Egy csónakban evezünk

594 26 0
                                    

A Liam Payne által kifejlesztett rajongó-elhárító módszer nem lett éppen a kedvencem. Az biztos, hogy senki sem gyanakodott arra, hogy mi vagyunk azok, hiszen úgy öltöztünk, mint azok, akiket nagyon nem szeretünk (értsd: szakadt rockerek). Még szerencse, hogy Wolverhampton nagy város, így senki nem ismert fel ilyen szégyenteljes öltözékben.

– Ez jó is lesz – állt meg egy apró étterem-kávézó, vagy-minek-is-nevezzem előtt. Kiszálltunk a bérkocsiból, és bementünk. Ott helyet foglaltunk, én pedig elkezdtem faggatni, hogy mi is az, amit nem akart a buszban elmondani.

– Szóval?

– Mi szóval?

– Mit akartál nekem mondani, amit ott, a konyhában nem lehetett?

– Jennával kapcsolatos.

– Hallgatlak.

– Tudod, mielőtt elköltöztünk Londonba, Jenna és én jártunk. Tudod, afféle gyerekes rajongás volt ez mindkettőnk részéről. De bennem nem múltak el nyomtalanul azok az évek, és ahogy észrevettem, őt is kísérti a múlt. Szóval, tegnap este, elmentünk ugye bulizni... a srácok összeakaszkodtak pár rajongóval. Engem meg otthagytak Jennával. Két sör kellett, és elhívtam táncolni. Ő kicsit húzódzkodott a dologtól, de még két sör után belement. Nem hiába tudatmódosító az alkohol. Simult hozzám – annyira tudtam élvezni!

– Liam, kímélj meg az efféle érzelemnyilvánításos információktól.

– Jól van, na. Szóval ott tartottam, hogy tánc közben megfogtam a derekát. Nem ellenkezett.

Pár szám múlva visszamentünk a bárpulthoz. Elkezdtünk beszélgetni. Már nem is emlékszek, miről. Aztán elmentem könnyíteni magamon – mármint neki ezt mondtam, igazából hideg vízbe dugtam a képem, és összeszedtem a bátorságomat. De mikor kimentem hozzá, megnémultam. Végül – persze jó sok pia után – bevallottam neki, hogy még mindig érzek iránta valamit. Ő nem szólt semmit, csak megcsókolt.

– És ez miért baj?

– Tudod, mivel elég részegek voltunk, itt nem állt meg a történet...

– Liam... ugye nem mondod komolyan?

– Szerencsére időben észbe kaptam, és leállítottam. Ezután kezdett el igazán sokat inni.

Csak néztem rá. Nem tudtam elhinni, hogy nem vettem észre. Nem voltam képes felfogni.

– Figyelj. Nekem sokat jelent az a lány. Ezért nem akartam... tudod, hogy mit. Ő nem csak egy szimpla rajongó. Ő az, akivel akár az egész életemet le tudnám élni. Érted?

– Hogy ne érteném.

– Szerinted most mit csináljak?

– Megpróbálhatom kipuhatolózni, hogy mennyire emlékszik az esetből.

– Azt megköszönném. Amúgy hallottad, hogy reggel majdnem elszólta magát?

– Mi? Nem. Mit mondott?

– Hogy facebookon nekiálltál dumálni... valakivel.

– Micsoda? – ijedtem meg.

– Szóval tényleg kapcsolatban van Harryvel.

– Igen, ugyanis Harry álprofiljával beszélgettem. És ezt Jenna majdnem elmondta neki.

– Harry is mesélt erről...

– Végül is, miért is ne tudhatná? – kérdeztem hirtelen.

– Jajj, Lucy, azt hittem, ezt már lezártuk!

It All Started Online - Minden a neten kezdődött (1D ff) [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now