Vége

435 21 0
                                    

Hogy várom-e a nyarat? Hát, igen is, meg nem is. Végre sokáig alhatok, és nem kell suliba mennem, de ott volt bennem az a tudat is, hogy kábé egy hét múlva Londonba megyünk. Harryhez. Vagyis igazából Liamhez, de Harry is ott lesz.

Este nyolckor léptem ki az ajtón, ahol már Jenna várt. A mai estére egy bulit terveztünk

– Szia, Lucy! – vigyorgott. Persze, nem az ő szerelme szoknyapecér, aki még éjjel is zaklatja.

– Szia. Indulhatunk?

Ezen a kellemes, nyári estén kedvem támadt sétálni egyet. Szerencsémre Jenna is hasonlóképpen gondolkodott.

– Au, a lábam. Mentünk volna inkább busszal! – Vagy mégsem volna igazam?

– Ne parázz, mindjárt ott vagyunk. Már csak két sarok.

– Csak azért mentem bele a sétába, mert szeretnék beszélni veled.

– Igen? Mondjad.

– Összepakoltál már? – kérdezte hirtelen.

– Az igazat megvallva, nem sok kedvem van elmenni.

– Jaj, ne csináld már! Liamhez megyünk. Hallod, a mi kedvenc Liamünkhöz!

– Akivel majdnem lefeküdtél...

– És?

– Ő egy sztár, te pedig halandó vagy.

– Kit érdekel? Lucy, szeretem! Neked is engedned kéne egy kicsit Harry felé.

– Ne kezdjük elölről, kérlek!

– Mit?

– Jenna. Emlékszel? Fél éve velük voltunk egy hetet. És mi történt? Harry minden rámászó csajnak igent mondott, te meg Liam meg majdnem...

– Tudom, tudom! Ne szajkózd már folyamatosan!

– Amióta elváltunk tőlük, minden nap hívogat. – Váltottam témát. – Igazából csodálkozom rajta, hogy ennyi erőfeszítést tesz.

– Óh, majdnem elfelejtettem mondani.

– Mit?

– Holnapra tudtam csak vonatjegyet foglalni Londonba.

– De...

– Nyugi, már megbeszéltem a szüleiddel. Apukád kifejezetten örült neki, hogy végre kimozdulsz otthonról. Szóval, ha hazaérsz, gyorsan pakolj össze egy hónapra elegendő cuccot. Hajnalban indulunk!

– Mégis hány órakor?

– Hatkor, tőletek. És most menjünk.

– Oké – ásítottam. Kifárasztott ez a gyors „Jennaság".

Buli után holtkómásan álltunk neki összepakolni a Nagy Utazáshoz!

It All Started Online - Minden a neten kezdődött (1D ff) [BEFEJEZETT]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt