43.

82 15 22
                                    

Χαμογέλασε πολυ αυτό που του είπα.

《Γαμωτο. Ήθελα να το πω πρώτος αυτό. Αλλά να ξέρεις πως εγώ είμαι σίγουρος ότι είμαι ερωτευμένος μαζί σου. Πιο πολύ από τη Χαρά και από κάθε Χαρά. Θέλω να ξέρεις πως αυτή για 'μένα δεν είναι τίποτα και πως εσύ είσαι πολύ πιο σημαντική από εκείνη.》

Έριξα έναεγκόσμια χαμόγελο και το φίλησα.

Με τράβηξε και με έβαλε στην αγκαλιά του, ενώ το κεφάλι μου πήγε στο λαιμο του.

《Μμμ》ακούστηκε από τα χαμογελαστα χείλη του.

Του άφησα ένα φιλί και γέλασα όταν είδα πως δάγκωσε τα χείλη του. Του άφησα άλλο ένα και έκλεισε τα μάτια του. Συνέχισα το ίδιο, απαλά. Με το ένα χέρι έσφιξε τη μέση μου και το άλλο άρχισε να ανεβαίνει.

《Μαζέψου》του ψιθύρισα και κατέβασα το χέρι του.

Το δάγκωσε ελαφρά και συνέχισα να αφήνω μικρα-μικρά φιλάκια από το αφτί ως τη βάση του λαιμού του.

《Αν δε θες να το κάνουμε τώρα, εδώ, σταματάς αυτή τη στιγμή》είπε μέσα από τα δόντια και προσπάθησε να με βγάλει από πάνω του.

《Καλά. Αλλά τώρα τι; Θύμωσε και δε με θες αγκαλίτσα;》έκανα πως παραπονιέμαι.

《Νέλλη》ψιθύρισε μέσα από τα δόντια, επιτακτικά.
《Σε παρακαλώ σταμάτα, Νέλλη. Θα μου γυρίσει και δεν μπορώ να σου κάνω τίποτα εδώ.》

《Καλά》δέχτηκα και βολεύτηκα στα γόνατά του.

《Πηγαίνετε στο 524.》ακούστηκε χωρίς διάθεση ο Alex.

《Άντε και ποιος στην τύχη σας. Κρεβατάρα έχει》με ενημέρωσε ο Ίαν.

《Ωραία, γιατί τη χρειάζομαι.》απάντησε ο Chris.

《Α-Α-Α όχι. Εγώ θέλω να κοιμηθώ》του το έκοψα.

《Θέλε》απάντησε αμέσως και με τράβηξε.

Άρπαξε την κάρτα από το χέρι κάποιου και με γρήγορα βήματα έφτασε στον ανελκυστήρα.

Μετά από λίγα λεπτά έκλεισε την πόρτα του δωματίου και αμέσως με έσπρωξε προς το κρεβάτι.

《Θα σου κάνω τόσο πολλά》φάνηκε να μιλάει στον εαυτό του.

Πήγε να με σπρώξει στο κρεβάτι, αλλά αλλάξαμε θέση.

《Ω όχι, εγώ θα σου κάνω》τον ενημέρωσα και τον έσπρωξα πίσω.

•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•

Me? With whom of all?Where stories live. Discover now