Περιληψη

444 33 7
                                    

-ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ-

Μερικές φορές μπορούμε να συγκρινουμε το θάνατο με τη ζωή.

Αν το καλοσκεφτεις μοιάζουν τόσο πολύ ενώ ταυτοχρονα διαφέρουν άλλο τόσο.

Είναι σαν το σωματιδιο του Higgs!

Ξέρετε τι ειναι;

Όχι!

Σίγουρα όχι!

Αυτή η θεωρια προσπαθεί να μας δειξει την αρχή του κόσμου και τους τρόπους που φτάσαμε όλοι σε αυτό το σημείο, να είμαστε ζωντανά όντα, να ζουμε.

Είναι η απιδειξη του Big Bang.

Μια έκρηξη που ξεκίνησε τα πάντα!

Ταυτόχρονα, όμως, μας δίνει και την ημερομηνία λήξης που έχει ο καθένας.

Άνθρωποι;

Όχι ακριβώς, γιατί εμείς μας έχουμε ονομασει έτσι.

Αυτή η έκρηξη μας οδήγησε σε αυτο που είμαστε τώρα. Ο,τι κι αν είμαστε.

Κι αυτή η έκρηξη δίνει την πάσα σε κάποιον άλλο όπου μετατρέπει αυτή τη δύναμη στο θάνατο.

Αρχή και τέλος.

Έτσι μία ξαφνική έκρηξη μπορεί να ξεκινήσει ή να τελειώσει τα πάντα.

Και έκρηξη δεν είμαι μόνο το "ΜΠΑΜ" που έγινε όταν ξεκίνησε ο κόσμος.

Υπάρχει και μια άλλη έννοια, εξίσου σημαντικη για εμάς... τους ανθρώπους, ας μας πούμε.

Η μεταφορική έννοια.

Έκρηξη μπορεί να είναι η ξαφνική αλλαγή συμπεριφοράς ενός 'ανθρωπου' όταν βγαίνει εκτός ορίων, τελείως εκτός ορίων!

Και αυτό είναι που έχει τώρα σημασία.

•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•
<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<

Η Νέλλη είναι μια κοπέλα που όταν βάζει στόχους τίποτα δεν τη σταμάτα. Έχει υψηλό επίπεδο, υψηλά stadar και ακόμα μεγαλυτερο δείκτη ευφυΐας, αλλά χωρίς να το γνωρίζει.

Η ίδια νιώθει πως η ζωή της ξεκιναει αφού πάρει και το τρίτο της πτυχείο. Κλασσικό τραγούδι, πιάνο και... φυσική.

Στα 23 της χρονια φευγει στο εξωτερικο για να πάρει το μεταπτυχιακό της στη θεωρητική φυσικη.

Για ένα ορισμένο χρονικό διάστημα, η υποτροφία που πήρε στο καλυτερο πανεπιστήμιο παγκοσμίως, είναι η πραγματοποιηση ενός ακόμα ονείρου.

Όμως, εκεί η ζωή της μπλέκεται όταν τυχαίνει να μαθει για το δείκτη ευφυΐας της και οταν αναθεωρει για την πραγματικη σημασία της λέξης 'αγαπη', κάτι που δε μαθαίνει σχεδόν κανείς.

Me? With whom of all?Where stories live. Discover now