Fekete körmök

1.6K 43 0
                                    

– Szia, Jenna! ... ahá! ... persze... tök jó volt! ... Igen! Ő is cuki! ... Fúj, hülye vagy?

Éppen kibeszéltük a pasikat. Csak ahogy négy éve minden év elejétől kezdődően – hogy ki miben változott, vagy éppen miben nem – tavaly óta heti rutinunkká vált. – Neked is jó éjt! Szia! – letettem. – Végre. Csend van, és nyugalom.

Gyors felmentem facebookon a rajongói profilomra még mielőtt lefeküdnék, hátha valaki írt, vagy történt valami újdonság. Nem mintha cikinek éreztem volna, hogy a saját unokatestvérem bandája iránt rajongok, sőt, csak nem akartam, hogy belsősnek vagy besúgónak tartsanak a többiek, vagy esetleg a fiúk máshogy kezeljenek emiatt (bár Liamen kívül egyikük sem ismer, és velük se nagyon tartjuk a kapcsolatot, mióta híres lett). Szóval a rajongói profilom (twiteren, facebookon, mindenhol) Maddy Wolf néven futott (lakóhelyem után szabadon).

Miután végigfutottam az új posztokat, és már majdnem eltettem a telefonom, egyszer csak megrezzent a kezemben, és a led jelezte, hogy valaki írt messengeren.

[Harold Shelley] Szia, láttam hogy kommenteltél hogy te se értesz egyet azzal hogy Harry feketére festi minden körmét. Hogy őszinte legyek szerintem pirosra, rózsaszínre, vagy valami élénkre kéne hogy igazán felhívja a figyelmet a gyermekbántalmazásra ugyanis rengeteg fiúnak szokott fekete körme lenni.

[Maddy] Szia. Igen pontosan ezt akartam vele mondani de te sokkal jobban megfogalmaztad :) de hh emiatt üzit írtál? O.o

[Harold] Nem tudom vhogy nem volt kedvem kommentben fejtegetni és magamra uszítani a lányokat :"D ismered őket. Nagyon bátor vagy hogy ezt kiírtad.

[Maddy] Jaj, köszönöm :$

[Harold] És egyébként mizu? Eddig még nem sokat beszélgettünk de a kommentekből ítélve tetszik ahogy gondolkodsz :)

[Maddy] Hát éppen terveztem menni aludni de ha szeretnéd beszélgethetünk annyira nem vagyok fáradt :) Am ezt már akartam kérdezni, nem furcsa érzés hogy ugyanaz a keresztneved mint Harrynek?

[Harold] Ja ez egy álnév nem akarom az igazi profilom erre használni. Bár egyébként is Harold a nevem nem vagyok valami kreatív névadás szintjén ^^" szval de igen egy kicsit de már megszoktam :)

[Maddy] Aha, értem ^^

És ez a beszélgetés este tíztől hajnali egyik folyt kettőnk között, annyira megtaláltuk a közös hangot.

[Maddy] Basszus már ennyi az idő? Feküdnöm kéne reggel korán kell kelnem mert még nem írtam meg a házit >.<

[Harold] Haha de rossz kislány itt valaki ;)

[Maddy] Nem vagyok kislány .__. Viszont tényleg fekszem jóéjt :*

[Harold] Neked is :)

Másnap nagy vonalakban elmeséltem Jennának, hogy mi történt előző éjjel.

[Jenna] Mi a...?

[Lucy] Komolyan! – válaszoltam.

[Jenna] Az kemény. Ennyi?

[Lucy] Ennyi.

[Jenna] Kár.

[Lucy] Jah. Remélem lesz folytatása...

Anyunak sürgős ügyben el kellett utaznia, apu pedig külföldön dolgozott épp, így Jennáéknál töltöttem egy éjszakát. A vendégágy nem volt olyan kényelmes, de egy éjszakára megfelelt.

– Na, milyen volt?

– Micsoda?

– Hát, amiről reggel beszéltünk chaten!

– Jaa. Értem. Hát, jó fejnek tűnt.

– Szerintem tetszel neki.

– Azt se tudja, hogy nézek ki.

– Akkor is tuti tetszel neki – vigyorgott Jenna.

– Ha te mondod – mosolyogtam vissza rá.

– Különben, szerinted ma is írni fog?

– Nem tudom, szerintem nincs minden éjjel ideje tinilányokkal beszélgetni, jóval idősebb nálam.

– Jó, jó, tudom, de ha mégis feljönne... Majd reggel megbeszéljük. Szép álmokat!

– Neked is!

Korán keltünk. Egyikünk se bírt aludni. Szerencsére szombat volt, így nem kellett suliba mennünk.

– Na?

– Fent volt! – öleltem meg.

It All Started Online - Minden a neten kezdődött (1D ff) [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now