Délután hat felé járhatott, mikor felébredtünk. Hát, persze, hogy a telefon csörgésére! És vajon ki volt az?
– Niall, ha kedves az életed, most azonnal kinyitod az ajtót! – ordibált valaki a telefonba. Felismertem a hangját: Harry volt az.
– Harry, mi a bajod? – értetlenkedett Niall, de már mindegy volt, mert Harry időközben letette.
Nagy nehezen felkelt, felvett egy alsónadrágot, és elindult ajtót nyitni. Én közben próbáltam kidörzsölni a szememből az álmosságot. Mivel nem ment, így a hideg zuhany mellett döntöttem. Épp beléptem volna a kabinba, mikor felcsapódott az ajtó, és a dühtől tajtékzó Harry lépett be rajta:
– Mégis hogy tehetted? Lucy, én szerettelek!
– Látod, épp ez a gond. Csak szerettél. Múlt időben.
Pár percig némán néztünk egymásra.
– Figyelj, én ezt már lezártam magamban, neked is ezt kellene tenned.
– De...
– Sok boldogságot Jessicával – fordultam meg.
– Hát, jó, ha így akarod... – lépett ki a fürdőből.
Volt valami baljós a hangjában, de nem tudtam, mi is lehet az, amíg ki nem léptem a fürdőből. Mire kiértem, már nem tudtam mit tenni, Niall és Harry addigra egymásnak estek. Próbáltam szétszedni őket, de ennek az eredménye az lett, hogy engem is egy ütés ért, és kábultan a földre estem.
– Te idióta! – mondta Niall miközben odarohant hozzám.
– Jól vagy? – követte Harry.
– Hogy lenne már jól, az előbb esett össze!
– Látod, ez is a te hibád!
– Ha még egyszer megszólalsz, te leszel a következő, aki...
– Fiúk, ne veszekedjetek... – nyögtem.
– Gyere – segített föl Niall, és leültetett a kanapéra. Ők ketten mellém ültek.
– Lucy, nem akarok erősködni, de döntened kell – szólalt meg Harry.
– Te már döntöttél helyettem.
– Ezt hogy érted?
– Megcsaltál, aztán mikor úgy tűnt, elveszted a kis kabalád, minden áron vissza akartad szerezni. Harry, az érzelmekkel nem szabad játszani. Végeztem veled. Tudod, hol az ajtó.
Nem szólt semmit, csak kiment az ajtón. És sose jött vissza. Visszament a saját szobájába, összepakolta a cókmókját, és elköltözött Amerikába – Louis kíséretében.
A One Direction tagoknak nem okozott nagy törést se Harry se Louis elvesztése, végső soron úgyis most akarták a srácok elkezdeni a szólókarrierjüket.
*egy év múlva*
Nem sokkal azután, hogy visszamentem az iskolába, hogy még egy évet lehúzzak abban a börtönben, kiderült, hogy terhes vagyok, és ebből kifolyólag nem maradhattam sokáig az osztályommal, hanem magántanulóként kellett elvégeznem a gimnázium utolsó évét. Április végén született meg a kis Patrick, melynek örömére Niall megajándékozott egy gyűrűvel, és augusztusban egybe is keltünk.
A nevem Lucy Maddison Horan, és ez az én történetem.
ESTÁS LEYENDO
It All Started Online - Minden a neten kezdődött (1D ff) [BEFEJEZETT]
FanficŐrült. Mind őrültek. És engem akarnak. Őrülten. Vajon milyen érzés lehet, ha az unokatesód bandájának minden tagja rád van szállva? Úszol az árral, vagy menekülsz? És mégis meddig csinálhatod? 16 éves vagyok, a nevem Lucy Maddison Lowell, és ez az é...