayatında hiç bu konularda tecrübesi olmayan bi insan seni tatmin etmez çiğdem denen kadın ile diğer kadınlar anca seni paklar haydi kaçtım ben istediğin gibi pişman olmadığın öpücüğümüde aldın benden daha fazlası çıkmaz o yüzden benim istediğim zaman senin beni istemediğin zamanı görmek istemiyorum . Ben gidiyim artık iyi geceler "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masum
Romanceİlk kez yazdığım bi kitap belki hatalarım fazladır ama maruz görmeniz dileğiyle şimdiden keyifli okumalar..... **Deniz Gölge** Saf, Masum ve tertemiz sevgimdi benden sana kalan ve öylede kalmaya devam edicek olandı senin bana olan sevdan .. İki duda...