Születésnap

837 33 0
                                    


Hideg nap volt aznap. Szokatlanul hideg – főleg Wolverhamptonben. De az egyik legjobb barátnőm születésnapja volt, nem tehettem meg, hogy nem segítek megvalósítani Alice ötletét.

– Szia, Lucy! Mit keresel itt? – nézett rám értelmetlenül Stella.

– Átjönnél segíteni?

– Persze! De miben kell a segítségem?

– Ma este lesz egy házibuli, és nem tudom, mit vegyek fel.

– Miért nem Jennát kéred? Ő a rokonod, hasonló az ízlésetek! Vagy sem?

– Ő nem ér rá.

– Értem. Persze, elmegyek – kapott magára valami melegebb ruhát.

– Júj, köszi! – öleltem meg.

Gyorsan elmentünk hozzánk. Addig a szülei és barátai feldíszítették a házat. Ma volt ugyanis a születésnapja, és meglepetés bulit szerveztünk neki.

– Ez milyen? – kérdezte egy kék ruhára mutatva.

– Neeem, ebben úgy nézek ki, mint egy utcalány.

Végül is kiválasztottunk egy fekete fölsőt és – az örök – fekete farmert.

– Nem akarunk leülni egy kicsit? – próbáltam húzni az időt, hogy Stelláéknál minden elkészülhessen, mire megyünk.

– Ugye tudod, hogy ez a kanapé nem igazán stílusos?

– Persze! De direkt azért van bent a szobámban, hogy egy kicsit pukkasszam azokat a bizonyos polgárokat!

– Amúgy milyen típusú buli lesz?

– Mármint?

– Mit ünnepeltek?

– Csak úgy egy spontán buli. Semmi több.

Nem nyugodott bele. Tovább kérdezősködött.

– Ki tartja?

– Alice – mondtam, és nem is hazudtam, mert Alice ötlete volt a meglepetés buli Stelláéknál.

Miközben visszafelé mentünk, repült az előre megírt SMS Jennának:

„Egy saroknyira vagyunk."

Megértették. Mikor Stella kinyitotta az ajtót, csak ennyit reagált:

– De sötét van – és ezzel felkapcsolta a villanyt.

– Boldog születésnapot! – kiabálta mindenki.

– Á, te jó ég! – nézett hitetlenkedve rám.

– Igen. Mindenki miattad van itt.

– Köszönöm – ölelt meg.

– Boldog szülinapot, kislányom! – adott neki puszit az anyukája. – És most fújd el a gyertyát! Este elmeséltem Harroldnak is, hogy mi hogy volt. Jókat röhögött rajta.

[Maddy] És ez még nem minden! Utána kajacsata alakult ki, mivel Jennát kigáncsolta Alice, aki Stella húgára, Bettyre ejtette az összes tortát!

[Harold] Szörnyűek vagytok!

[Maddy] Hát, tudod, kellenek a hülyék, mert ha nem lennének, nem lennének normális emberek se...

[Harold] Tudod, Maddy, azt hiszem, el kell neked mondanom valamit.

[Maddy] Mégis mi volna az?

[Harold *felhív messengeren*]

[Maddy *kinyomja*] Normális vagy, éjjel egy óra van!

[Harold] Csak tegyél be fülest és fogadd a hívásom. Neked nem kell mondanod semmit ha nem akarod felébreszteni a szüleidet.

[Maddy] Jól van bár ötletem sincs mit akarhatsz...

Immáron fogadtam avideohívását, és majd kiestek a szemeim, és úgy kellett visszafojtanom asikolyom, mikor megláttam a képernyőmön félénken mosolygó Harry Stylest magát... 

It All Started Online - Minden a neten kezdődött (1D ff) [BEFEJEZETT]Onde histórias criam vida. Descubra agora